quote:Op vrijdag 9 september 2022 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Choco!![]()
Dan is het best wel krap ja
Ik was ook echt DGK verslaafd en wil dat eigenlijk niet meerquote:Op vrijdag 9 september 2022 19:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik dus ook.
En bij de laatste BB's en Uto op het eind ging dat gemakkelijk.
DGK zou ik nooit gestopt zijn met kijken.
Maar voor nu ben ik dus weer "verslaafd"
Ah ok, zijn idd vaak wel leuke gesprekkenquote:Op vrijdag 9 september 2022 19:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er kwamen zo nu en dan wat mensen even langs.
Dus ook nog niet zo lang.quote:Op vrijdag 9 september 2022 19:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kijk erst de 4te dagdag en de erste 3 dagen ziek
Dat mag niet meer sinds Ivan en Arthur.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2022 19:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze hebben al vliegen, maar te weinig
Maar denk niet dat het nachtenlang doorhalen wordt zoals bij DGKquote:Op vrijdag 9 september 2022 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was ook echt DGK verslaafd en wil dat eigenlijk niet meer![]()
En terecht.quote:Op vrijdag 9 september 2022 19:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat mag niet meer sinds Ivan en Arthur.
Ja zoiets hoop ik ook voor mezelf, dat doorhalen in de nacht wil ik niet meerquote:Op vrijdag 9 september 2022 20:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar denk niet dat het nachtenlang doorhalen wordt zoals bij DGK
Denk ook dat het de trent zoeken is van wanneer de spellen moeten worden gespeeld etc.
Tussendoor zal het wel inkakken en is het streamhangen minder
hoop ik
Met die shetlandpony was ook erg.quote:Op vrijdag 9 september 2022 20:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En terecht.
Ivan of niet.
Maar niet met zo'n beesie sollen
Allesreiniger.quote:Op vrijdag 9 september 2022 20:01 schreef Verida het volgende:
daa
[..]
daar staat toch gewoon een fles afwasmiddel?
Echt niet, kan ik ook niet meer denk ikquote:Op vrijdag 9 september 2022 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zoiets hoop ik ook voor mezelf, dat doorhalen in de nacht wil ik niet meer
Volgens mij allesreiniger.quote:Op vrijdag 9 september 2022 20:01 schreef Verida het volgende:
daa
[..]
daar staat toch gewoon een fles afwasmiddel?
Oh hier in de loods elke ochtend om 7:30 Palma...... GOEDEMORGEN TIJD OM OP TE STAAN!!!!quote:Op vrijdag 9 september 2022 20:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar denk niet dat het nachtenlang doorhalen wordt zoals bij DGK
Denk ook dat het de trent zoeken is van wanneer de spellen moeten worden gespeeld etc.
Tussendoor zal het wel inkakken en is het streamhangen minder
hoop ik
Hij is Chef keuken.Die blijven vaak wel lang.quote:Op vrijdag 9 september 2022 20:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heb het idee dat we van hem nog wel wat kunnen verwachten
Oh och ja, in dat stalletjequote:Op vrijdag 9 september 2022 20:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met die shetlandpony was ook erg.
quote:Op vrijdag 9 september 2022 20:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh och ja, in dat stalletje
Nee doe maar geen dieren in een rls.
Ja vliegen etc kom maar binnen, die mogen wel
Met rookstemquote:Op vrijdag 9 september 2022 20:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh hier in de loods elke ochtend om 7:30 Palma...... GOEDEMORGEN TIJD OM OP TE STAAN!!!!
(Stelletje luie flikkers)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |