Ze krijgen al op hun lazer zo te zienquote:Op donderdag 8 september 2022 16:22 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als ze echt op sterven ligt is dit zwaar onprofessioneel.
Die man in die gele jas komt ze nu even vermanend toespreken.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:22 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als ze echt op sterven ligt is dit zwaar onprofessioneel.
Volgens mij ookquote:Op donderdag 8 september 2022 16:22 schreef SQ het volgende:
[..]
Ze krijgen al op hun lazer zo te zien
Ik wist wel dat ze hier meelezen. Dat zag je ook al aan dat bord.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:22 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Die man in die gele jas komt ze nu even vermanend toespreken.
Hey, this guy on the dutch fok forum is ziedend that you are laughing, please turn away from the cameras next time you laugh.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:22 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Die man in die gele jas komt ze nu even vermanend toespreken.
Het probleem was vooral dat Diana een ex-partner was. Waardoor er discussie was of ze een privé of een koninklijke begrafenis moest krijgen. Uiteindelijk werd het, vooral op aandringen van Charles, dat tweede.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dat zal tegenwoordig ook wel anders zijn voor partners van de genoemde mensen.
Jezusquote:Op donderdag 8 september 2022 16:24 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Hey, this guy on the dutch fok forum is ziedend that you are laughing, please turn away from the cameras next time you laugh.
Waarom draagt ze daar eigenlijk een handtas? Dat heeft toch echt nul toegevoegde waarde op zo'n moment? Laat het desnoods even op de stoel liggen.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Viel me trouwens gisteren / eergisteren al op dat de Queen van die gigantisch blauwe handen had (foto uit de OP). Mensje is op..
He is woodend!quote:Op donderdag 8 september 2022 16:24 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Hey, this guy on the dutch fok forum is ziedend that you are laughing, please turn away from the cameras next time you laugh.
Voor haar sandwichquote:Op donderdag 8 september 2022 16:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarom draagt ze daar eigenlijk een handtas? Dat heeft toch echt nul toegevoegde waarde op zo'n moment? Laat het desnoods even op de stoel liggen.
quote:Op donderdag 8 september 2022 16:19 schreef Tengano het volgende:
Die guards blijven maar lachen. Vreemd
quote:Op donderdag 8 september 2022 16:25 schreef dvdfreak het volgende:
Eindelijk kan Charles het overnemen
Ze heeft altijd haar 9mm bij.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarom draagt ze daar eigenlijk een handtas? Dat heeft toch echt nul toegevoegde waarde op zo'n moment? Laat het desnoods even op de stoel liggen.
Zat nog even op een eiland, lange reis.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:26 schreef xzaz het volgende:
Prince Andrew blijkt met een busje te komen met aanhang
Kinderen waar wat mis mee is worden vaak met een busje gebracht.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:26 schreef xzaz het volgende:
Prince Andrew blijkt met een busje te komen met aanhang
Komt Monuta of Dela nog langs?quote:Op donderdag 8 september 2022 16:27 schreef TjjWester het volgende:
Komt de premier nog langs, ik las ergens dat het gebruikelijk is dat de premier namens het volk het laatste eerbetoon komt brengen, bij leven uiteraard.
Wie weet is de PM ook in dat vliegtuig dat met +/- 20 minuten in Aberdeen is.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:27 schreef TjjWester het volgende:
Komt de premier nog langs, ik las ergens dat het gebruikelijk is dat de premier namens het volk het laatste eerbetoon komt brengen, bij leven uiteraard.
Ze laten ons gewoon wachtenquote:
Ohh dat filmpjequote:Op donderdag 8 september 2022 16:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Haha die man in dat filmpjekrijgt een hand van de koningin, eerste wat 'ie doet is op z'n telefoon kijken
Is onderweg misschien https://globe.adsbexchange.com/?icao=407d90quote:Op donderdag 8 september 2022 16:27 schreef TjjWester het volgende:
Wie er in zit weten we niet maar het kan de premier zijn die snel wordt ingevolgenquote:Op donderdag 8 september 2022 16:28 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Is onderweg misschien https://globe.adsbexchange.com/?icao=407d90
Mijn oma komt in de buurt. De hele handel meegemaakt van paard en wagen en buiten schijten naar twee auto's en vliegreizen voor iedereen met 2 badkamers per huis.quote:Op donderdag 8 september 2022 15:42 schreef Ericr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met haar opa en oma uit respectievelijk 1865 en 1867. Zullen nog weinig levenden zijn met herinneringen aan personen uit die tijd.
Lekker bolusquote:Op donderdag 8 september 2022 16:29 schreef PS. het volgende:
Wanneer zou ze voor het laatst eens een flinke bolus hebben neergelegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |