Klopt, maar het wordt wel steeds erger, het ziet er nu wel oedeem-achtig uit.quote:Op vrijdag 9 september 2022 13:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heeft hij kennelijk al vrij lang. Hij grapte rond de geboorte van William al over zijn ‘sausage fingers’.
Die put niet uit de ervaring van ontmoetingen met haar, zoals Johnson en May.quote:Op vrijdag 9 september 2022 13:58 schreef Starhopper het volgende:
Waarom zou Liz Truss dat niet kunnen?
Moet dat dan?quote:Op vrijdag 9 september 2022 13:41 schreef Nia het volgende:
Boris Johnson maakt er een luchtige speech van. Liz Truss zal daar niet zo snel aan kunnen tippen.
Mag in de OPquote:Op vrijdag 9 september 2022 12:55 schreef sportfreak het volgende:
Het verwachtte programma:
[ afbeelding ]
Leek wel een reenactment group.quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:16 schreef Starhopper het volgende:
Die ouderwetse kanonnen waren wel cool om te zien
Er zat inderdaad hooguit twee minuten tussen ofzo, maar toch, ik vind het wat slordig overkomenquote:Op vrijdag 9 september 2022 13:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat was volgens mij op vrijwel hetzelfde moment: het halfstok doen van de vlag en het bericht gebracht door de BBC (en andere media).
JA! Waren dezelfde outfits als pirates of the caribbeanquote:Op vrijdag 9 september 2022 14:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Leek wel een reenactment group.
Het was bij de BBC ook gewoon in beeld, hč, van de vlag naar halfstok.quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er zat inderdaad hooguit twee minuten tussen ofzo, maar toch, ik vind het wat slordig overkomen
En terecht. Dat de wedstrijd gisteren doorging is belachelijkquote:Op vrijdag 9 september 2022 14:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
De kans bestaat tevens dat er Europees niet gevoetbald wordt aankomende week in de UK (Ajax, PSV).
Arsenal bedoel je? Speelden uit..quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En terecht. Dat de wedstrijd gisteren doorging is belachelijk
Daar zag ik het inderdaad, daarna gingen ze naar de aankondigingquote:Op vrijdag 9 september 2022 14:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het was bij de BBC ook gewoon in beeld, hč, van de vlag naar halfstok.
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En terecht. Dat de wedstrijd gisteren doorging is belachelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |