quote:Hoe durven ze.
The 19-year-old's introduction was a masterstroke for the highly-criticised Advocaat as the PSV Eindhoven midfielder set up goals for Andre Ooijer and Van Nistelrooy before half-time.
quote:
Op donderdag 20 november 2003 12:01 schreef keeper het volgende:
Inmiddels overtuigd van zijn kunnen SCH?
quote:Shit man, dan is je geheugen ook best aangetast.
Op donderdag 20 november 2003 12:02 schreef SCH het volgende:Nou, ik oordeel meestal niet op basis van 1 wedstrijd.
quote:Je bedoelt El Salvador?
Op donderdag 20 november 2003 12:13 schreef Leg0las het volgende:
El Savior Wesley Sneijder
quote:Er is in ons land maar één Verlosser en die heeft de bekende initialen
Op donderdag 20 november 2003 17:28 schreef Barca het volgende:[..]
Je bedoelt El Salvador?
quote:Het geheugen is prima. En herinnert zich ook veel matige wedstrijden van het ventje. Ik denk dat we nog veel plezier van hem kunnen hebben maar ik ben niet zo van de hysterische heldenverering van tieneridolen.
Op donderdag 20 november 2003 12:07 schreef keeper het volgende:[..]
Shit man, dan is je geheugen ook best aangetast.
quote:Daarmee ben ik het helemaal eens. Je ziet hoe het nu met ene Michael Jackson dreigt af te lopen...
Op donderdag 20 november 2003 17:39 schreef SCH het volgende:[..]
Het geheugen is prima. En herinnert zich ook veel matige wedstrijden van het ventje. Ik denk dat we nog veel plezier van hem kunnen hebben maar ik ben niet zo van de hysterische heldenverering van tieneridolen.
quote:Ik dacht meer aan Van der Vaart (en Van Persie en Samaras).
Op donderdag 20 november 2003 17:49 schreef sjun het volgende:
Je ziet hoe het nu met ene Michael Jackson dreigt af te lopen...
en die breekneus heeft nog niet eens gevoetbald
quote:Van der Vaart heeft volgens mij gewoon een vormcrisis. Voor wat betreft die andere twee kon je wel eens gelijk hebben.
Op donderdag 20 november 2003 17:52 schreef SCH het volgende:[..]
Ik dacht meer aan Van der Vaart (en Van Persie en Samaras).
maar goed, Sneijder was okay
quote:Van Persie is aan het doodbloeden bij Feyenoord. Hij kan beter een andere club zoeken die hem wel waardeert en laat spelen.
Op donderdag 20 november 2003 17:52 schreef SCH het volgende:[..]
Ik dacht meer aan Van der Vaart (en Van Persie en Samaras).
quote:Toch is Van der Vaart ook veel te jong bejubeld, vind ik. Dat is een tendens die ik gevaarlijk vind en al een tijdje aan de gang is. Het publiek wil zo graag nieuwe idolen dat ze ieder ontdekkinkje in de armen sluiten. Terwijl zo'n jongen daar vaak nog helemaal niet aan toe is en met een heel scheef verwachtingspatroon te maken krijgt. Dat is bij Sneijder ook een gevaar. Geweldig hoe hij speelde en hoe hij zich ontwikkelt maar laten we voorzichtig met hem omgaan, niet al onze verwachtingen op hem projecteren.
Op donderdag 20 november 2003 18:01 schreef sjun het volgende:[..]
Van der Vaart heeft volgens mij gewoon een vormcrisis. Voor wat betreft die andere twee kon je wel eens gelijk hebben.
quote:Jep. En enige ster allures krijgt...
Op donderdag 20 november 2003 19:07 schreef SCH het volgende:Toch is Van der Vaart ook veel te jong bejubeld, vind ik. Dat is een tendens die ik gevaarlijk vind en al een tijdje aan de gang is. Het publiek wil zo graag nieuwe idolen dat ze ieder ontdekkinkje in de armen sluiten. Terwijl zo'n jongen daar vaak nog helemaal niet aan toe is en met een heel scheef verwachtingspatroon te maken krijgt.
quote:edit: persoonlijke aanvallen doe je maar ergens anders!
Op donderdag 20 november 2003 19:07 schreef SCH het volgende:[..]
Toch is Van der Vaart ook veel te jong bejubeld, vind ik. Dat is een tendens die ik gevaarlijk vind en al een tijdje aan de gang is. Het publiek wil zo graag nieuwe idolen dat ze ieder ontdekkinkje in de armen sluiten. Terwijl zo'n jongen daar vaak nog helemaal niet aan toe is en met een heel scheef verwachtingspatroon te maken krijgt. Dat is bij Sneijder ook een gevaar. Geweldig hoe hij speelde en hoe hij zich ontwikkelt maar laten we voorzichtig met hem omgaan, niet al onze verwachtingen op hem projecteren.
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 21-11-2003 21:58]
quote:
[De Volkskrant]
"Sneijder zwaait poort naar Portugal open"
quote:MJN HELD, iedereen zijn held!
[Algemeen Dagblad]
"Wesley Sneijder nam zijn ploeggenoten bij de hand. En hoe. Op ondubbelzinnige wijze greep de Ajacied zijn kans, na een maand geleden ook al als uitblinker het veld afgestapt te zijn na Nederland - Moldavië."
Weg met Vrouw Liberty, hier is het nieuwe Vrijheidsbeeld!!
Hail 2 Sneijder!
quote:Whoeehaah , stoere pic
Op donderdag 20 november 2003 19:17 schreef SolcWez het volgende:Weg met Vrouw Liberty, hier is het nieuwe Vrijheidsbeeld!!
Hail 2 Sneijder!
quote:
Op donderdag 20 november 2003 19:16 schreef Zweetbek het volgende:edit
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 21-11-2003 22:00]
quote:Soms is het wél leuk om oude quotes van jezelf naar boven te halen.
Op vrijdag 24 oktober 2003 19:41 schreef methodmich het volgende:[..]
Oh, ik ook. Vaak genoeg aangegeven ook hier. Maar Sneijder vind ik qua voetbalkwaliteiten gewoon de beste speler in de Ajax-selectie.
quote:Wie weet is hij over 10 jaar net zoals de "oudjes" van nu
Op donderdag 20 november 2003 19:09 schreef Suijk het volgende:[..]
Jep. En enige ster allures krijgt...
quote:Wil je kappen met dit soort getroll aub.
Op donderdag 20 november 2003 19:16 schreef Zweetbek het volgende:edit
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 21-11-2003 22:01]
quote:Nog een weekje SCH
Op donderdag 20 november 2003 20:18 schreef SCH het volgende:[..]
Wil je kappen met dit soort getroll aub.
Ik moet mijn jaarlidmaatschap van Fok trouwens nog halen
quote:
Op donderdag 20 november 2003 19:17 schreef SolcWez het volgende:
*ahum*
[..]
[..]MJN HELD, iedereen zijn held!
De GE-WEL-DI-GE Wesley Sneijder!!
De bevrijder! De verlosser! Mr. Liberty HIMSELF!Weg met Vrouw Liberty, hier is het nieuwe Vrijheidsbeeld!!
Hail 2 Sneijder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |