Ken je lachen maar zie Mick Jagger lekker springen bij een van zijn concerten en op zeker dat hij ervan heeft gesnoept!quote:Op donderdag 8 september 2022 21:51 schreef beantherio het volgende:
[..]
Heroine-verslaving waar ze eindelijk aan onderdoor gegaan is. Troep is het ook.
Bojo is af dus hij interesseert niemand meer een zier denk ik.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
Terwijl Boris aan het feestvieren was
Dat vond ik ook heel erg verdrietig om te zien, dat raakte me wel.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:56 schreef Nia het volgende:
[..]
Het was zo hartverscheurend om haar alleen te zien zitten met een mondkap voor.
Ja, want van heroïne word je enorm energiek inderdaad.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:58 schreef Perox het volgende:
[..]
Ken je lachen maar zie Mick Jagger lekker springen bij een van zijn concerten en op zeker dat hij ervan heeft gesnoept!
quote:Op donderdag 8 september 2022 22:02 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ja, want van heroïne word je enorm energiek inderdaad.
Inderdaad. Onze vader overleed in het verzorgingshuis. Een verpleegkundige zag aan zijn nagels dat hij snel zou heengaan en riep ons bij zijn bed.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo gaat dat bij oude mensen. Mijn opa was ook 96 en in één maand zag je hem steeds meer achteruitgaan , van een vief menneke naar een menneke wat gewoon op was . Was wel confronterend maar dood hoort nou eenmaal bij het leven.
Dat denk ik zeker. Het zal een van de grootste uitvaarten zijn die wij in ons leven gaan meemaken met heel veel ceremonieel.quote:Op donderdag 8 september 2022 22:02 schreef Nia het volgende:
Vooruit lopend op de uitvaart. Mogen we stellen dat het de meest indrukwekkende zal worden van de moderne tijd? Al die belangrijke mensen die ook allemaal beveiligd moeten worden? ik krijg even wat flarden van "London Has Fallen" door.
London Bridge (is down) is de codename voor de uitvaart van Elizabeth, al decennialangquote:Op donderdag 8 september 2022 22:02 schreef Nia het volgende:
Vooruit lopend op de uitvaart. Mogen we stellen dat het de meest indrukwekkende zal worden van de moderne tijd? Al die belangrijke mensen die ook allemaal beveiligd moeten worden? ik krijg even wat flarden van "London Has Fallen" door.
quote:Op donderdag 8 september 2022 22:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
London Bridge (is down) is de codename voor de uitvaart van Elizabeth, al decennialang
Bizar dat de Gelderlander zich leent voor dit soort bezopen berichtgeving.quote:Op donderdag 8 september 2022 22:04 schreef JohnBercow het volgende:
[ twitter ]
"We onderbreken dit item om naar onze correspondenten in Londen te gaan, Rene en Sandra, hoe is het in de kroegen? Hoe is het op straat? Hoe reageren de Britten?"
Die heb ik ff opgeslagen, ga ik binnenkort bekijkenquote:Op donderdag 8 september 2022 22:14 schreef Jane het volgende:
Alle non-royal Dukes kunnen hun kroontjes (coronets) alvast uit de mottenballen halen voor de coronation. Benieuwd hoeveel er nog over zijn. Ten tijde van deze documentaire (wel leuk om te kijken) waren het er nog maar 24.
Novemberquote:Op donderdag 8 september 2022 21:59 schreef Selenophilia het volgende:
Rip
Ok, en nu opschieten met nieuwe seizoen the crown.
Ga lekker even googelen in plaats van hier te trollenquote:Op donderdag 8 september 2022 22:17 schreef Toine51 het volgende:
Wat heeft zij eigenlijk voor Engeland betekend? Dat ophemelen, mweh, maar wat ze daadwerkelijk bereikt heeft voor Engeland?
Ga iets leuks doen joh.quote:Op donderdag 8 september 2022 22:17 schreef Toine51 het volgende:
Wat heeft zij eigenlijk voor Engeland betekend? Dat ophemelen, mweh, maar wat ze daadwerkelijk bereikt heeft voor Engeland?
https://www.tubantia.nl/s(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:
Het verweer van monarchisten op dat soort vragen is altijd dat ze achter de schermen HEEL VEEL BETEKENEN voor de diplomatieke relaties en handelsmissies en zo.quote:Op donderdag 8 september 2022 22:17 schreef Toine51 het volgende:
The Return of the King.quote:Op donderdag 8 september 2022 21:59 schreef Selenophilia het volgende:
Rip
Ok, en nu opschieten met nieuwe seizoen the crown.
Liever een monarchie dan een systeem zoals frankrijkquote:Op donderdag 8 september 2022 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het verweer van monarchisten op dat soort vragen is altijd dat ze achter de schermen HEEL VEEL BETEKENEN voor de diplomatieke relaties en handelsmissies en zo.
Idd, dat zeggen ze van de Oranjes ook altijd. Ze doen echt zoveel voor NL...quote:Op donderdag 8 september 2022 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het verweer van monarchisten op dat soort vragen is altijd dat ze achter de schermen HEEL VEEL BETEKENEN voor de diplomatieke relaties en handelsmissies en zo.
Want?quote:Op donderdag 8 september 2022 22:28 schreef xzaz het volgende:
[..]
Liever een monarchie dan een systeem zoals frankrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |