Dit vind ik ook vervelend, het slaat nergens op maar nu wil ik 'het moment' dat ze het bekendmaken niet missenquote:Op donderdag 8 september 2022 15:19 schreef Jane het volgende:
Ik moet eigenlijk ff een half uurtje wat doen. Wat denken jullie? Heb ik nog ff?
Oh ja, ik moet Kingdom weer eens gaan kijken.quote:Op donderdag 8 september 2022 15:20 schreef Jane het volgende:
[..]
Misschien zijn ze bang dat ze ontsnapt?
Is William er al?quote:Op donderdag 8 september 2022 15:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit vind ik ook vervelend, het slaat nergens op maar nu wil ik 'het moment' dat ze het bekendmaken niet missen
Als de koningin sterft heeft iedere Brit drie uur om een stukje van de koningin te bemachtigen. Degene die de meeste kilo's heeft is de nieuwe monarch. De houder van haar stiff upper lip krijgt het kasteel.quote:Op donderdag 8 september 2022 15:21 schreef summer2bird het volgende:
Maar waarom nou weer van die overdreven grote wapens vasthouden bij het hek
Wat denken ze dat er komt, een bestorming?
Misschien is het gewoon een kutwijf.quote:Op donderdag 8 september 2022 15:27 schreef Tengano het volgende:
Ik zag die guards lachen. Als ze echt op sterven ligt en er staan camera's op je patser en de hele wereld kan je zien, lijkt dat toch minder aan de hand.
Voor de saluutschoten zo dadelijk.quote:Op donderdag 8 september 2022 15:21 schreef summer2bird het volgende:
Maar waarom nou weer van die overdreven grote wapens vasthouden bij het hek
Wat denken ze dat er komt, een bestorming?
Ik ken @Scorpie als een innemende en emotionele jongenquote:
Ja, ze maken het vast niet bekend voordat de hele familie er is, dus ik ga maar ff snel dan.quote:
Dus Harry en Meghan zijn de laatste die aankomen?quote:Op donderdag 8 september 2022 15:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, ze maken het vast niet bekend voordat de hele familie er is, dus ik ga maar ff snel dan.
Neequote:Op donderdag 8 september 2022 15:30 schreef heywoodu het volgende:
"She is comfortable and resting"
Vriendin kwam net thuis en vroeg zich af of ze daarmee bedoelen dat ze dood is, maar dan wat netter verwoord.
Party pooper.quote:Op donderdag 8 september 2022 15:22 schreef Jason22 het volgende:
Dat is altijd zo bij BBC News. Normaal is het balkje zwart. Als er een Breaking headline is wordt ie rood, maar bij een naam gaat hij weer even terug naar zwart
Voor zover we weten welquote:Op donderdag 8 september 2022 15:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus Harry en Meghan zijn de laatste die aankomen?
Verwacht ik wel ja. Als straks iedereen er is alles achter de schermen in gang gezet is zal het bericht wel naar buiten komenquote:Op donderdag 8 september 2022 15:30 schreef heywoodu het volgende:
Vriendin kwam net thuis en vroeg zich af of ze daarmee bedoelen dat ze dood is, maar dan wat netter verwoord.
Alleen Diana mist nogquote:Op donderdag 8 september 2022 15:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bedankt. Jij bent de enige die mij en mijn verdriet echt snapt.quote:Op donderdag 8 september 2022 15:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik ken @:scorpie als een innemende en emotionele jongen
Klinkt als palliatieve sedatie.quote:Op donderdag 8 september 2022 15:30 schreef heywoodu het volgende:
Die is ook al bij de koningin.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2022 15:31 schreef Zorro het volgende:
Als je toch al bijna doodgaat, waarvoor moet je dan uitrusten?
quote:Informatie voor mensen die betrokken zijn bij een sterfbed
Aan het einde van het leven vinden - soms na een kort, soms na een lang ziekbed - lichamelijke en geestelijke veranderingen plaats die wijzen op het naderend sterven. Niet alle veranderin gen die in deze folder genoemd worden, zien we bij iedere stervende en ook niet in dezelfde mate. Ook de volgorde waarin ze verschijnen verschilt van persoon tot persoon: ieder mens en ieder sterfbed is uniek. De informatie gaat in op mogelijke vragen die u heeft en moedigt u hopelijk aan tot het stellen van nieuwe vragen. Aarzel dan ook niet om de verpleegkundige, de (huis)arts of andere medewerkers uw vragen voor te leggen.
quote:Op donderdag 8 september 2022 15:30 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik ken @:scorpie als een innemende en emotionele jongen.
Die wonen toch in Canada?quote:Op donderdag 8 september 2022 15:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze heeft nogal een grote familie natuurlijkquote:Op donderdag 8 september 2022 15:31 schreef Momo het volgende:
Bij de BBC zeiden ze dat bepaalde famileleden nog onderweg waren?
Dat ze comfortabel in haar eigen bed ligt zonder pijn, misschien al in diepe slaap. m.i.quote:Op donderdag 8 september 2022 15:30 schreef heywoodu het volgende:
En zo zorgzaam en meelevend ook als Sylvie Meis weer eens is gedumptquote:Op donderdag 8 september 2022 15:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik ken @:scorpie als een innemende en emotionele jongen
Dat is óf een leugen óf je bent echt bizar wereldvreemd.quote:Op donderdag 8 september 2022 15:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Begrijp de aandacht niet voor dit..
quote:Op donderdag 8 september 2022 15:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Begrijp de aandacht niet voor dit.. dat mens is 96.. het Britse koningshuis is een onsympathieke bak mensen bij elkaar, wees blij dat je er zo meteen eentje minder hebt denk ik dan
Zijn in Duitsland nu.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2022 15:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Begrijp de aandacht niet voor dit.. dat mens is 96.. het Britse koningshuis is een onsympathieke bak mensen bij elkaar, wees blij dat je er zo meteen eentje minder hebt denk ik dan
Voor het VK is dit een verbetering, de queen is al jaren niet meer actief.quote:Op donderdag 8 september 2022 15:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Nu je het zegt, dat hek daar gaat vaker open en dicht dan de benen van Sylvie. Kunnen ze beter open laten.quote:Op donderdag 8 september 2022 15:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En zo zorgzaam en meelevend ook als Sylvie Meis weer eens is gedumpt![]()
Je wilt je eigen begrafenis niet missen toch.quote:Op donderdag 8 september 2022 15:31 schreef Zorro het volgende:
Als je toch al bijna doodgaat, waarvoor moet je dan uitrusten?
Ongeacht hoe je over ze denkt is het bijzonder nieuwsquote:Op donderdag 8 september 2022 15:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat is wel waar natuurlijk.quote:Op donderdag 8 september 2022 15:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is óf een leugen óf je bent echt bizar wereldvreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |