rip teletext pagina 316quote:Op donderdag 8 september 2022 20:13 schreef raptorix het volgende:
Ik wilde het teletekst 101 topic kicken, maar is kapot (wat niet in deze shitzooi.....)
[ afbeelding ]
Ga ergens anders lopen zeiken joh. Je gezanik kennen we nu overal wel inmiddels.quote:Op donderdag 8 september 2022 20:14 schreef PS. het volgende:
[..]
Ga ff lekker in F1 mierenneuken joh, we weten het nu wel.
nou nou nouquote:Op donderdag 8 september 2022 20:13 schreef tripel7 het volgende:
Nu ik Truss heb horen spreken snap ik wel dat Elizabeth alle wil om te leven verloren had na eergisteren.
Wat was dat ooit dan hahaquote:
Lolquote:Op donderdag 8 september 2022 20:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga ergens anders lopen zeiken joh. Je gezanik kennen we nu overal wel inmiddels.
The title is currently vacant due to the previous holder of the title, (and longest-serving) Prince Charles, now being King due to the death of Elizabeth II on 8 September 2022.[2]quote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 8 september 2022 20:13 schreef raptorix het volgende:
Ik wilde het teletekst 101 topic kicken, maar is kapot
Zeker weten.quote:
Volgens mij geeft de allochtone Brit - die daar de toekomst heeft - sowieso al geen moer om het koningshuis.quote:Op donderdag 8 september 2022 20:22 schreef Breekfast het volgende:
Ik denk dat het koningshuis wel een lastige toekomst tegemoet gaat. Zowel Charles als William zijn niet heel aansprekende persoonlijkheden die ik heel populair zie worden.
quote:Op donderdag 8 september 2022 20:22 schreef Breekfast het volgende:
Ik denk dat het koningshuis wel een lastige toekomst tegemoet gaat. Zowel Charles als William zijn niet heel aansprekende persoonlijkheden die ik heel populair zie worden.
Mwah, onze koning zit ook nog gewoon op zijn plek.quote:Op donderdag 8 september 2022 20:22 schreef Breekfast het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |