Het zijn allemaal jankerds , verwende kutkinderenquote:Op donderdag 8 september 2022 14:05 schreef Ireth het volgende:
Maar met rijst of pasta als basis kan je toch óók redelijk gevarieerd eten? Ligt toch ook aan wat je daar bij doet??
je bent en zeurwijf en je antwortet bijnaquote:Op donderdag 8 september 2022 14:00 schreef Verida het volgende:
[..]
Mario, hou op met alsmaar RLS in het buitenland erbij te halen. Die volgen wij hier niet.
het is maar een klein manneke hoor, Ik geloof dat hoge niveau basketbal niet helemaal.quote:Op donderdag 8 september 2022 14:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Lees net dat hij op hoog niveau basketbal heeft gedaan.
En veel in de sportschool te vinden is.
Lijkt mij dat hij dat moet weten.
quote:Op donderdag 8 september 2022 14:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Of hij gaat altijd ergens uit eten, Rutte doet dat volgens mij ook.
Gasten die geen pannen hebben
Chili sin carne dus.quote:Op donderdag 8 september 2022 13:56 schreef Ebinas het volgende:
Chili con carne zonder gehakt, maar met heel veel bonen.
Helpt wel tegen verstopping
Hmmmmquote:Op donderdag 8 september 2022 14:06 schreef Verida het volgende:
[..]
het is maar een klein manneke hoor, Ik geloof dat hoge niveau basketbal niet helemaal.
Misschien met plateauzolen??quote:Op donderdag 8 september 2022 14:06 schreef Verida het volgende:
[..]
het is maar een klein manneke hoor, Ik geloof dat hoge niveau basketbal niet helemaal.
ik vind jou echt niet belangrijk genoeg om alleen op jou te antwoorden hoorquote:Op donderdag 8 september 2022 14:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bent en zeurwijf en je antwortet bijna
nur op mijn posts daar hal je 100 terug
Zeker wel, gewoon mee lullen.quote:Op donderdag 8 september 2022 14:09 schreef Gia het volgende:
Jippie, nu ook op videoland. Lijkt me toch wel de moeite waard. Misschien dat ik af en toe ook een streamverslag kan schrijven; er zijn dagen dat ik verder niks in de planning heb.
Maar hier meelullen kan altijd, toch?
Geen idee,quote:Op donderdag 8 september 2022 14:09 schreef schizolientje het volgende:
kunnen ze zichzelf wegen dan??
Denk het wel want ze weten hoeveel ze zijn afgevallen of bijgekomen, waar die weegschaal staat weet ik niet.quote:Op donderdag 8 september 2022 14:09 schreef schizolientje het volgende:
kunnen ze zichzelf wegen dan??
Hij gaat doohoodquote:Op donderdag 8 september 2022 14:10 schreef mootie het volgende:
Quincy is wel vreselijk aan het lijden zeggen.
Quincy gaat?quote:Op donderdag 8 september 2022 14:08 schreef ChocoFan het volgende:
grappig jullie.
Inmiddels weet tommy lee nu ook dat quincy weggaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |