abonnement Unibet Coolblue
pi_205910242
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2022 18:57 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Ik zit er al jaren aan te denken (geen grap) er eentje te kopen om puur een iconische auto die vrijwel iedereen die je op straat zou vragen zou noemen als de lelijkste auto die ooit gemaakt is in bezit te hebben :) Maar verzekeringen onderhoud parkeerplek etc houdt me nog steeds tegen. Maar het is verrassend hoe weinig er nog (van het eerst model) te koop staan en niet volledig zijn afgeschreven. Dat nieuwere model staat nog wel genoeg aangeboden maar vind ik niet interessant.
Snap ik. Het is niet mijn soort auto (ik ben van de sportauto's), maar als ik in die klasse zou zoeken, zou de Multipla wel een streepje voor hebben.
pi_205910279
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 18:52 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ik heb al inhoudelijk gereageerd. Ik blijf niet aan de gang. Beide posts waren verzonnen. Brundle heeft kennelijk wel het een en ander gezegd n.a.v. FP1, maar dus precies het tegenovergestelde van wat jij beweerde.
Ik beweerde dat Brundle oorzaken van het verschil met Verstappen krampachtig in de auto aan het zoeken was, jij beweerde dat Brundle helemaal niks had gezegd omdat hij er niet bij was. Dan was jouw bewering vals en de mijne hooguit een eventueel verkeerde interpretatie. Mooier kan ik het niet maken, jij lulde uit je nek, ik niet.

quote:
Jij hoort kennelijk alleen wat je wilt horen. Als er iets positiefs over Hamilton wordt gezegd, dan is dat gemeend, maar als er iets positiefs gezegd wordt over Verstappen, dan is dat kennelijk alleen omdat daar een bepaalde agenda achter zit.

Het is gewoon gelul. Sky is al heel lang enthousiast over Verstappen. Ze waren zelfs unaniem enthousiast tijdens de laatste ronde in Abu Dhabi. Dat filmpje is hier vaak genoeg gepost.

Tevens zijn ze vaak vol bewondering over Norris, over Russell, over Alonso, over Albon, etc. Maar dat wil jij allemaal niet horen.
[..]
Maar dat doen ze dus niet. Zoals al blijkt uit het berichtje dat je citeerde, suggereren ze dat het probleem tussen de oren van Perez zit.
Inderdaad. Het kan niet gewoon zijn dat Verstappen gewoon een halve seconde sneller is dan Perez. Want dat maakt hem tot de buitencategorie waar Hamilton dan duidelijk niet in zit met zijn 1 tiende op een invalkracht en iets minder zijn dan Russell.

Norris daagt de status van hamilton niet uit. Russell "mr consistency" noemen doet hem tekort omdat het de valse indruk wekt dat hij het van zijn consistentie moet hebben en niet gewoon sneller was dan Hamilton en het ook in andere opzichten beter doet. Alonso kan natuurlijk niet voldoende geprezen worden, want Hamilton versloeg hem als rookie.

Als je je realiseert dat Hamilton gewoon de beste moet en zal zijn en ze zich dat toch in ieder geval anderen wijs willen maken en misschien ook een beetje zichzelf, dan vallen een heleboel commentaren, opmerkingen, observaties, verzinsels en omissies in een heel regelmatig en duidelijk patroon.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator vrijdag 9 september 2022 @ 19:09:46 #228
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_205910353
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 18:53 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Hij schakelt automatisch naar Nederlands omdat mijn account in het Nederlands is ingesteld. Als je dan bezig bent in de huiskamer en hij start weer zoals standaard op Nederlands en je wilt je klus eerst afmaken dan krijg je dus wat er nu gebeurde. En verbaas je je als die twee kneuzen een minuut lang denken dat Sainz zn neus eraf heeft gereden terwijl er helemaal NIETS aan de hand was en ze vervolgens zeggen “oh misschien was het de schaduw van de bomen”…
Nou ja echt een schade inderdaad
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_205910391
Mensen ergeren zich te veel.
  vrijdag 9 september 2022 @ 19:21:16 #230
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_205910513
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 18:02 schreef Perox het volgende:
En Yuki alweer under investigation :D
En hoppa:

twitter
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 9 september 2022 @ 19:25:10 #231
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_205910567
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 september 2022 19:21 schreef beantherio het volgende:

[..]
En hoppa:

[ twitter ]
dan doen het team expres, zodat hij alsnog achter max zal starten neem ik aan?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  vrijdag 9 september 2022 @ 19:27:04 #232
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_205910585
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 september 2022 19:25 schreef Nizno het volgende:

[..]
dan doen het team expres, zodat hij alsnog achter max zal starten neem ik aan?
De kans dat ie voor Verstappen zou starten was hoe dan ook nihil.

edit: waarom reageer ik hier serieus op?
pi_205910742
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 september 2022 19:25 schreef Nizno het volgende:

[..]
dan doen het team expres, zodat hij alsnog achter max zal starten neem ik aan?
Ja zo heeft Max alvast 1 plek te pakken.
pi_205910784
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 19:04 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Ik beweerde dat Brundle oorzaken van het verschil met Verstappen krampachtig in de auto aan het zoeken was, jij beweerde dat Brundle helemaal niks had gezegd omdat hij er niet bij was. Dan was jouw bewering vals en de mijne hooguit een eventueel verkeerde interpretatie. Mooier kan ik het niet maken, jij lulde uit je nek, ik niet.
[..]
Inderdaad. Het kan niet gewoon zijn dat Verstappen gewoon een halve seconde sneller is dan Perez. Want dat maakt hem tot de buitencategorie waar Hamilton dan duidelijk niet in zit met zijn 1 tiende op een invalkracht en iets minder zijn dan Russell.

Norris daagt de status van hamilton niet uit. Russell "mr consistency" noemen doet hem tekort omdat het de valse indruk wekt dat hij het van zijn consistentie moet hebben en niet gewoon sneller was dan Hamilton en het ook in andere opzichten beter doet. Alonso kan natuurlijk niet voldoende geprezen worden, want Hamilton versloeg hem als rookie.

Als je je realiseert dat Hamilton gewoon de beste moet en zal zijn en ze zich dat toch in ieder geval anderen wijs willen maken en misschien ook een beetje zichzelf, dan vallen een heleboel commentaren, opmerkingen, observaties, verzinsels en omissies in een heel regelmatig en duidelijk patroon.
Weet je wat... veel plezier met je complottheorietjes. Ik ga niet eens moeite doen om hier nog serieus op te reageren. Je bent al jarenlang bezig je steeds verder in te graven in je loopgraven en ik ga daar toch niks aan veranderen.

Ik heb wel medelijden met je als je op deze manier F1 moet kijken. Dat je niet gewoon kunt genieten van een mooie race, maar dat continu overal iets achter moet zitten.

Dan zie jij de dingen lekker op jouw manier, zie ik ze op mijn manier. Al zal ik er mogelijk wel iets van blijven zeggen op het moment dat je weer eens verzonnen 'feiten' de wereld in probeert te helpen.
  vrijdag 9 september 2022 @ 19:50:30 #235
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_205910962
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 18:36 schreef Sodemieters het volgende:

Die Multipla staat over honderd jaar nog in diverse automusea. De dertien-in-een-dozijn concurrentie is iedereen al direct weer vergeten.
Ik denk dat jij je vergist. Een Multipla kom je niet tegen bij Louwman, maar een NSU Prinz dan weer wel.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  vrijdag 9 september 2022 @ 19:53:27 #236
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_205911005
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 19:37 schreef Questular het volgende:

[..]
Ja zo heeft Max alvast 1 plek te pakken.
Alsof Tsunoda ergens op de eerste 5 plekken zou kwalificeren. :')
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_205911030
twitter
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 september 2022 @ 19:55:49 #238
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_205911054
quote:
Hill is eindelijk door het hele rouwproces.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_205911326
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 19:50 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Ik denk dat jij je vergist. Een Multipla kom je niet tegen bij Louwman, maar een NSU Prinz dan weer wel.
Dat is natuurlijk geen eerlijke vergelijking. Die NSU is veel ouder, die heeft al de leeftijd om daar te staan. De Multipla is veel jonger.

Bovendien was de Multipla al te zien in het MoMA.
pi_205911374
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 19:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hill is eindelijk door het hele rouwproces.
duurde een paar races haha
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_205911381
quote:
_O- :D
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 9 september 2022 @ 20:47:58 #242
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_205911860
Een poging tot humor van Hill
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 9 september 2022 @ 20:48:09 #243
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_205911863
Verder nog wat gemist? :W
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator vrijdag 9 september 2022 @ 22:10:11 #244
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_205913092
Zo even VIAPLAY SHAKEDOWN bekijken. Let's goo

Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 september 2022 @ 22:11:11 #245
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_205913101
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 september 2022 20:48 schreef Peterselieman het volgende:
Verder nog wat gemist? :W
Er is een Ferrari stuk gegaan.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_205913139
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2022 18:27 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Beast is het ook. Draagt gewoon wat die gaaf vindt.
Als hij het echt gaaf vindt, draagt hij het ook ook wel in het dagelijks leven. Dit gewoon aandacht vragen en reacties uitlokken. En daar slaagt hij elke week weer 100% in ^O^
pi_205913375
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 20:11 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk geen eerlijke vergelijking. Die NSU is veel ouder, die heeft al de leeftijd om daar te staan. De Multipla is veel jonger.

Bovendien was de Multipla al te zien in het MoMA.
Michael Schumacher prees hem zelfs aan!
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_205913479
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 19:50 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Ik denk dat jij je vergist. Een Multipla kom je niet tegen bij Louwman, maar een NSU Prinz dan weer wel.
Het ging hier niet over de '60 versie van de 600 multipla, maar over de '90s multipla. We hadden het over gedrochten.

Overigens zou ik 60's 600 Multipla absoluut verkiezen boven de door jou genoemde NSU. Die is zoveel leuker, ongeacht zijn status.
pi_205913527
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 18:36 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ja, precies! Daar heeft tenminste iemand de moed gehad om iets bijzonders te doen. En ik begrijp dat de Multipla ook echt een fijne auto is (zo gauw je er in zit).

Die Multipla staat over honderd jaar nog in diverse automusea. De dertien-in-een-dozijn concurrentie is iedereen al direct weer vergeten.
Zo zal iedereen Hamiltons titels ook herinneren; het was Mercedes' design ~O>
pi_205914058
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 22:42 schreef DjVero het volgende:

[..]
Zo zal iedereen Hamiltons titels ook herinneren; het was Mercedes' design ~O>
De mensen die er verstand van hebben zullen wel beseffen dat Hamilton zijn titels bij verschillende teams behaald heeft.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')