Wel voornamelijk gedragen door Maxima. Ik denk dat Kate ook wel een belangrijke rol gaat krijgen voor het Britse koningshuis. Ik denk dat zij een stuk populairder is.quote:Op donderdag 8 september 2022 20:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Mwah, onze koning zit ook nog gewoon op zijn plek.
Ja en een dikke gemiste kans van Truss om haar imago te boosten.quote:Op donderdag 8 september 2022 20:25 schreef Faraday01 het volgende:
Zie nu de reactie van Truss, Elizabeth had een mooiere herinnering verdiend dan deze plichtmatige reactie.
Laten we het hopen. Al die koningshuizen mogen van mij morgen nog opgedoekt worden.quote:Op donderdag 8 september 2022 20:23 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Volgens mij geeft de allochtone Brit - die daar de toekomst heeft - sowieso al geen moer om het koningshuis.
Indiėrs vrij rechts daar, en pro Engeland.quote:Op donderdag 8 september 2022 20:30 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Al die koningshuizen mogen van mij morgen nog opgedoekt worden.
2022 en dan nog steeds een monarchie hebben.
Zoals verwacht, ik hoop wel voor hem dat hij het beter doet dan de eerste Karel.quote:
Wat een debiel is het ook... over lijken.quote:Op donderdag 8 september 2022 20:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Bedankt Braad, Elizabeth was ook gek op keyboardgepingel.
Mijn hemel arme knulquote:Op donderdag 8 september 2022 20:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Bedankt Braad, Elizabeth was ook gek op keyboardgepingel.
Een van die kinderen van William heet toch George?quote:Op donderdag 8 september 2022 20:37 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Ik had gegokt op George. Philip leek me onwaarschijnlijk en Arthur wel erg hautain.
Je moet dat wel ff in 30 minuten uit je mouw schudden, Je hebt vast op je 2de werkdag nog niet een mooie speech klaarliggen als PM, ookal was de queen al erg oud, de verwachting was niet dat ze elk moment om kon vallen.quote:Op donderdag 8 september 2022 20:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja en een dikke gemiste kans van Truss om haar imago te boosten.
BBCquote:
Dacht ik net te horen op de BBC? Maar ik zat niet heel goed op te letten.quote:
Klopt, wordt nu elk moment verwacht.quote:Op donderdag 8 september 2022 20:44 schreef Jane het volgende:
[..]
Dacht ik net te horen op de BBC? Maar ik zat niet heel goed op te letten.
Wowquote:Op donderdag 8 september 2022 20:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
BBC
Wordt nu elk moment verwacht zeggen ze.
Daar heb je dan ook professioneel speech schrijvers voor, die schudden dat in 30 minuten uit hun mouw.quote:Op donderdag 8 september 2022 20:41 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Je moet dat wel ff in 30 minuten uit je mouw schudden, Je hebt vast op je 2de werkdag nog niet een mooie speech klaarliggen als PM, ookal was de queen al erg oud, de verwachting was niet dat ze elk moment om kon vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |