Ja, al valt het nu wel mee vergeleken met vanmiddag.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. BBC gaat er ook ten volle van uit al, merk je in alles.
Waren ze dan met zoveel spoed daar allemaal heengegaan?quote:Op donderdag 8 september 2022 19:12 schreef Momo het volgende:
Misschien is het een kwestie van dagen ipv uren?
Ja nou ik ga geen dagen naar een hek blijven kijken hoor.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:12 schreef Momo het volgende:
Heb de hele dag gewerkt en helemaal geen nieuws kunnen kijken. Begrijp dat het echt paniek was / is op de BBC.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:12 schreef Momo het volgende:
quote:
Ja. Misschien zijn ze nu met z'n allen aan het waken. Dan is het een kwestie van uren denk ikquote:
Ik ben verrast maar ook gewoon geïnteresseerd in de vraag waarom het gepeupel zich hier druk over maakt. Ik ken het soort mensen dat met vlaggetjes staat te zwaaien namelijk alleen van de tv. En dit gaat dan ook nog eens over onze buurkoningin.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:08 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Het inschatten van het algemeen belang. Maar wat doe je eigenlijk in dit topic? Ik geef geen neuk om Ajax, ben dan ook niet te vinden in Ajax topics.
Harry is er nog niet toch? Ik denk niet dat ze het bekend maken voor hij er is. (maar misschien leeft ze nogquote:Op donderdag 8 september 2022 19:12 schreef Momo het volgende:
Iemand die stervende is breng je niet naar een ziekenhuis, dat slaat nergens op.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:14 schreef -river- het volgende:
Ik denk dat zodra alle (klein) kinderen er zijn dat ze wel iets nieuws naar buiten zullen brengen.
Ergens verwacht je dat ze niet stervende is omdat ze niet naar een ziekenhuis is gebracht.
Maar als ze niet stervende is waarom gaan dan al haar (klein) kinderen naar haar toe.
Ik denk het dan juist van wel. Heel zorgelijk juist. Een ziekenhuisopname is blijkbaar niet zinvol (meer)quote:Op donderdag 8 september 2022 19:14 schreef -river- het volgende:
Ergens verwacht je dat ze niet stervende is omdat ze niet naar een ziekenhuis is gebracht.
Als ze stervende is lijkt het mij juist logisch dat ze "thuis" in haar eigen bed blijft.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:14 schreef -river- het volgende:
Ik denk dat zodra alle (klein) kinderen er zijn dat ze wel iets nieuws naar buiten zullen brengen.
Maar als ze niet stervende is waarom gaan dan al haar (klein) kinderen naar haar toe.
Ga toch weg. Niemand maakt zich druk. We volgen gewoon een nieuwsevent. Wegwezen als het je niet boeit.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:14 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik ben verrast maar ook gewoon geïnteresseerd in de vraag waarom het gepeupel zich hier druk over maakt. Ik ken het soort mensen dat met vlaggetjes staat te zwaaien namelijk alleen van de tv. En dit gaat dan ook nog eens over onze buurkoningin.
Lekker negeren en rapporterenquote:Op donderdag 8 september 2022 19:17 schreef Jane het volgende:
[..]
Ga toch weg. Niemand maakt zich druk. We volgen gewoon een nieuwsevent. Wegwezen als het je niet boeit.
Wij hebben ooit bijna 48 uur gewaakt bij een oom. Maar elke situatie is anders natuurlijk .quote:Op donderdag 8 september 2022 19:13 schreef Starhopper het volgende:
[..]
[..]
Ja. Misschien zijn ze nu met z'n allen aan het waken. Dan is het een kwestie van uren denk ik
Nee preciesquote:Op donderdag 8 september 2022 19:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Iemand die stervende is breng je niet naar een ziekenhuis, dat slaat nergens op.
Niet?quote:Op donderdag 8 september 2022 19:13 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja nou ik ga geen dagen naar een hek blijven kijken hoor.
Sterven in een kasteel is ook veel mooier dan in een ziekenhuis. Ze heeft ook gewoon een eigen medisch team daar op het kasteel.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:17 schreef -river- het volgende:
Ja daar hebben jullie eigenlijk ook wel gelijk in, dus ze zal dan echt stervende zijn.
Dat hele gespeculeer met vliegbewegingen en of er een auto door het poortje heen rijdt vind ik alleen wel een beetje spijkers op laag water zoeken.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:17 schreef Jane het volgende:
[..]
Ga toch weg. Niemand maakt zich druk. We volgen gewoon een nieuwsevent. Wegwezen als het je niet boeit.
Absoluut, en ze heeft ook de leeftijd.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Sterven in een kasteel is ook veel mooier dan in een ziekenhuis. Ze heeft ook gewoon een eigen medisch team daar op het kasteel.
Het gepeupel ben jij.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:14 schreef Akathisia het volgende:
Ik ben verrast maar ook gewoon geïnteresseerd in de vraag waarom het gepeupel zich hier druk over maakt. Ik ken het soort mensen dat met vlaggetjes staat te zwaaien namelijk alleen van de tv. En dit gaat dan ook nog eens over onze buurkoningin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |