Geboortedatum: 9/6/1984
Geboorteplaats: Utrecht, Nederland
Uitgeroepen tot beste jeugdspeler van Ajax vorig seizoen.
Nu een aantal wedstrijden gespeeld in Ajax 1.
En gisteren Man of the Match bij Ajax - Roda JC en zondag in de basis beginnend in de enige echte klassieker van NL.
[Doc edit: als je iets te melden hebt over de moderatie weet je in welk topic je moet zijn; zolang je off-topic blijft posten, blijf ik het verwijderen]
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 06-02-2003 21:09]
Eerst Van Damme, toen De Jong en nou weer Sneijder.
btw voor de mensen die roepen "Van Persie is veel beter" en "ohw weer iets dat misschien wel een 1dagsvlieg is"
we zullen het dit weekend zien.
Wordt een mooie wedstrijd denk ik. Feijenoord draait goed na de winterstop en Ajax is ondanks de geblesseerde spelers ook wel goed bezig.
quote:En Seedorf! Ben benieuwd of hij nog goed gaat worden.
Op donderdag 6 februari 2003 21:02 schreef Komakie het volgende:
Eerst Van Damme, toen De Jong en nou weer Sneijder.
quote:Samaras knoopt van Sneijders schoenveters een jodenster
Op donderdag 6 februari 2003 20:57 schreef LoekB het volgende:
Robin v. Persie is gonna eat him for lunch!.
quote:En dat is dus geheel in strijd met deze post van je in een ander topic:
Op donderdag 6 februari 2003 21:17 schreef SCH het volgende:Samaras knoopt van Sneijders schoenveters een jodenster
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:22 schreef SCH het volgende:Ik kan er niks aandoen maar ik vind het erg zielig dat je niet blij kunt zijn over de talenten van spelers van andere clubs. Je geniet toch van het spelletje. Ik heb daar gelukkig niet zo'n last van.
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:25 schreef golfer het volgende:[..]
En dat is dus geheel in strijd met deze post van je in een ander topic:
[..]
quote:Beetje onzinnig golfer. Samaras heeft tot nu toe meer gepresteerd, die mag wel even op de voorgrond. Voor de doorsnee voetballiefhebber is de term 'het grote wesley sneijder topic' een soort verkapte idols.
Op donderdag 6 februari 2003 21:25 schreef golfer het volgende:[..]
En dat is dus geheel in strijd met deze post van je in een ander topic:
[..]
quote:Wie???
Op vrijdag 7 februari 2003 00:10 schreef SCH het volgende:
Samaras heeft tot nu toe meer gepresteerd...
quote:Georgious Samaras - als je geinteresseerd bent in voetbal zoek je maar op wie het is of lees je andere topics goed door. Hij heeft die extra aandacht niet zo nodig die Sneijder krijgt.
Op zondag 9 februari 2003 00:38 schreef Glacius het volgende:[..]
Wie???
quote:
Op zondag 9 februari 2003 00:59 schreef SCH het volgende:ouders zouden straf moeten krijgen als ze hun zoon wesley noemen - zijn broers heten berry, jeffrey en rodney, bijna de zeven dwergen dus
Die jeugd van Ajax heeft een grote toekomst.
quote:Hoe durf je zo over Jari te praten. Jari DOEN JE NIET ZOMAAR WEG. Jari houd je bij je, die koester je. Daar houd je van.
Op zondag 9 februari 2003 15:21 schreef GerardVanAs het volgende:
Speelde vandaag werkelijk brilliant, we kunnen Litmanen wel weer wegdoen, want hoe deze Sneijder speelde vanmiddag, wat een spelerDie jeugd van Ajax heeft een grote toekomst.
quote:Mijn reactie was niet zo heel serieus bedoeld, niet alles serieus nemen dus
Op zondag 9 februari 2003 15:59 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Hoe durf je zo over Jari te praten. Jari DOEN JE NIET ZOMAAR WEG. Jari houd je bij je, die koester je. Daar houd je van.
De volgende die er aan komt bij Ajax is Daniël de Ridder.
En wat betreft Samaras: een prima spits, maar dat was Denneboom in het begin ook.
quote:Denneboom zit nog steeds aan het begin. Daar kun je nog niks over zeggen.
Op zondag 9 februari 2003 16:50 schreef methodmich het volgende:
Wesley Sneijder is een hele talentvolle voetballer, die zeker een eind gaat komen.De volgende die er aan komt bij Ajax is Daniël de Ridder.
En wat betreft Samaras: een prima spits, maar dat was Denneboom in het begin ook.
quote:Voor Denneboom hebben we dit subforum. Hier gaat het over Sneijder
Op zondag 9 februari 2003 18:53 schreef SCH het volgende:
Denneboom zit nog steeds aan het begin. Daar kun je nog niks over zeggen.
En hij was vandaag bij vlagen briljant. Hoe ze het doen weet ik ook niet, maar Ajax heeft toch maar weer de laatste jaren ff 4 hele goede talenten uitgepoept (vd Vaart, de Jong, Pienaar en Sneijder dus).
quote:ah vandaar. Kunnen die de Jong en Pienaar niet eens een keer goed douchen of zo?
Op zondag 9 februari 2003 20:28 schreef keeper het volgende:[..]
Ajax heeft toch maar weer de laatste jaren ff 4 hele goede talenten uitgepoept (vd Vaart, de Jong, Pienaar en Sneijder dus).
quote:
Op zondag 9 februari 2003 20:31 schreef Fulton het volgende:[..]
ah vandaar. Kunnen die de Jong en Pienaar niet eens een keer goed douchen of zo?
quote:hmmm, ik twijfel tussen
Op zondag 9 februari 2003 20:31 schreef Fulton het volgende:[..]
ah vandaar. Kunnen die de Jong en Pienaar niet eens een keer goed douchen of zo?
dan maar......
quote:Ik begon niet over Denneboom - die het in jouw subforum best gezellig heeft met Koeman
Op zondag 9 februari 2003 20:28 schreef keeper het volgende:[..]
Voor Denneboom hebben we dit subforum. Hier gaat het over Sneijder
.
En hij was vandaag bij vlagen briljant. Hoe ze het doen weet ik ook niet, maar Ajax heeft toch maar weer de laatste jaren ff 4 hele goede talenten uitgepoept (vd Vaart, de Jong, Pienaar en Sneijder dus).
Beetje Ajax-achtig om zo'n Sneijder meteen al 'bij vlagen briljant' te noemen. Doe dat nou niet joh, voor je het weet, speelt ie bij NEC
Maar goed, ik denk dat "we" wel blij zijn met weer een eigen talent.
quote:Flikker (excusez-le-mot) ff lekker op. Sneijder speelt bij Ajax. Wij zijn Ajax. Dus is hij de beste speler van de wereld op die plek
Op zondag 9 februari 2003 21:01 schreef SCH het volgende:
Beetje Ajax-achtig om zo'n Sneijder meteen al 'bij vlagen briljant' te noemen. Doe dat nou niet joh, voor je het weet, speelt ie bij NEC
If arrogance's a blissing, then a holy city we've got .
quote:Da's waar, die twee maanden dat hij in het eerste mag spelen, mag je hem best even koesteren
Op zondag 9 februari 2003 21:12 schreef keeper het volgende:[..]
Flikker (excusez-le-mot) ff lekker op. Sneijder speelt bij Ajax. Wij zijn Ajax. Dus is hij de beste speler van de wereld op die plek
.
quote:Jari das toch de altijd gebleseerde kneus die alleen goed genoeg is voor de Nederlands compo?
Op zondag 9 februari 2003 15:59 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Hoe durf je zo over Jari te praten. Jari DOEN JE NIET ZOMAAR WEG. Jari houd je bij je, die koester je. Daar houd je van.
quote:Precies. Meer Utrechtse talenten in Nederland. Want Utregters zijn winnaars!
Op maandag 10 februari 2003 16:54 schreef Frenkie het volgende:
kutventje
zou verbannen moeten worden
quote:te weinig van gezien, maar wel genoeg om hem een kneus te vinden?
Op maandag 10 februari 2003 19:06 schreef Alfonso het volgende:
Geen topic waardig, te weinig van gezien.
Voor mij is het nog een overgewaarde kneus.
iemand die niet ALLEEN eredivisie volgt weet dat hij al heel lang prima speelt bij Ajax...
En dan ook nog met 2 benen kunnen schieten, evengoed, zijn er weinig die dat kunnen!
Deze jongen gaan we nog veel van horen.
quote:wrong!
Op maandag 10 februari 2003 19:09 schreef HeatWave het volgende:[..]
te weinig van gezien, maar wel genoeg om hem een kneus te vinden?
iemand die niet ALLEEN eredivisie volgt weet dat hij al heel lang prima speelt bij Ajax...
quote:En toch draait die daarin goed mee en kan die met zijn teamgenoten voorkomen dat Feyenoord wint
Op maandag 10 februari 2003 19:12 schreef Alfonso het volgende:[..]
wrong!
Ik heb genoeg van de A jeugd gezien, alleen de eredivisie is een stukkie anders.
Hij was een van de belangrijke spelers zondag, en heeft nu al 3 wedstrijden achter elkaar in 1 week op top-niveau gespeeld.
quote:vd Vaart niet, die zit er zo weer in. Dat is nou ook weer een beetje overdreven
Op maandag 10 februari 2003 19:14 schreef The_Coach het volgende:
Zo twee-benig als hij is zijn er maar weinig, tevens denk ik dat V/d Vaart en Litmanen het nog lastig gaan krijgen om terug in het elftal te komen.
Sneijder moet nog groeien, maar dat moest vd Vaart ook, Sneijder kan tegen de tijd dat vd Vaart vertrekt een waardige vervanger zijn.
En Litmanen is toch altijd geblesseerd.
Zo'n uitgebreide selectie met spelers is alleen maar goed, zeker met zo'n speelschema als Ajax.
quote:Ik ben blij dat je mij bevestigd en zegt dat hij slechts 3 wedstrijden op topniveau heeft gespeeld, heel weinig dus.
Op maandag 10 februari 2003 19:14 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
En toch draait die daarin goed mee en kan die met zijn teamgenoten voorkomen dat Feyenoord wint
Hij was een van de belangrijke spelers zondag, en heeft nu al 3 wedstrijden achter elkaar in 1 week op top-niveau gespeeld.
quote:In 1 week, op zijn leeftijd, en dan al zo kunnen spelen. Meer wedstrijden speelde hij niet voor Ajax 1
Op maandag 10 februari 2003 19:15 schreef Alfonso het volgende:[..]
Ik ben blij dat je mij bevestigd en zegt dat hij slechts 3 wedstrijden op topniveau heeft gespeeld, heel weinig dus.
Van Persie deed dat niet zijn eerste wedstrijden bij Feyenoord 1 hoor
Maar we zullen zien, in de toekomst, of je dan een beetje beter objectief commentaar gaat geven op iemand.
quote:Maar dat wil niet zeggen dat je er geen topic over kan openen en ZEKER niet dat hij een kneus is
Op maandag 10 februari 2003 19:15 schreef Alfonso het volgende:[..]
Ik ben blij dat je mij bevestigd en zegt dat hij slechts 3 wedstrijden op topniveau heeft gespeeld, heel weinig dus.
quote:dat is appels met peren vergelijken, kan ook zeggen dat Wesley wel erg laat debuteerde voor Ajax en dat van Persie zich al heeft bewezen.
Op maandag 10 februari 2003 19:17 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
In 1 week, op zijn leeftijd, en dan al zo kunnen spelen. Meer wedstrijden speelde hij niet voor Ajax 1
Van Persie deed dat niet zijn eerste wedstrijden bij Feyenoord 1
Maar we zullen zien, in de toekomst, of je dan een beetje beter objectief commentaar gaat geven op iemand.
quote:
Op maandag 10 februari 2003 19:20 schreef Alfonso het volgende:[..]
dat is appels met peren vergelijken, kan ook zeggen dat Wesley wel erg laat debuteerde voor Ajax en dat van Persie zich al heeft bewezen.
Misschien moet jij maar eens in je eigen v Persie topic gaan posten, want hier kraam je alleen maar onzin en jaloezie uit.
quote:Voor jou onzin voor anderen enkel feiten.
Op maandag 10 februari 2003 19:21 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Misschien moet jij maar eens in je eigen v Persie topic gaan posten, want hier kraam je alleen maar onzin en jaloezie uit.
quote:Inderdaad, als jij dit geen talent vind moet je hier gewoon niet posten, er zijn gelukkig velen het oneens met je.
Op maandag 10 februari 2003 19:22 schreef Alfonso het volgende:[..]
Voor jou onzin voor anderen enkel feiten.
quote:Gelukkig is dit een discussieforum.
Op maandag 10 februari 2003 19:24 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Inderdaad, als jij dit geen talent vind moet je hier gewoon niet posten, er zijn gelukkig velen het oneens met je.
Twee goede wedstrijden is nog niet alles.
quote:ben ik ook wel met je eens hoor, ik vind hem goed, maar om NU al te zeggen dat het een topper is is te vroeg, maar daarom kan je er nog wel een topic over openen
Op maandag 10 februari 2003 19:29 schreef Frenkie het volgende:
Het is pas een topper als hij zijn eerste inzinking heeft overleefd. Zo ver is Van Persie nu, Van der Vaart al een tijdje, maar Sneyder nog lang niet.Twee goede wedstrijden is nog niet alles.
Mooi schot op de paal, veel schoten op doel, alleen net dat beetje geluk miste die daarbij.
En wat voor 1, schitterend schot van afstand met links.
quote:idd echt een mooie goal.
Op woensdag 5 maart 2003 21:13 schreef GerardVanAs het volgende:
Het nieuwe talent van Nederland heeft vandaag zijn eerste goal voor Ajax 1 gescoord.En wat voor 1, schitterend schot van afstand met links.
Sneijder
quote:Nordin Wooter is de man.
Op woensdag 5 maart 2003 21:28 schreef CAZZO het volgende:
echte ajaxtalenten scoren meestal bij hun debuut
Wat is er dan gebeurd trabelsi?
quote:ik vind van niet
Op woensdag 5 maart 2003 21:20 schreef DaMayan het volgende:[..]
idd echt een mooie goal.
Ben blij voor hem dat hij nu eindelijk zn eerste goal gemaakt heeft.
quote:Zolang ze er Ajax pubers neerzetten vind ik het best
Op zondag 23 maart 2003 23:16 schreef SCH het volgende:
Waarom zetten ze daar bij RTL5 altijd van die pubers neer die nog niks te vertellen hebben. Sowieso al een probleem met voetballers, beetje zinnige teksten, maar dit spande weer de kroon. Ik ben Wesley en ik heb me echt al een keer geschoren hoor........
quote:
Op zondag 23 maart 2003 23:45 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Zolang ze er Ajax pubers neerzetten vind ik het best
quote:vd Vaart en Sneijder lijken zeker talenten ja.
Op zondag 9 februari 2003 20:28 schreef keeper het volgende:
Bij die andere twee kan ik enkel zeggen dat de woordkeuze 'uitpoepen' goed gevonden is.
quote:Idd, van Hanegem vond het ook een goed talent.
Op zondag 13 april 2003 15:51 schreef keeper het volgende:
Wat een talent. Goal en een assist.
En hij was MotM volgens de Anaal Plus SMS-ers.
quote:Maar daar hechten we weinig waarden aan.
Op zondag 13 april 2003 17:07 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
En hij was MotM volgens de Anaal Plus SMS-ers.
quote:Sneijder staat toch altijd in de basis alleen niet in de Champions League want daar is hij nog wat te licht voor.
Op dinsdag 15 april 2003 18:10 schreef DaMayan het volgende:
Ik denk dat hij tegen Feyenoord in de basis start en een wereld wedstrijd gaat spelen!
Veel te vroeg overigens IMO.
quote:Ik eigenlijk ook niet
Op vrijdag 25 april 2003 17:43 schreef mitt het volgende:
Ik ben meer voor De Jong in Oranje dan.
Bij Sneijder had ik der niet eens over nagedacht.
Wel leuk voor zo'n jongen, wat een fantastisch talent heeft Ajax dan weer voortgebracht
Ajax is gewoon de talentenbroeiclub van NL, zoals het altijd al is geweest.
quote:Ja en van persie en robben bijvoorbeeld. Sneijder heeft zelfs pas z'n eerste wedstrijd voor Jong Oranje gespeeld! Snap er niks van, van die Advocaat
Op vrijdag 25 april 2003 17:43 schreef mitt het volgende:
Ik ben meer voor De Jong in Oranje dan.
Bij Sneijder had ik der niet eens over nagedacht.
quote:waar twee goals wel niet toe kunnen leiden
Op vrijdag 25 april 2003 17:46 schreef keeper het volgende:Sneijder heeft zelfs pas z'n eerste wedstrijd voor Jong Oranje gespeeld! Snap er niks van, van die Advocaat
.
quote:Robben heeft helemaal niet gescoord zeker
Op vrijdag 25 april 2003 17:48 schreef CAZZO het volgende:[..]
waar twee goals wel niet toe kunnen leiden
quote:Daarnaast heeft robben een uitstekende schwalbe in huis.
Op vrijdag 25 april 2003 17:48 schreef mitt het volgende:[..]
Robben heeft helemaal niet gescoord zeker
Nee, Advocaat..dit schiet niet op.
quote:Kan lullen wat je wilt, als 1 van die drie wordt uitgenodigt moeten de andere 2 ook...
Op vrijdag 25 april 2003 17:53 schreef twi het volgende:
van Persie is een gevaar voor de sfeer en is bovendien een Feyenoorder. Robben is een PSV'er. Dus Sneijder wordt geselecteerd.
(en ik ben nog wel een Ajax supporter )
maarja voetballen kan ie natuurlijk wel.
quote:Maar dat zijn toch alle Ajacieden
Op dinsdag 12 augustus 2003 23:00 schreef PLAE@ het volgende:
Sneijder een arrogant kwalletje
quote:ja, voor vitesse tegen ajax
Op woensdag 13 augustus 2003 16:32 schreef mitt het volgende:
Ben benieuwd of ie volgende week ook geselecteerd wordt.
quote:Onder andere
Op woensdag 13 augustus 2003 16:33 schreef snowwie het volgende:[..]
ja, voor vitesse tegen ajax
Juichen voor een Wesley
Over my dead lichaampje
quote:En z'n broertjes heten Jeffrey en Rodney geloof ik
Op woensdag 13 augustus 2003 19:53 schreef SCH het volgende:
Als hij vaker voor Oranje uitkomt, eis ik een naamsverandering.Juichen voor een Wesley
Over my dead lichaampje
echt waar!
quote:Ik ben het ineens helemaal eens met die professor die voor sommige gevallen de kinderbijslag wil afschaffen
Op woensdag 13 augustus 2003 20:09 schreef Doc het volgende:
echt waar!
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 20:10 schreef SCH het volgende:[..]
Ik ben het ineens helemaal eens met die professor die voor sommige gevallen de kinderbijslag wil afschaffen
Zal John de Wolf blij mee zijn.
quote:Als je kan juichen voor een Mika, een Romano en een Georgios, dan toch ook wel voor een Wesley??
Op woensdag 13 augustus 2003 19:53 schreef SCH het volgende:
Als hij vaker voor Oranje uitkomt, eis ik een naamsverandering.Juichen voor een Wesley
Over my dead lichaampje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |