quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:53 schreef popolon het volgende:
Over een paar jaar te bewonderen bij RKC of Willem II.
Nee, ergens in het buitenland wel, in het midden. Zeg maar Monchengladbach of Blackburn of Osasuna of zoquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:53 schreef popolon het volgende:
Ooit een groot talent maar heeft de laatste jaren veel te weinig laten zien.
Internationaal te licht en krijgt teveel krediet van Van Basten. Ik zie hem nooit echt doorbreken op internationaal niveau.
Over een paar jaar te bewonderen bij RKC of Willem II.
Ehm nee ik denk dat ie dan liever bij Ajax blijft.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nee, ergens in het buitenland wel, in het midden. Zeg maar Monchengladback of Blackburn of Osasuna of zo
Sleeping giant hoorquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:57 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ehm nee ik denk dat ie dan liever bij Ajax blijft.
Pff, van Ajax naar Mönchengladbach voelt meer als een degradatie als je het mij vraagt.quote:
Nou, zoiets als vandaag dus.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:14 schreef methodmich het volgende:
Hij lijkt nu eindelijk definitief op te staan ja. Maar het is nog vroeg in het seizoen. Mooiste zou zijn als hij net zo'n fenomenale afscheidstoernee maakt als Van Bommel, die in zijn laatste jaar in Nederland PSV bij de hand nam met goals én assists. Dat moet Sneijder ook kunnen bij Ajax. En dan de stap naar de top zetten.
20 goals op het einde van het seizoenquote:Op zondag 4 februari 2007 17:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, zoiets als vandaag dus.
13 goals voor een middenvelder is al een prachtig aantal en er zijn nog 11 duels te spelen!
Is Hersi een middenvelder?quote:Op maandag 5 februari 2007 19:20 schreef methodmich het volgende:
Ah ja, Van der Vaart natuurlijk! Al speelde die ook wel eens als spits.
Hersi kwam volgens mij nooit hoger dan 10.
Laatste seizoenen waren dit per seizoen de meest scorende middenvelders:
1999/00: Richard Knopper 15, Barry van Galen & Anders Nielsen 11
2000/01: Denny Landzaat 12
2001/02: Denny Landzaat 16, Rafael van der Vaart 14, Dennis Rommedahl 12, Stefaan Tanghe 11, Martijn Meerdink & Earnest Stewart 10
2002/03: Thomas Buffel & Rafael van der Vaart 18, Orlando Engelaar 12
2003/04: Thomas Buffel 14, Tom Caluwé & Youssouf Hersi 10
2004/05: Mark van Bommel 14, Jason Culina, Nick Hofs & Sérgio 11, Denny Landzaat 10
2005/06: Phillip Cocu & Youssouf Hersi 10
quote:Sneijder bestbetaalde Ajax-speler
Uit de door Sportweek gepubliceerde Inkomstens Top 100 van Nederlandse sporters blijkt dat Wesley Sneijder vorig seizoen de bestbetaalde (Nederlandse) Ajacied was en de best betaalde Nederlander op de Nederlandse voetbalvelden. Met 2,6 miljoen euro (zonder premies en reclamecontracten) komt hij op nummer 20 in de Sportweek Inkomens Top 100. Klaas-Jan Huntelaar volgt op nummer 26 met 2,15 miljoen euro. De andere Nederlanders van Ajax verdienden vorig seizoen onder de 1 miljoen euro. Dit seizoen komen in de topcategorie van salarissen bij Ajax uiteraard Stam en Davids. Zij verdienden vorig seizoen bij hu vorige club meer dan 3 miljoen euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |