Is ze nog steeds dood?quote:Op vrijdag 9 september 2022 18:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist, al wordt die niet gemist. Zit de hele dag al naar BBC1 te gluren.
Doder gaat ze niet hoor...quote:Op vrijdag 9 september 2022 18:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist, al wordt die niet gemist. Zit de hele dag al naar BBC1 te gluren.
Die is ook al bijna overleden inderdaad.quote:Op vrijdag 9 september 2022 18:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zou Charles III de kroning halen met al die spanning [ afbeelding ]
Ligt toch fijn op die snijplank?quote:Op vrijdag 9 september 2022 18:11 schreef Gia het volgende:
Met zo'n buik ga je toch niet in een bh en legging lopen!
Dagen achter elkaarquote:Op vrijdag 9 september 2022 18:11 schreef Gia het volgende:
Boeiend, ze is 'thuis'.quote:Op vrijdag 9 september 2022 18:11 schreef Gia het volgende:
Woon je ook in het bos?quote:Op vrijdag 9 september 2022 18:15 schreef Gia het volgende:
Ze moeten fatsoenlijke schoonmaakmiddelen kopen om die keuken in elk geval schoon te houden.
Sorry hoor, ben zelf niet Miep Kraak, maar ik heb geen vliegen in mijn keuken.
Daar kan je echt niks aan doenquote:Op vrijdag 9 september 2022 18:15 schreef Gia het volgende:
Ze moeten fatsoenlijke schoonmaakmiddelen kopen om die keuken in elk geval schoon te houden.
ze houden de keuken best wel netjes .quote:Op vrijdag 9 september 2022 18:15 schreef Gia het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |