Zit in het zelfde schuitje.quote:Op zondag 11 september 2022 16:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hier ook meegenomen, er komen een hoop aflossingen aan in mijn CF portefeuille dus deze is in 1A aardig om wat ruimte die ontstaat door te rollen.
Betekent dat dat je nu maar random aan het meenemen was om zsm je gold status te halen?quote:Op maandag 12 september 2022 11:39 schreef ShowMeTheMoney het volgende:
.....kan ik vanaf nu weer betere beslissingen nemen waar ik al dan niet instap.
Nou... een beetje, was hoe dichterbij ik kwam steeds meer gefocussed op kortlopend maatwerk bij Collin. Maar ik lees de pitch wel hoor en vorm daar een idee bij. Maar heb bv GvE projecten al een tijdje niet eens gecheckt, terwijl dat misschien betere projecten waren. ¯\_(ツ)_/¯quote:Op maandag 12 september 2022 11:50 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
Betekent dat dat je nu maar random aan het meenemen was om zsm je gold status te halen?
Maar 'daadwerkelijk maatschappelijke impact', dus wel de 'zekerheid' dat Petrus je straks eerder doorlaat.quote:Op maandag 12 september 2022 12:20 schreef KrekelJapie het volgende:
Lening gve zonder enkele zekerheid
https://www.geldvoorelkaa(...)ten/project?id=26407
Zo karig heb ik het niet eerder gezien. Enkel depotregeling
Staat nu open.quote:Op vrijdag 9 september 2022 16:48 schreef Horsemen het volgende:
Nieuw Collin project met een 1e hypotheek:
S. Narain (box 3)
¤ 100.000 | 6,0% rente | 60 maanden
https://www.collincrowdfund.nl/s-narain-box-3/
Ondanks dat het een woning betreft in een van de minste wijken van Den Haag wil ik deze wel meenemen.
Als er een linkje beschikbaar is hou ik mij aanbevolen.
MAVI en hierbij de link:quote:
Je gaf net aan de je Narain niet meenam omdat deze twee beter zouden zijn. Zelf zie ik dat net andersom. Wat is er volgens jou dan zoveel beter aan deze twee?quote:Op maandag 12 september 2022 14:30 schreef obligataire het volgende:
[..]
MAVI en hierbij de link:
https://www.collincrowdfu(...)8b84f197355c32350cd7
of Van Wee*s en ook hiervan een link:
https://www.collincrowdfu(...)fc042c818722ab41e22a
Dat heb ik al weggehaald. foutjequote:Op maandag 12 september 2022 14:47 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Je gaf net aan de je Narain niet meenam omdat deze twee beter zouden zijn. Zelf zie ik dat net andersom. Wat is er volgens jou dan zoveel beter aan deze twee?
Meerdere projecten bij meerdere panels.quote:Op maandag 12 september 2022 12:42 schreef obligataire het volgende:
[..]
Welke projecten betreft dit zoal?
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 12 september 2022 15:35 schreef namliam het volgende:
Yay, zojuist mijn laatste project de laatste aflossing ontvangen van KOM.
Toch ruim 17% rente vergoeding ontvangen over de afgelopen 5 jaar, misschien meer geluk dan wijsheid gezien het geklaag over het platform.... maar toch betere rente dan op de bank.
Toch nog ¤ 4000,-- eigen inbreng.quote:Op maandag 12 september 2022 12:20 schreef KrekelJapie het volgende:
Lening gve zonder enkele zekerheid
https://www.geldvoorelkaa(...)ten/project?id=26407
Zo karig heb ik het niet eerder gezien. Enkel depotregeling
Op naar Diamant. Alhoewel dat is 70 projecten verder.quote:Op maandag 12 september 2022 11:39 schreef ShowMeTheMoney het volgende:
You're looking at a GOLD status member @ CCF.![]()
Althans moet die laatste nog wel volkomen, C&C Vastgoed. Dit is fijn, kan ik vanaf nu weer betere beslissingen nemen waar ik al dan niet instap.
als de sneeuwbal eenmaal roltquote:Op maandag 12 september 2022 16:22 schreef Zeghomaar het volgende:
[..]
Op naar Diamant. Alhoewel dat is 70 projecten verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 september 2022 17:20 schreef Jaco078 het volgende:
Linkje Sm*etsInzake dit project: het valt me op dat de bruto huur 28K bedraagt. Is dit niet onrealistisch voor een pand dat 175K waard is? Dat is 16%!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neem Smeets bescheiden meequote:Op maandag 12 september 2022 18:17 schreef djtiesto8 het volgende:
[..]
Inzake dit project: het valt me op dat de bruto huur 28K bedraagt. Is dit niet onrealistisch voor een pand dat 175K waard is? Dat is 16%!
Ja, haha, nee dat komt vanzelf wel met de jaren. Als ik daar nu achteraan ga jagen.... Gaat ook niet eens echt om de korting, maar om doelen stellen en halenquote:Op maandag 12 september 2022 16:22 schreef Zeghomaar het volgende:
[..]
Op naar Diamant. Alhoewel dat is 70 projecten verder.
Als ik het goed lees is dit pand 1 van de 8, dus er is meer o.g. wat bijdraagt aan de huurinkomsten.quote:Op maandag 12 september 2022 18:17 schreef djtiesto8 het volgende:
[..]
Inzake dit project: het valt me op dat de bruto huur 28K bedraagt. Is dit niet onrealistisch voor een pand dat 175K waard is? Dat is 16%!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |