quote:Hij is wel weer opgeroepen voor de wedstrijd tegen Belgie
Op donderdag 14 augustus 2003 15:26 schreef methodmich het volgende:[..]
Als je kan juichen voor een Mika, een Romano en een Georgios, dan toch ook wel voor een Wesley??
quote:en daar moet je blij mee zijn als supporter.
Op donderdag 14 augustus 2003 16:17 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Hij is wel weer opgeroepen voor de wedstrijd tegen Belgie
quote:Precies.
Op donderdag 14 augustus 2003 16:22 schreef DutchGooner het volgende:[..]
en daar moet je blij mee zijn als supporter.
Alleen maar extra mogelijkheden op blessures zoals vd Vaart destijds.
dubbelpost
[Dit bericht is gewijzigd door StarGazer op 14-08-2003 17:15]
quote:Tja, dat is inderdaad zo. Alleen is het toch wel een eer als spelers van jouw club geselecteerd worden voor een nationaal elftal. Als ze dan geblesseerd raken, is dat wel frustrerend inderdaad. Dus een beetje een dubbel gevoel over zoiets.
Op donderdag 14 augustus 2003 16:22 schreef DutchGooner het volgende:[..]
en daar moet je blij mee zijn als supporter.
Alleen maar extra mogelijkheden op blessures zoals vd Vaart destijds.
Al is het wel jammer dat het van hem moet komen, we hebben spitsen zat lopen EN vd vaart....
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 10:34 schreef Doezelhaar het volgende:
Maakt mij dat nou uit van wie het komt? Als het maar komt... niet zo mekkeren
quote:opzich heb je gelijk, maar waar hebben we dan die spitsen voor lopen???
Op maandag 18 augustus 2003 10:34 schreef Doezelhaar het volgende:
Maakt mij dat nou uit van wie het komt? Als het maar komt... niet zo mekkeren
het had veel makkelijker geweest als onze spitsen de opgelegde kansen gewoon maken, dan win je met 4-1 ofzo. Nu had je een eigen goal nodig voor de winst. Kezman legt er toch ook weer gewoon 2 in??
quote:Ach het komt toch ook niet van hem. Woensdag wel - dit balletje was er door elke bejaarde met een rollator ingeplast. Die jongen wordt veel te veel opgehemeld, doodzonde.
Op maandag 18 augustus 2003 10:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik was er wederom blij mee.Al is het wel jammer dat het van hem moet komen, we hebben spitsen zat lopen EN vd vaart....
quote:Maar het is wel de beste speler bij Ajax!!!
Op maandag 18 augustus 2003 12:34 schreef SCH het volgende:[..]
Ach het komt toch ook niet van hem. Woensdag wel - dit balletje was er door elke bejaarde met een rollator ingeplast. Die jongen wordt veel te veel opgehemeld, doodzonde.
quote:Het seizoen is net begonnen dus dat lijkt me nogal een voorbarige uitspraak.
Op maandag 18 augustus 2003 16:22 schreef methodmich het volgende:
Maar het is wel de beste speler bij Ajax!!!
We zijn in Nederland nogal goed in het creeeren en doodknuffelen van helden, bij ons is dat nu Samaras - die wordt ook verafgood. En waarom? Gevolg is vaak dat deze jongens alleen maar kunnen tegenvallen. Doet Advocaat ook vrolijk aan mee, de sukkel.
quote:Nou, ook vorig seizoen vond ik Sneijder al sterk. Ik vind hem zelfs beter en belangrijker dan van der Vaart. Sneijder heeft alles wat een topvoetballer moet hebben en nu is hij eigenlijk al de draaischijf van het team. Vandaar.
Op maandag 18 augustus 2003 16:26 schreef SCH het volgende:[..]
Het seizoen is net begonnen dus dat lijkt me nogal een voorbarige uitspraak.
We zijn in Nederland nogal goed in het creeeren en doodknuffelen van helden, bij ons is dat nu Samaras - die wordt ook verafgood. En waarom? Gevolg is vaak dat deze jongens alleen maar kunnen tegenvallen. Doet Advocaat ook vrolijk aan mee, de sukkel.
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 16:26 schreef SCH het volgende:
Advocaat de meest conservatieve coach op de aardbol.
Had ie maar meer respect voor talenten. Dan had van der Vaart al een jaar eerder z'n debuut mogen maken.
En herinner je even het WK 1994. Hoe hij vakkundig het heldendom van Gullit om zeep bracht.
Ik gok 32 minuten tot hij de eerste bal geeft die niet aankomt.
Ben ik nou zo dom of zie ik het echt verkeerd
Overigens vind ik Sneijder een geweldige voetballer, alleen gisteravond ff niet.
quote:Nehh je ziet t goed. Sneijder was een van de mindere gister.
Op donderdag 23 oktober 2003 11:11 schreef sqlsmurft het volgende:Ben ik nou zo dom of zie ik het echt verkeerd
quote:Heb jij nog niet goed gekeken naar Maxwell!
Op maandag 18 augustus 2003 16:22 schreef methodmich het volgende:[..]
Maar het is wel de beste speler bij Ajax!!!
*Ben idd groot fan van de man*
quote:Oh, ik ook. Vaak genoeg aangegeven ook hier. Maar Sneijder vind ik qua voetbalkwaliteiten gewoon de beste speler in de Ajax-selectie.
Op donderdag 23 oktober 2003 11:16 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Heb jij nog niet goed gekeken naar Maxwell!
*Ben idd groot fan van de man*
Ik zal Maxwell de groeten doen van je!
Wat een wedstrijd voor Sneijder.
Ik had al gezegd: Sneijder moet in het Nederlands elftal. Ik weet nog hoe veel negatieve reacties er kwamen maar ik heb wel het gelijk aan mijn zijde wat betreft Wesley.
quote:Sneijder... *kippevel*
Nederland kan Oranje weer in zijn
hart sluiten.In een vooral voor de rust
zinderende wedstrijd werd de 'Schande
van Glasgow' weggepoetst.Met de pas 19-
jarige Sneijder als de grote man werd
het 6-0. Oranje mag naar het EK.
Nederland begon furieus en de Schotten
hapten al snel naar adem.De beloning
kwam na een kwartier,toen Sneijder met
een knappe beweging en een mooi schot
zijn uitverkiezing rechtvaardigde:1-0.
Gek genoeg leek Oranje zelf beduusd van
de hectische openingsfase en de snelle
voorsprong.Schotland vocht zich terug
in de wedstrijd en zorgde zelfs voor de
nodige dreiging.Maar het was opnieuw
Sneijder die Oranje de weg wees.Een vrije trap van de Ajacied kwam
langs de misgraaiende Schotse doelman
op het hoofd van Ooijer,die raak kopte.
En binnen vijf minuten was het opnieuw
raak.Een vrije trap van alweer Sneijder
werd nu door v.Nistelrooij ingekopt.De
Arena ontplofte,het pleit was beslecht.
Schotland leek daar nog wel anders over
te denken.Van der Sar moest een kopbal
met een reflex uit het doel werken,maar
verder kwam Oranje voor rust niet meer
in problemen.
Oranje ging na de rust,met De Boer voor
de geblesseerde Ooijer,knap verder op
de ingeslagen weg.v.Nistelrooij rondde
een mooie combinatie van hemzelf met
Sneijder en v.d.Vaart fraai af:4-0.Het heilige vuur leek er vervolgens
wel uit bij Nederland,dat zich wat liet
terugzakken.Maar er viel nog genoeg te
genieten in de Arena.Davids leverde een
paar fraaie staaltjes verdedigend werk
af en uit een corner van,jawel,Sneijder
kopte Frank de Boer de 5-0 binnen.
Van Nistelrooij schoot alle frustraties
van zich af door na opnieuw een mooie
aanval zijn derde en Oranjes zesde goal
te scoren."Tien,tien,tien",klonk het op
de tribunes,en gezien het spelbeeld (de
Schotten waren murw) was dat niet eens
denkbeeldig.
Het bleef echter bij een prachtig schot
van de man van de wedstrijd.Dit keer
trof Wesley Sneijder de kruising.
quote:Inderdaad. Wat een ontzettende domme klootzak dat hij Sneijder vanavond opgesteld heeft zeg. Wat een blamage.
Op maandag 18 augustus 2003 16:26 schreef SCH het volgende:
Doet Advocaat ook vrolijk aan mee, de sukkel.
.
quote:Oftewel: AJAXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Op woensdag 19 november 2003 23:06 schreef Timo20 het volgende:
Sneijder heeft zeker goed gespeeld vanavond, voor mij de Man Of The Match van vandaag. Afgelopen zaterdag was dat btw. Andy Van Der Meyde
quote:In Eindhoven loopt ook een of andere Serviër rond die ergens gekocht is. In Europa scoort hij niet. In Portugal zien we hem hooguit als toeschouwer... AJAX trekt weer een blik jeugdspelers open en in Eindhoven vragen ze zich al jaren af wat er in de Champions League na de eerste ronde komt...
Op donderdag 20 november 2003 00:57 schreef kamagurka het volgende:[..]
Oftewel: AJAXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
![]()
![]()
Ondanks het resultaat van vandaag blijf ik van mening dat Co Adriaanse bondcoach moet worden.
quote:100% mee eens
Op donderdag 20 november 2003 01:04 schreef sjun het volgende:[..]
Ondanks het resultaat van vandaag blijf ik van mening dat Co Adriaanse bondcoach moet worden.
quote:Hebben ze zich al rijk gerekend in Eindhoven?
Op donderdag 20 november 2003 03:52 schreef DutchGooner het volgende:
Toch leuk om te lezen op www.bbc.co.uk/football dat Sneijder bij PSV voetbalt
1. . . . .
2. . . . .
zoals je ziet... hier zijn geen woorden voor!!
edit: of zoals BBC zegt:
"Choosing Wesley Sneijder was a masterstroke for the Dutch"
[Dit bericht is gewijzigd door Stefkuh op 20-11-2003 09:30]
Zondag op de bank jongetje Of overlopen worden door de pompebleden
quote:Endhoevaahh can only dream...
Op donderdag 20 november 2003 03:52 schreef DutchGooner het volgende:
Toch leuk om te lezen op www.bbc.co.uk/football dat Sneijder bij PSV voetbalt
quote:die's gek!
Op donderdag 20 november 2003 01:04 schreef sjun het volgende:[..]
In Eindhoven loopt ook een of andere Serviër rond die ergens gekocht is. In Europa scoort hij niet. In Portugal zien we hem hooguit als toeschouwer... AJAX trekt weer een blik jeugdspelers open en in Eindhoven vragen ze zich al jaren af wat er in de Champions League na de eerste ronde komt...
quote:Hoe durven ze.
The 19-year-old's introduction was a masterstroke for the highly-criticised Advocaat as the PSV Eindhoven midfielder set up goals for Andre Ooijer and Van Nistelrooy before half-time.
quote:
Op donderdag 20 november 2003 12:01 schreef keeper het volgende:
Inmiddels overtuigd van zijn kunnen SCH?
quote:Shit man, dan is je geheugen ook best aangetast.
Op donderdag 20 november 2003 12:02 schreef SCH het volgende:Nou, ik oordeel meestal niet op basis van 1 wedstrijd.
quote:Je bedoelt El Salvador?
Op donderdag 20 november 2003 12:13 schreef Leg0las het volgende:
El Savior Wesley Sneijder
quote:Er is in ons land maar één Verlosser en die heeft de bekende initialen
Op donderdag 20 november 2003 17:28 schreef Barca het volgende:[..]
Je bedoelt El Salvador?
quote:Het geheugen is prima. En herinnert zich ook veel matige wedstrijden van het ventje. Ik denk dat we nog veel plezier van hem kunnen hebben maar ik ben niet zo van de hysterische heldenverering van tieneridolen.
Op donderdag 20 november 2003 12:07 schreef keeper het volgende:[..]
Shit man, dan is je geheugen ook best aangetast.
quote:Daarmee ben ik het helemaal eens. Je ziet hoe het nu met ene Michael Jackson dreigt af te lopen...
Op donderdag 20 november 2003 17:39 schreef SCH het volgende:[..]
Het geheugen is prima. En herinnert zich ook veel matige wedstrijden van het ventje. Ik denk dat we nog veel plezier van hem kunnen hebben maar ik ben niet zo van de hysterische heldenverering van tieneridolen.
quote:Ik dacht meer aan Van der Vaart (en Van Persie en Samaras).
Op donderdag 20 november 2003 17:49 schreef sjun het volgende:
Je ziet hoe het nu met ene Michael Jackson dreigt af te lopen...
en die breekneus heeft nog niet eens gevoetbald
quote:Van der Vaart heeft volgens mij gewoon een vormcrisis. Voor wat betreft die andere twee kon je wel eens gelijk hebben.
Op donderdag 20 november 2003 17:52 schreef SCH het volgende:[..]
Ik dacht meer aan Van der Vaart (en Van Persie en Samaras).
maar goed, Sneijder was okay
quote:Van Persie is aan het doodbloeden bij Feyenoord. Hij kan beter een andere club zoeken die hem wel waardeert en laat spelen.
Op donderdag 20 november 2003 17:52 schreef SCH het volgende:[..]
Ik dacht meer aan Van der Vaart (en Van Persie en Samaras).
quote:Toch is Van der Vaart ook veel te jong bejubeld, vind ik. Dat is een tendens die ik gevaarlijk vind en al een tijdje aan de gang is. Het publiek wil zo graag nieuwe idolen dat ze ieder ontdekkinkje in de armen sluiten. Terwijl zo'n jongen daar vaak nog helemaal niet aan toe is en met een heel scheef verwachtingspatroon te maken krijgt. Dat is bij Sneijder ook een gevaar. Geweldig hoe hij speelde en hoe hij zich ontwikkelt maar laten we voorzichtig met hem omgaan, niet al onze verwachtingen op hem projecteren.
Op donderdag 20 november 2003 18:01 schreef sjun het volgende:[..]
Van der Vaart heeft volgens mij gewoon een vormcrisis. Voor wat betreft die andere twee kon je wel eens gelijk hebben.
quote:Jep. En enige ster allures krijgt...
Op donderdag 20 november 2003 19:07 schreef SCH het volgende:Toch is Van der Vaart ook veel te jong bejubeld, vind ik. Dat is een tendens die ik gevaarlijk vind en al een tijdje aan de gang is. Het publiek wil zo graag nieuwe idolen dat ze ieder ontdekkinkje in de armen sluiten. Terwijl zo'n jongen daar vaak nog helemaal niet aan toe is en met een heel scheef verwachtingspatroon te maken krijgt.
quote:edit: persoonlijke aanvallen doe je maar ergens anders!
Op donderdag 20 november 2003 19:07 schreef SCH het volgende:[..]
Toch is Van der Vaart ook veel te jong bejubeld, vind ik. Dat is een tendens die ik gevaarlijk vind en al een tijdje aan de gang is. Het publiek wil zo graag nieuwe idolen dat ze ieder ontdekkinkje in de armen sluiten. Terwijl zo'n jongen daar vaak nog helemaal niet aan toe is en met een heel scheef verwachtingspatroon te maken krijgt. Dat is bij Sneijder ook een gevaar. Geweldig hoe hij speelde en hoe hij zich ontwikkelt maar laten we voorzichtig met hem omgaan, niet al onze verwachtingen op hem projecteren.
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 21-11-2003 21:58]
quote:
[De Volkskrant]
"Sneijder zwaait poort naar Portugal open"
quote:MJN HELD, iedereen zijn held!
[Algemeen Dagblad]
"Wesley Sneijder nam zijn ploeggenoten bij de hand. En hoe. Op ondubbelzinnige wijze greep de Ajacied zijn kans, na een maand geleden ook al als uitblinker het veld afgestapt te zijn na Nederland - Moldavië."
Weg met Vrouw Liberty, hier is het nieuwe Vrijheidsbeeld!!
Hail 2 Sneijder!
quote:Whoeehaah , stoere pic
Op donderdag 20 november 2003 19:17 schreef SolcWez het volgende:Weg met Vrouw Liberty, hier is het nieuwe Vrijheidsbeeld!!
Hail 2 Sneijder!
quote:
Op donderdag 20 november 2003 19:16 schreef Zweetbek het volgende:edit
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 21-11-2003 22:00]
quote:Soms is het wél leuk om oude quotes van jezelf naar boven te halen.
Op vrijdag 24 oktober 2003 19:41 schreef methodmich het volgende:[..]
Oh, ik ook. Vaak genoeg aangegeven ook hier. Maar Sneijder vind ik qua voetbalkwaliteiten gewoon de beste speler in de Ajax-selectie.
quote:Wie weet is hij over 10 jaar net zoals de "oudjes" van nu
Op donderdag 20 november 2003 19:09 schreef Suijk het volgende:[..]
Jep. En enige ster allures krijgt...
quote:Wil je kappen met dit soort getroll aub.
Op donderdag 20 november 2003 19:16 schreef Zweetbek het volgende:edit
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 21-11-2003 22:01]
quote:Nog een weekje SCH
Op donderdag 20 november 2003 20:18 schreef SCH het volgende:[..]
Wil je kappen met dit soort getroll aub.
Ik moet mijn jaarlidmaatschap van Fok trouwens nog halen
quote:
Op donderdag 20 november 2003 19:17 schreef SolcWez het volgende:
*ahum*
[..]
[..]MJN HELD, iedereen zijn held!
De GE-WEL-DI-GE Wesley Sneijder!!
De bevrijder! De verlosser! Mr. Liberty HIMSELF!Weg met Vrouw Liberty, hier is het nieuwe Vrijheidsbeeld!!
Hail 2 Sneijder!
quote:
Op donderdag 20 november 2003 20:38 schreef leber het volgende:
ik walg van die lofzang.
die knakker heeft telkens gefaalt in de grote wedstrijden met zijn club ajax en daarom zit hij daar ook op de bank. Dat hij een goede wedstrijd speelde tegen een stel kneuzen in een rok wil niet zeggen dat hij goed is.
quote:Hij is Heerenveen-supporter. Zijn moeder is wel wat gewend, denk ik
Op donderdag 20 november 2003 19:16 schreef Zweetbek het volgende:
als ik je moeder was zou ik met je naar een arts gaan.
quote:Het wil in ieder geval wel wat zeggen dat de Gazetta Dello Sport Van der Vaart heeft uitgeroepen tot Europees Talent van 2003, toch?
Op donderdag 20 november 2003 19:07 schreef SCH het volgende:[..]
Toch is Van der Vaart ook veel te jong bejubeld, vind ik. Dat is een tendens die ik gevaarlijk vind en al een tijdje aan de gang is. Het publiek wil zo graag nieuwe idolen dat ze ieder ontdekkinkje in de armen sluiten. Terwijl zo'n jongen daar vaak nog helemaal niet aan toe is en met een heel scheef verwachtingspatroon te maken krijgt. Dat is bij Sneijder ook een gevaar. Geweldig hoe hij speelde en hoe hij zich ontwikkelt maar laten we voorzichtig met hem omgaan, niet al onze verwachtingen op hem projecteren.
In het verleden is het echter over het algemeen redelijk goed gegaan met jonge talentjes uit de Ajax-opleiding, denk ik.
quote:Hij heeft vaak mindere wedstrijden gehad inderdaad, maar ik denk dat je hem toch tekort doet. Hij heeft ook vaak goed gespeeld.
Op donderdag 20 november 2003 20:38 schreef leber het volgende:
ik walg van die lofzang.
die knakker heeft telkens gefaalt in de grote wedstrijden met zijn club ajax en daarom zit hij daar ook op de bank. Dat hij een goede wedstrijd speelde tegen een stel kneuzen in een rok wil niet zeggen dat hij goed is.
quote:Ze krijgen het soms wel te hoog in hun bol hoor. Zie de 94-95 generatie...
Op donderdag 20 november 2003 21:01 schreef gday het volgende:In het verleden is het echter over het algemeen redelijk goed gegaan met jonge talentjes uit de Ajax-opleiding, denk ik.
quote:Ja, en El Savior is niks.
Op donderdag 20 november 2003 17:35 schreef sjun het volgende:[..]
Er is in ons land maar één Verlosser en die heeft de bekende initialen
Sneijder: " we zouden niets zeggen, en ik zeg nu ook niets meer "
Brede grijns op zijn gezicht en die interview gast loopt nog een stukje met Sneijder mee en gaat gewoon door met vragen, en de grijns op het gezicht van Sneijder werd steeds groter en groter. Uiteindelijk kwam er nog wat uit maar wat een kereltje zeg, geweldig.
Sneijder is voorlopig gewoon dik de man.
quote:Whrahahaha!!!
Op vrijdag 21 november 2003 00:06 schreef El_Fenomino het volgende:
Hmm en dit topic begon met mensen die zeiden dat 'van Persie' beter was/is.
Geestig...
quote:Sukkeltje SCH heeft dus niet gejuichd woensdag
Op woensdag 13 augustus 2003 19:53 schreef SCH het volgende:
Als hij vaker voor Oranje uitkomt, eis ik een naamsverandering.Juichen voor een Wesley
Over my dead lichaampje
Zielig he, zo'n allesverblindende ajax-afgunst?
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 00:49 schreef kamagurka het volgende:[..]
Sukkeltje SCH heeft dus niet gejuichd woensdag
Zielig he, zo'n allesverblindende ajax-afgunst?
quote:Jij bent gezien al je post verreweg nog veel stommer, oja.. wesley speelt voor ajax trouwens
Op vrijdag 21 november 2003 12:20 schreef SCH het volgende:[..]
ben je echt zo dom, wat heeft dit met ajax te maken?
Maar goed, juichen voor Sneijder, over your dead body dus... mogen we je daar aan houden?
quote:Er staat juichen voor een Wesley, dus ik vermoed dat het over een mislukte affaire ofzo gaat
Op vrijdag 21 november 2003 13:22 schreef kamagurka het volgende:Jij bent gezien al je post verreweg nog veel stommer, oja.. wesley speelt voor ajax trouwens
Maar goed, juichen voor Sneijder, over your dead body dus... mogen we je daar aan houden?
quote:Wel voor Sneijder - niet voor Wesley, ik vroeg een naamsverandering weet je nog.
Op vrijdag 21 november 2003 13:22 schreef kamagurka het volgende:[..]
Jij bent gezien al je post verreweg nog veel stommer, oja.. wesley speelt voor ajax trouwens
Wat heeft het feit dat ik Wesley een lelijke naam vind, nou met Ajax te maken -
quote:Niet direct, het gaat over de naam. In het kader van de 'zonen van de John de Wolf' - maar dat snapt het trolletje niet.
Op vrijdag 21 november 2003 13:32 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Er staat juichen voor een Wesley, dus ik vermoed dat het over een mislukte affaire ofzo gaat
quote:Ach, trolletje noemt mij een trolletje, wat lief...
Op vrijdag 21 november 2003 13:35 schreef SCH het volgende:[..]
Niet direct, het gaat over de naam. In het kader van de 'zonen van de John de Wolf' - maar dat snapt het trolletje niet.
quote:Mijn anti-ajax posts? Je bent echt een beetje paranoide en je let niet goed op. Je moet kritiek wel kunnen scheiden van bashen natuurlijk.
Op vrijdag 21 november 2003 13:39 schreef kamagurka het volgende:[..]
Ach, trolletje noemt mij een trolletje, wat lief...
In het licht van jou anti-ajax posts dacht ik dat je Sneijder niet moest. Maar het gaat om de naam?
Ik zou nooit juichen voor een team dat door een foppe wordt geleid.
Het ging inderdaad om de naam - was niet meer dan een grapje.
quote:Troll troll troll...
Op vrijdag 21 november 2003 13:45 schreef SCH het volgende:[..]
Mijn anti-ajax posts? Je bent echt een beetje paranoide en je let niet goed op. Je moet kritiek wel kunnen scheiden van bashen natuurlijk.
als je eens wat minder zou bashen, komt je kritiek misschien ook ns wat beter naar voren... tis maar een suggestie natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |