quote:
Op zondag 9 februari 2003 20:31 schreef Fulton het volgende:[..]
ah vandaar. Kunnen die de Jong en Pienaar niet eens een keer goed douchen of zo?
quote:hmmm, ik twijfel tussen
Op zondag 9 februari 2003 20:31 schreef Fulton het volgende:[..]
ah vandaar. Kunnen die de Jong en Pienaar niet eens een keer goed douchen of zo?
dan maar......
quote:Ik begon niet over Denneboom - die het in jouw subforum best gezellig heeft met Koeman
Op zondag 9 februari 2003 20:28 schreef keeper het volgende:[..]
Voor Denneboom hebben we dit subforum. Hier gaat het over Sneijder
.
En hij was vandaag bij vlagen briljant. Hoe ze het doen weet ik ook niet, maar Ajax heeft toch maar weer de laatste jaren ff 4 hele goede talenten uitgepoept (vd Vaart, de Jong, Pienaar en Sneijder dus).
Beetje Ajax-achtig om zo'n Sneijder meteen al 'bij vlagen briljant' te noemen. Doe dat nou niet joh, voor je het weet, speelt ie bij NEC
Maar goed, ik denk dat "we" wel blij zijn met weer een eigen talent.
quote:Flikker (excusez-le-mot) ff lekker op. Sneijder speelt bij Ajax. Wij zijn Ajax. Dus is hij de beste speler van de wereld op die plek
Op zondag 9 februari 2003 21:01 schreef SCH het volgende:
Beetje Ajax-achtig om zo'n Sneijder meteen al 'bij vlagen briljant' te noemen. Doe dat nou niet joh, voor je het weet, speelt ie bij NEC
If arrogance's a blissing, then a holy city we've got .
quote:Da's waar, die twee maanden dat hij in het eerste mag spelen, mag je hem best even koesteren
Op zondag 9 februari 2003 21:12 schreef keeper het volgende:[..]
Flikker (excusez-le-mot) ff lekker op. Sneijder speelt bij Ajax. Wij zijn Ajax. Dus is hij de beste speler van de wereld op die plek
.
quote:Jari das toch de altijd gebleseerde kneus die alleen goed genoeg is voor de Nederlands compo?
Op zondag 9 februari 2003 15:59 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Hoe durf je zo over Jari te praten. Jari DOEN JE NIET ZOMAAR WEG. Jari houd je bij je, die koester je. Daar houd je van.
quote:Precies. Meer Utrechtse talenten in Nederland. Want Utregters zijn winnaars!
Op maandag 10 februari 2003 16:54 schreef Frenkie het volgende:
kutventje
zou verbannen moeten worden
quote:te weinig van gezien, maar wel genoeg om hem een kneus te vinden?
Op maandag 10 februari 2003 19:06 schreef Alfonso het volgende:
Geen topic waardig, te weinig van gezien.
Voor mij is het nog een overgewaarde kneus.
iemand die niet ALLEEN eredivisie volgt weet dat hij al heel lang prima speelt bij Ajax...
En dan ook nog met 2 benen kunnen schieten, evengoed, zijn er weinig die dat kunnen!
Deze jongen gaan we nog veel van horen.
quote:wrong!
Op maandag 10 februari 2003 19:09 schreef HeatWave het volgende:[..]
te weinig van gezien, maar wel genoeg om hem een kneus te vinden?
iemand die niet ALLEEN eredivisie volgt weet dat hij al heel lang prima speelt bij Ajax...
quote:En toch draait die daarin goed mee en kan die met zijn teamgenoten voorkomen dat Feyenoord wint
Op maandag 10 februari 2003 19:12 schreef Alfonso het volgende:[..]
wrong!
Ik heb genoeg van de A jeugd gezien, alleen de eredivisie is een stukkie anders.
Hij was een van de belangrijke spelers zondag, en heeft nu al 3 wedstrijden achter elkaar in 1 week op top-niveau gespeeld.
quote:vd Vaart niet, die zit er zo weer in. Dat is nou ook weer een beetje overdreven
Op maandag 10 februari 2003 19:14 schreef The_Coach het volgende:
Zo twee-benig als hij is zijn er maar weinig, tevens denk ik dat V/d Vaart en Litmanen het nog lastig gaan krijgen om terug in het elftal te komen.
Sneijder moet nog groeien, maar dat moest vd Vaart ook, Sneijder kan tegen de tijd dat vd Vaart vertrekt een waardige vervanger zijn.
En Litmanen is toch altijd geblesseerd.
Zo'n uitgebreide selectie met spelers is alleen maar goed, zeker met zo'n speelschema als Ajax.
quote:Ik ben blij dat je mij bevestigd en zegt dat hij slechts 3 wedstrijden op topniveau heeft gespeeld, heel weinig dus.
Op maandag 10 februari 2003 19:14 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
En toch draait die daarin goed mee en kan die met zijn teamgenoten voorkomen dat Feyenoord wint
Hij was een van de belangrijke spelers zondag, en heeft nu al 3 wedstrijden achter elkaar in 1 week op top-niveau gespeeld.
quote:In 1 week, op zijn leeftijd, en dan al zo kunnen spelen. Meer wedstrijden speelde hij niet voor Ajax 1
Op maandag 10 februari 2003 19:15 schreef Alfonso het volgende:[..]
Ik ben blij dat je mij bevestigd en zegt dat hij slechts 3 wedstrijden op topniveau heeft gespeeld, heel weinig dus.
Van Persie deed dat niet zijn eerste wedstrijden bij Feyenoord 1 hoor
Maar we zullen zien, in de toekomst, of je dan een beetje beter objectief commentaar gaat geven op iemand.
quote:Maar dat wil niet zeggen dat je er geen topic over kan openen en ZEKER niet dat hij een kneus is
Op maandag 10 februari 2003 19:15 schreef Alfonso het volgende:[..]
Ik ben blij dat je mij bevestigd en zegt dat hij slechts 3 wedstrijden op topniveau heeft gespeeld, heel weinig dus.
quote:dat is appels met peren vergelijken, kan ook zeggen dat Wesley wel erg laat debuteerde voor Ajax en dat van Persie zich al heeft bewezen.
Op maandag 10 februari 2003 19:17 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
In 1 week, op zijn leeftijd, en dan al zo kunnen spelen. Meer wedstrijden speelde hij niet voor Ajax 1
Van Persie deed dat niet zijn eerste wedstrijden bij Feyenoord 1
Maar we zullen zien, in de toekomst, of je dan een beetje beter objectief commentaar gaat geven op iemand.
quote:
Op maandag 10 februari 2003 19:20 schreef Alfonso het volgende:[..]
dat is appels met peren vergelijken, kan ook zeggen dat Wesley wel erg laat debuteerde voor Ajax en dat van Persie zich al heeft bewezen.
Misschien moet jij maar eens in je eigen v Persie topic gaan posten, want hier kraam je alleen maar onzin en jaloezie uit.
quote:Voor jou onzin voor anderen enkel feiten.
Op maandag 10 februari 2003 19:21 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Misschien moet jij maar eens in je eigen v Persie topic gaan posten, want hier kraam je alleen maar onzin en jaloezie uit.
quote:Inderdaad, als jij dit geen talent vind moet je hier gewoon niet posten, er zijn gelukkig velen het oneens met je.
Op maandag 10 februari 2003 19:22 schreef Alfonso het volgende:[..]
Voor jou onzin voor anderen enkel feiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |