En een koequote:Op donderdag 8 september 2022 14:12 schreef Ireth het volgende:
Is er geen lokale boer waar ze 50 kilo aardappelen van kunnen/mogen afnemen??
jammer genoeg zijn lokale boeren inmiddels ook niet zo goedkoop meer. En bij lokale boeren kun je niet online bestellenquote:Op donderdag 8 september 2022 14:12 schreef Ireth het volgende:
Quincy geilt op aandachtquote:Op donderdag 8 september 2022 14:08 schreef ChocoFan het volgende:
grappig jullie.
Inmiddels weet tommy lee nu ook dat quincy weggaat.
Martin was dit aan het uitzoekenquote:Op donderdag 8 september 2022 14:12 schreef Ireth het volgende:
Inderdaad. Denk voor 100¤ dat ze daar wel 100 kg kunnen krijgen. Komen ze wel een week mee toe.quote:Op donderdag 8 september 2022 14:12 schreef Ireth het volgende:
Tiktokkenquote:Op donderdag 8 september 2022 14:13 schreef schizolientje het volgende:
wat een relnicht, wat doet hij in de buitenwereld?
Je verwacht het nietquote:Op donderdag 8 september 2022 14:13 schreef schizolientje het volgende:
wat een relnicht, wat doet hij in de buitenwereld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat wel rap zoquote:Op donderdag 8 september 2022 14:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ja. laatste rotterdammert eruit. Hij sterft bijna.
Nou nee , ik denk wel dat hij zichzelf zo zag ,quote:Op donderdag 8 september 2022 14:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Aan de ene kant kan hij mooie streams gaan leveren
Aan de andere kant ik trek hem nu niet iig
Denk het ookquote:Op donderdag 8 september 2022 14:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou nee , ik denk wel dat hij zichzelf zo zag ,
Sennepeulen ook, loop je binnen 'n uur helemaal leegquote:Op donderdag 8 september 2022 14:12 schreef ChocoFan het volgende:
Ik stel voor dat ze komende dagen veel uien en bonen moeten eten, wc problemen lossen dan misschien wat op.Oeh en pruimen, die schijnen ook te werken tegen verstopping.
Check de OPquote:Op donderdag 8 september 2022 14:15 schreef Gia het volgende:
Hoeveel zijn er nu uit? Heb tot nu toe alleen tv gezien en hier af en toe meegelezen.
Het moet niet teveel werk zijn.quote:Op donderdag 8 september 2022 14:15 schreef mootie het volgende:
Diepvriesgroente is vaak veel goedkoper.
En ze keken ook naar zakken gesneden groenten? Sufkoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |