abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 9 september 2022 @ 18:41:43 #101
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_205909968
Misschien kan Wout nog wat NFT's verkopen om dat bedrag bij elkaar te sprokkelen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator vrijdag 9 september 2022 @ 18:42:51 #102
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205909979
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 18:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Het is geen raar statement, het klopt gewoon niet en het is buitengewoon ironisch. Je kan dit simpelweg niet met droge ogen beweren als je afgelopen Tour zelfs door Kobold Goossens terecht bent gewezen.

"Roglic passeerde op een plek waar er geen plaats was. Het is niet de eerste keer dat zoiets met renners van Jumbo-Visma gebeurt."

"Hij reed door gravel, begon zelf te slippen en ik kon geen kant meer uit. Ik lag er."

"Of ik nu boos ben? Hij deed het niet bewust, maar het gebeurt wel regelmatig met Jumbo-Visma. Dat kan op termijn tegen hen werken."

Roglic is - blijkbaar - een van de gevaarlijkste renners van het peloton en heeft meerdere valpartijen veroorzaakt, maar na deze valpartij (weer door hemzelf veroorzaakt) is hij klaar met het gevaarlijke gedrag van andere renners.

Vervolgens krijgt hij een pluim van Plugge vanwege zijn kritische blik in de spiegel, terwijl hij juist helemaal niet in de spiegel heeft gekeken maar de schuld volledig bij een ander legt. Dit is Koefnoen.

Mooi dat de reacties op twitter vrij negatief zijn, mensen trappen gelukkig niet in deze onzin. Maar alsnog, hoe krijg je het verzonnen? Schaamteloos.
Ik heb meer het gevoel dat Plugge een statement wil maken en Roglic daarvoor gebruikt als middel. Ik kan mij vaag iets herinneren van vorige tour dat een Jumbo renner iets zei over de veiligheid (Wout?) en dat een andere renner zei maar jullie hebben Roglic in de ploeg. Was dat van Goossens?
  Moderator vrijdag 9 september 2022 @ 18:47:03 #103
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_205910014
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 18:42 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik heb meer het gevoel dat Plugge een statement wil maken en Roglic daarvoor gebruikt als middel. Ik kan mij vaag iets herinneren van vorige tour dat een Jumbo renner iets zei over de veiligheid (Wout?) en dat een andere renner zei maar jullie hebben Roglic in de ploeg. Was dat van Goossens?
Ik vind het totaal niet bij Roglic passen, het zal ongetwijfeld het idee van iemand anders zijn geweest om met dit statement te komen. Hoe dan ook is dit het toppunt van ironie. Het is niet eens alleen Roglic, de hele ploeg schijnt regelmatige buitensporige risico's te nemen als je radio peloton mag geloven.

Verbeter de wereld, begin bij jezelf.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_205910049
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 18:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Het is geen raar statement, het klopt gewoon niet en het is buitengewoon ironisch. Je kan dit simpelweg niet met droge ogen beweren als je afgelopen Tour zelfs door Kobold Goossens terecht bent gewezen.

"Roglic passeerde op een plek waar er geen plaats was. Het is niet de eerste keer dat zoiets met renners van Jumbo-Visma gebeurt."


"Hij reed door gravel, begon zelf te slippen en ik kon geen kant meer uit. Ik lag er."

"Of ik nu boos ben? Hij deed het niet bewust, maar het gebeurt wel regelmatig met Jumbo-Visma. Dat kan op termijn tegen hen werken."

Roglic is - blijkbaar - een van de gevaarlijkste renners van het peloton en heeft meerdere valpartijen veroorzaakt, maar na deze valpartij (weer door hemzelf veroorzaakt) is hij klaar met het gevaarlijke gedrag van andere renners.

Vervolgens krijgt hij een pluim van Plugge vanwege zijn kritische blik in de spiegel, terwijl hij juist helemaal niet in de spiegel heeft gekeken maar de schuld volledig bij een ander legt. Dit is Koefnoen.

Mooi dat de reacties op twitter vrij negatief zijn, mensen trappen gelukkig niet in deze onzin. Maar alsnog, hoe krijg je het verzonnen? Schaamteloos.
Plugge is een hele walgelijke en enge man.

Sowieso is het gebrek aan zelfkritiek lachwekkend. De ene na de andere Jumbo renner gaat dit seizoen door eigen onkunde tegen de grond. Misschien moet Richard zich maar eens gaan afvragen waarom zijn eigen renners niet kunnen sturen.
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 9 september 2022 @ 18:49:59 #105
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_205910052
Nja nou wint evenepoel een paar koersjes en dan gaan ze zulke dingen over zijn ploeg roepen. Zo veel waarde hecht ik er ook niet aan hoor.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_205910110
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 18:39 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Deze reactie trouwens _O-
Het is voor Wout niet te hopen, dat hij ook nog naast de WK-titel gaat grijpen
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 9 september 2022 @ 18:56:46 #107
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_205910170
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 18:53 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Het is voor Wout niet te hopen, dat hij ook nog naast de WK-titel gaat grijpen
Dat kun je voor nog wel 20 WK-deelnemers zeggen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_205910358
Hier het completere verhaal over de duurdere tickets voor de Belgen, met ook de toelichting van de Belgische Bond.
Ik snap de beslissing van de Belgische Bond.

https://www.hln.be/wielre(...)wielerbond~a586201c/
pi_205910457
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 16:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Roglic is ziedend.
Kon vandaag niet live kijken en had Sporza opgenomen.
Zit net te luisteren naar een ziedende Zjozee en Renaat :D Ze houden zich nog in zeggen ze, anders "krijgen ze heel Nederland en Slovenië over zich heen" :D
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 9 september 2022 @ 19:41:12 #110
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_205910797
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 19:10 schreef Idisrom het volgende:
Hier het completere verhaal over de duurdere tickets voor de Belgen, met ook de toelichting van de Belgische Bond.
Ik snap de beslissing van de Belgische Bond.

https://www.hln.be/wielre(...)wielerbond~a586201c/
Het lijkt me toch goedkoper om zo vroeg mogelijk die tickets te boeken en dan later de namen te wijzigen dan op het laatste moment de tickets kopen :?

Enfin, tijd voor het WK-topic @Momo
  Moderator vrijdag 9 september 2022 @ 19:43:49 #111
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205910862
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 september 2022 19:41 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Het lijkt me toch goedkoper om zo vroeg mogelijk die tickets te boeken en dan later de namen te wijzigen dan op het laatste moment de tickets kopen :?

Enfin, tijd voor het WK-topic @:Momo
Ik kan vanavond wel iets in elkaar flansen :)
  Moderator vrijdag 9 september 2022 @ 19:47:41 #112
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_205910920
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 19:17 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Kon vandaag niet live kijken en had Sporza opgenomen.
Zit net te luisteren naar een ziedende Zjozee en Renaat :D Ze houden zich nog in zeggen ze, anders "krijgen ze heel Nederland en Slovenië over zich heen" :D
Vertel ons alles.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 9 september 2022 @ 19:51:47 #113
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_205910979
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 september 2022 19:41 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Het lijkt me toch goedkoper om zo vroeg mogelijk die tickets te boeken en dan later de namen te wijzigen dan op het laatste moment de tickets kopen :?

Enfin, tijd voor het WK-topic @:Momo
Klopt, gemiddeld reisbureau doet niet anders. Fout ligt wellicht aan beide zijden.
  Moderator vrijdag 9 september 2022 @ 19:58:48 #114
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_205911109
twitter


McLay neemt geen blad voor de mond.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_205911196
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 19:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]

McLay neemt geen blad voor de mond.
Ik heb wel het idee dat Jumbo binnen het peloton op zijn zachts gezegd echt behoorlijk verafschuwt wordt, maar misschien heb ik het mis.

De ploeg wordt ook met het jaar in elk opzicht enger en lachwekkender. Schaamteloos gewoon.
  Moderator vrijdag 9 september 2022 @ 20:13:48 #116
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_205911369
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 september 2022 20:03 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Ik heb wel het idee dat Jumbo binnen het peloton op zijn zachts gezegd echt behoorlijk verafschuwt wordt, maar misschien heb ik het mis.

De ploeg wordt ook met het jaar in elk opzicht enger en lachwekkender. Schaamteloos gewoon.
Ik krijg nog steeds niet bedacht wat nu precies het idee is van dit statement. Voorlopig levert het alleen maar negatieve aandacht op en lacht iedereen je uit.

En inderdaad, ik heb ook niet echt het idee dat Jumbo heel populair is in het peloton. En na dit statement waarschijnlijk nog net wat minder.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_205911377
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 19:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Vertel ons alles.
Hier een stenografisch verslag nadat Renaat het statement voor had gelezen :P

R: Hebben we iets gemist José
J: Blijkbaar wel, blijkbaar wel
R: Er is toch geen enkel beeld wat dit staaft?
J: Tja.. Ja Renaat, ik weet als we nu iets gaan zeggen dat heel Nederland op zijn kop staat
R: Dat maakt toch niet uit, ik bedoel..
J: Ik bedoel Slovenie.., die zich maken er wat minder druk om. Het zijn vooral Nederlanders die zich enorm druk maken
R: Plugge voegt er aan toe: Ik ben blij dat Roglic zich uitspreekt
R: Dit is propaganda, sorry het slaat nergens op! Sorry Richard. De enige schuldige voor de val is Roglic.
J: Roglic zat volledig total los, uitgesprint met succes op 8 seconden. Hij was degene denk ik, hij zegt nu totaal iets anders, in aanraken is gekomen.
R: Wright heeft toegegeven dat er contact was.
J: Roglic zat niet vast meer op die fiets. Als hij zegt Wright rijdt mij stuur uit de handen, daar heb je veel groter verschil in snelheid voor nodig.
Het lijkt blijkbaar veel moeilijker om toe te geven van ik was hier zelf in de fout of het was een race accident. Ik zou zeggen ik ga me van commentaar onthouden maar heb al teveel gezegd.
R: We hebben de boodschap genoteerd en onze visie erop gegeven en Roglic heeft zijn visie gegeven.
  Moderator vrijdag 9 september 2022 @ 20:22:59 #118
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_205911517
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 20:14 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Hier een stenografisch verslag nadat Renaat het statement voor had gelezen :P

R: Hebben we iets gemist José
J: Blijkbaar wel, blijkbaar wel
R: Er is toch geen enkel beeld wat dit staaft?
J: Tja.. Ja Renaat, ik weet als we nu iets gaan zeggen dat heel Nederland op zijn kop staat
R: Dat maakt toch niet uit, ik bedoel..
J: Ik bedoel Slovenie.., die zich maken er wat minder druk om. Het zijn vooral Nederlanders die zich enorm druk maken
R: Plugge voegt er aan toe: Ik ben blij dat Roglic zich uitspreekt
R: Dit is propaganda, sorry het slaat nergens op! Sorry Richard. De enige schuldige voor de val is Roglic.
J: Roglic zat volledig total los, uitgesprint met succes op 8 seconden. Hij was degene denk ik, hij zegt nu totaal iets anders, in aanraken is gekomen.
R: Wright heeft toegegeven dat er contact was.
J: Roglic zat niet vast meer op die fiets. Als hij zegt Wright rijdt mij stuur uit de handen, daar heb je veel groter verschil in snelheid voor nodig.
Het lijkt blijkbaar veel moeilijker om toe te geven van ik was hier zelf in de fout of het was een race accident. Ik zou zeggen ik ga me van commentaar onthouden maar heb al teveel gezegd.
R: We hebben de boodschap genoteerd en onze visie erop gegeven en Roglic heeft zijn visie gegeven.
Het is dat Wout er nog is, anders stond Jumbo echt bovenaan de shitlist in België. Al hebben de heren hier geen ongelijk natuurlijk.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_205911579
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 20:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Het is dat Wout er nog is, anders stond Jumbo echt bovenaan de shitlist in België. Al hebben de heren hier geen ongelijk natuurlijk.
Roglic is er niet echt populair maar in dit geval denk ik dat ze zeker een punt hebben
Het allerliefst hadden ze dat Wout bij een andere ploeg zou gaan rijden denk ik en dan Djumbo verbieden België te betreden ~O>
pi_205912983
Dat Roglic dit van mening is kan, hij heeft misschien de beelden niet teruggekeken.
Maar als ploeg ga je toch niet akkoord met deze uitspraken? En er zeker geen schep bovenop doen zoals Plugge doet.

Over de eventuele onpopulariteit van de ploeg in het peloton, dat is denk ik ook het lot van topploeg zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door TargaFlorio op 09-09-2022 22:08:06 ]
pi_205913008
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 20:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Het is dat Wout er nog is, anders stond Jumbo echt bovenaan de shitlist in België. Al hebben de heren hier geen ongelijk natuurlijk.
Al zijn ze wel wat hypocriet. Quickstep mag alles doen wat god verboden heeft maar daar hoor je Karl, Renaat of Jose niet over. ;)
pi_205913229
Richard Plugge van Jumbo-Visma wordt nu ondervraagd op Radio 1.
  Moderator vrijdag 9 september 2022 @ 22:28:08 #123
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_205913313
twitter

twitter


#pray4fredje
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_205913567
Nette reactie van Fred.
  Moderator vrijdag 9 september 2022 @ 22:49:03 #125
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205913622
twitter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')