Arme hondquote:
Alleen voor diegene die dat wel wilde drinken want sommige willen dat echt niet.quote:Op vrijdag 9 september 2022 20:04 schreef Ebinas het volgende:
Koffietijd.
Oja er is ook gedroogde koffieprut voor hergebruik werd vanmiddag gezegd
Ja dat lijkt me ook echt vreselijk.quote:Op vrijdag 9 september 2022 20:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Alleen voor diegene die dat wel wilde drinken want sommige willen dat echt niet.
Ja mevrouw zuinig vertelde dat, dezelfde die vertelde door je onderbroek tijdens het douchen te wassen je water bespaarde, omdat er zo weinig water in nL is.quote:Op vrijdag 9 september 2022 20:04 schreef Ebinas het volgende:
Koffietijd.
Oja er is ook gedroogde koffieprut voor hergebruik werd vanmiddag gezegd
quote:Op vrijdag 9 september 2022 20:01 schreef Verida het volgende:
daa
[..]
daar staat toch gewoon een fles afwasmiddel?
Owww er zit wat in, maar moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 9 september 2022 20:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja mevrouw zuinig vertelde dat, dezelfde die vertelde door je onderbroek tijdens het douchen te wassen je water bespaarde, omdat er zo weinig water in nL is.
Vandaag Quincyquote:Op vrijdag 9 september 2022 20:06 schreef Paul het volgende:
oh ik kijk per ongeluk in de OP en zie dat er mensen weg zijn, was dit in een live-show gebeurd ofzo?![]()
En romantische wandelingen aan het strand bij een ondergaande zon.quote:Op vrijdag 9 september 2022 20:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik ben Berend en hou van hobbiessss.
...en vingervervenquote:Op vrijdag 9 september 2022 20:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En romantische wandelingen aan het strand bij een ondergaande zon.
Nice zo met de namen.quote:
Er zijn wat gelijkenissen.quote:Op vrijdag 9 september 2022 20:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kreeg ff 'n dejavu met de naam GJ
GertJan Hennipman.quote:Op vrijdag 9 september 2022 20:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kreeg ff 'n dejavu met de naam GJ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |