Nee, maar ik moet ook zeggen dat ik er niet mee naar de dokter ben gegaan. Op het niet kunnen steunen na, ben ik compleet klachtenvrij (qua knie danquote:Op donderdag 8 september 2022 17:17 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat is wel beroerd zeg. Hebben ze al iets van een foto of scan gemaakt?
Zelfs niet-passioneel het bed in duiken nietquote:Op donderdag 8 september 2022 16:23 schreef Strani het volgende:
[..]Dus passioneel het bed in duiken zit er niet meer in?
Een Campa Potti naast het bed, is dat nog iets?quote:Op donderdag 8 september 2022 19:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zelfs niet-passioneel het bed in duiken niet![]()
Dus ik vrees voor de winter. Dan is het stervenskoud en normaal spurt ik dan van de badkamer naar mijn warme bedje en duik ik er snel in, maar nu moet ik dus heel zorgvuldig en kalm mijn bed in gaan
Gewoon met een bos rozen in m'n hol, hoezo?quote:
Owgod. Nu zie ik dit voor mequote:Op donderdag 8 september 2022 19:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Gewoon met een bos rozen in m'n hol, hoezo?
Heb je wel de doorns er eerst afgehaald?quote:Op donderdag 8 september 2022 19:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Gewoon met een bos rozen in m'n hol, hoezo?
Nee, moest dat?quote:Op donderdag 8 september 2022 19:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heb je wel de doorns er eerst afgehaald?
Ik wacht het NOS pushbericht wel afquote:Op donderdag 8 september 2022 17:45 schreef Cee het volgende:
Zo’n BBC die nu de hele dag alles aan elkaar babbelt met camera’s bij Balmoral en net helemaal inzoomt op de cabine van de chauffeur van de Biofood vrachtwagen de poort uit komt rijden. Vlaggetje met POLSKA erop, naambordje met Pavel. Geweldig, al dat non-nieuws nu.
quote:Op donderdag 8 september 2022 19:04 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Een Campa Potti naast het bed, is dat nog iets?
Nee hoor. Prima. Als jij maar hebt genotenquote:
Is that a yes?quote:
We worden ouder Ari, we moeten er maar aan wennenquote:Op donderdag 8 september 2022 19:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zelfs niet-passioneel het bed in duiken niet![]()
Dus ik vrees voor de winter. Dan is het stervenskoud en normaal spurt ik dan van de badkamer naar mijn warme bedje en duik ik er snel in, maar nu moet ik dus heel zorgvuldig en kalm mijn bed in gaan
Ojee, gelukkig maar dat ze weer hersteld is!quote:Op donderdag 8 september 2022 19:09 schreef GeorgeM het volgende:
Mijn moeder was vandaag in het ziekenhuis vanwege hartritmestoornissen. Heeft ze al vaker gehad. Gelukkig gaat het nu goed en is seceeer thuis.
Ze is bijna 83, dan krijg je dit soort klotedingen met de gezondheid
Jullie zijn nog lang niet zo oud als ik.quote:Op donderdag 8 september 2022 19:11 schreef Strani het volgende:
[..]
We worden ouder Ari, we moeten er maar aan wennen
Een keiharde NEE!quote:
Jupquote:Op donderdag 8 september 2022 19:11 schreef Strani het volgende:
[..]
We worden ouder Ari, we moeten er maar aan wennen
New Mexico kan ‘m mooi schoonmaken.quote:
Het heeft in elk geval op mij een diepe indruk achter gelatenquote:Op donderdag 8 september 2022 19:10 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nee hoor. Prima. Als jij maar hebt genoten![]()
Wil je erover praten? Wel een beetje hard graag want ik word wat doofquote:Op donderdag 8 september 2022 19:13 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Jullie zijn nog lang niet zo oud als ik.
Ken je nagaan wat ik allemaal te verduren heb![]()
#howcanImakethisaboutme
Nou ja zeg. Mijn goede voorstel wordt gewoon keihard van de potti geveegdquote:Op donderdag 8 september 2022 19:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een keiharde NEE!
[..]
Jup![]()
Ik troost me met de gedachte dat jij ook niet het bed in kunt duiken nu met je elleboog
Double rainbow all the way across the sky!quote:Op donderdag 8 september 2022 19:14 schreef BillDauterive het volgende:
Een dubbele regenboog buiten!
Met de nadruk op diep. Gheghequote:Op donderdag 8 september 2022 19:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Het heeft in elk geval op mij een diepe indruk achter gelaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |