abonnement Unibet Coolblue
pi_205909417
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 17:51 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Wat een lulkoek, Rusland wordt helemaal niet aangevallen en waarom zou je denken dat Oekraine niet bij Rusland wil en wel bij de NATO? Hint: iets met decennia lange onderdrukking door Russen.

Verdedigen doe je als je wordt aangevallen.

Nogmaals, allemaal zo'n grote mond over 'propaganda en onbetrouwbare overheid' en dan Putin vertrouwen... De wereld op zijn kop.
Snap je nou niet dat het niet om jouw en mijn gedachtengang gaat maar om dat van Putin?
Wij kunnen ergens iets van vinden maar hij kan er heel anders naar kijken.
pi_205909431
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 17:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Putin kan wel meer vinden. Dat maakt het nog geen legitieme reden om je buurland aan te vallen.
Bovendien wil Oekraine lid worden van de NAVO nadat het aangevallen werd door zijn, op papier, veel sterkere buurland.
Dat klopt niet, al in 2008 werd besproken op een NAVO top om Oekraine lid van de NAVO te maken.
pi_205909483
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 18:00 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Dat klopt niet, al in 2008 werd besproken op een NAVO top om Oekraine lid van de NAVO te maken.
Idd.
Geen enkele kennis, alleen maar mantra "Putin bad, Russia bad".
  vrijdag 9 september 2022 @ 18:09:50 #229
451005 Grems
Clown World
pi_205909583
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 17:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Putin kan wel meer vinden. Dat maakt het nog geen legitieme reden om je buurland aan te vallen.
Bovendien wil Oekraine lid worden van de NAVO nadat het aangevallen werd door zijn, op papier, veel sterkere buurland.
https://www.nato.int/cps/en/natolive/official_texts_8443.htm

"NATO welcomes Ukraine’s and Georgia’s Euro-Atlantic aspirations for membership in NATO. We agreed today that these countries will become members of NATO. Both nations have made valuable contributions to Alliance operations. We welcome the democratic reforms in Ukraine and Georgia and look forward to free and fair parliamentary elections in Georgia in May. MAP is the next step for Ukraine and Georgia on their direct way to membership. Today we make clear that we support these countries’ applications for MAP. Therefore we will now begin a period of intensive engagement with both at a high political level to address the questions still outstanding pertaining to their MAP applications. We have asked Foreign Ministers to make a first assessment of progress at their December 2008 meeting. Foreign Ministers have the authority to decide on the MAP applications of Ukraine and Georgia."

Datum: 3 april 2008

Je kunt wel in K3 wereld willen leven en jengelen dat ieder willekeurig land moet kunnen doen wat ze willen maar zo werkt het geopolitiek gezien niet. Probeer maar eens wat kernwapens en een lanceringsplatform te installeren op Cuba en dan vooral tegen de VS roeptoeteren dat Cuba zelf mag bepalen van wie en onder welke voorwaarden ze ICBM's neer laten zetten.
pi_205909681
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 17:51 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Wat een lulkoek, Rusland wordt helemaal niet aangevallen en waarom zou je denken dat Oekraine niet bij Rusland wil en wel bij de NATO? Hint: iets met decennia lange onderdrukking door Russen.

Verdedigen doe je als je wordt aangevallen.

Nogmaals, allemaal zo'n grote mond over 'propaganda en onbetrouwbare overheid' en dan Putin vertrouwen... De wereld op zijn kop.
Filmpje bekeken wat ik je zo royaal heb aangereikt? Zeker niet he... de waarheid komt de meeste westerlingen niet zo goed uit.
pi_205910303
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 18:09 schreef Grems het volgende:

[..]
https://www.nato.int/cps/en/natolive/official_texts_8443.htm

"NATO welcomes Ukraine’s and Georgia’s Euro-Atlantic aspirations for membership in NATO. We agreed today that these countries will become members of NATO. Both nations have made valuable contributions to Alliance operations. We welcome the democratic reforms in Ukraine and Georgia and look forward to free and fair parliamentary elections in Georgia in May. MAP is the next step for Ukraine and Georgia on their direct way to membership. Today we make clear that we support these countries’ applications for MAP. Therefore we will now begin a period of intensive engagement with both at a high political level to address the questions still outstanding pertaining to their MAP applications. We have asked Foreign Ministers to make a first assessment of progress at their December 2008 meeting. Foreign Ministers have the authority to decide on the MAP applications of Ukraine and Georgia."

Datum: 3 april 2008

Je kunt wel in K3 wereld willen leven en jengelen dat ieder willekeurig land moet kunnen doen wat ze willen maar zo werkt het geopolitiek gezien niet. Probeer maar eens wat kernwapens en een lanceringsplatform te installeren op Cuba en dan vooral tegen de VS roeptoeteren dat Cuba zelf mag bepalen van wie en onder welke voorwaarden ze ICBM's neer laten zetten.
En uit de wikileaks documenten blijkt dat ze wel degelijk wisten wat de uitkomst zou zijn.

https://wikileaks.org/plusd/cables/08MOSCOW265_a.html
  vrijdag 9 september 2022 @ 20:01:17 #232
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205911143
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 18:17 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Filmpje bekeken wat ik je zo royaal heb aangereikt? Zeker niet he... de waarheid komt de meeste westerlingen niet zo goed uit.
Je zou ook een link naar die internationale wetten kunnen geven ipv een YouTube-filmpje. Ik google me rot, maar vind alleen maar bronnen die stellen dat het een soeverein land is.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_205911790
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 20:01 schreef Vis1980 het volgende:
Ik google me rot, maar vind alleen maar bronnen die stellen dat het een soeverein land is.
Dat noemen ze propaganda :+

En ach zelenski had maar slimmer moeten zijn ipv zich te laten wapenen door NATO en de Donbass te willen binnenvallen.
Hij oogst wat hij zaaide...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205911824
quote:
Oekrane slaat terug, en hard ook: 'Dit is echt een extreem grote verandering'

De oorlog in Oekrane lijkt een nieuwe wending te krijgen. Waar het eerst vooral tegenhouden was, gaat Oekrane nu ook in de tegenaanval. Daarbij worden substantile successen geboekt, zeggen experts. In het zuiden rond de stad Cherson waren Oekraense eenheden al ongeveer een week bezig om terrein te winnen. Dat gebeurt nu ook in het gebied rond de steden Charkov en Izjoem. "Oekrane zou al richting de 700 vierkante kilometer aan gebied hebben gewonnen", zegt defensie-expert Dick Zandee van het Clingendael Instituut.

Luchtsteun
Ook hoogleraar oorlogsstudies Frans Osinga ziet de unieke gang van zaken in Oekrane. "Dit is een extreem grote verandering. Wat echt opvalt, is dat Oekrane luchtsteun durft te gebruiken. Dat betekent dat ze het vertrouwen hebben dat de luchtafweer van Rusland enorm is beschadigd en dat ze luchtaanvallen kunnen uitvoeren en daarna levend kunnen terugkeren. Geen enkele partij deed dat tot nu toe, ook de Russen niet. Het was te gevaarlijk."

Dat laatste komt voor een groot deel door het enorme aantal raketaanvallen dat Oekrane heeft kunnen uitvoeren met hulp van het Westen. Langeafstandsraketten en zogenoemde HIMARS-raketten daalden de laatste tijd in veelvoud neer op strategische Russische doelen. "Dan moet je denken aan opslagcentra voor munitie, maar ook aan bruggen en andere logistieke punten. En dus ook op luchtafweergeschut en radarapparatuur."

Snelle vooruitgang in het noorden
In het zuiden voltrekt de strijd zich langzaam. "Dat hadden de Oekraners ook aangekondigd", zegt Osinga. Maar hoe anders is het nu in het noorden. "Daar stoten ze ineens 50 kilometer door. Echt een verrassingsaanval. Dat is riskant, maar het lijkt er nu op dat ze essentile aanvoerlijnen voor de Russen kunnen gaan doorsnijden. Dat verhoogt natuurlijk het zelfvertrouwen enorm en ook het Westen zal er positief op reageren."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)iden-cherson-charkov
Maar.....maar......al die berichten hier dan dat alle Himars vernietigd waren.....4x zelfs.
En de berichten dat De Tegenaanval van Zelensky een groot drama is geworden, zonder terreinwinst en met enorme verliezen voor Oekraine dan?
Het zal toch niet dat dat allemaal onzin en propaganda is geweest? 'De tegenaanval' zal toch niet echt een groot succes zijn? Zouden de Russen en de Kremlintrollen daar gewoon over liegen?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205911837
twitter


Worden jullie de leugens nog niet zat?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 9 september 2022 @ 21:08:31 #236
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205912141
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2022 20:43 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Dat noemen ze propaganda :+

En ach zelenski had maar slimmer moeten zijn ipv zich te laten wapenen door NATO en de Donbass te willen binnenvallen.
Hij oogst wat hij zaaide...
Kom op dan met een link naar die internationale wetten.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 9 september 2022 @ 21:35:05 #237
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205912553
Zo even poosje er tussenuit geweest..

Ah de tegenaanval die ik paar maand geleden voorspelde is bezig.

Russen zijn nu bezig met wapens kopen vanuit noord-korea.

Rusland heeft weer tig landen bedreigd met nukes.

En is nu soldaten aan werven uit bezet gebied.

Heeft nog meer antieke wapens uit het museum gehaald.

Heb ik verder nog iets gemist of is de oorlog militaire operatie al voorbij en heeft Rusland gewonnen?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 9 september 2022 @ 21:35:31 #238
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205912560
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 21:08 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Kom op dan met een link naar die internationale wetten.
Zijn er niet heb er al vaker on gevraagd.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 9 september 2022 @ 21:38:00 #239
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205912597
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2022 20:43 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Dat noemen ze propaganda :+

En ach zelenski had maar slimmer moeten zijn ipv zich te laten wapenen door NATO en de Donbass te willen binnenvallen.
Hij oogst wat hij zaaide...
Ik dacht dat je neutraal was.

En wanneer was dat 8 jaar geleden?

Weet je hoe lang Oekrane al onderdrukt word door Rusland zelf en hoeveel doden er zijn gevallen doordat Rusland het land heeft geplunderd de afgelopen 120 jaar?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_205912631
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 21:35 schreef theguyver het volgende:
Zo even poosje er tussenuit geweest..

Ah de tegenaanval die ik paar maand geleden voorspelde is bezig.

Russen zijn nu bezig met wapens kopen vanuit noord-korea.

Rusland heeft weer tig landen bedreigd met nukes.

En is nu soldaten aan werven uit bezet gebied.

Heeft nog meer antieke wapens uit het museum gehaald.

Heb ik verder nog iets gemist of is de oorlog militaire operatie al voorbij en heeft Rusland gewonnen?
Bedankt om nog even een westerse krant voor te lezen :+
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 9 september 2022 @ 21:41:38 #241
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205912653
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 21:40 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Bedankt om nog even een westerse krant voor te lezen :+
Hoezo ik heb dit van RT en schaamlap zijn telegram groep.

En Russische TV zenders.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator vrijdag 9 september 2022 @ 21:54:27 #242
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205912872
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 21:38 schreef theguyver het volgende:
Weet je hoe lang Oekrane al onderdrukt word door Rusland zelf en hoeveel doden er zijn gevallen doordat Rusland het land heeft geplunderd de afgelopen 120 jaar?
Weet jij hoe lang het land al geplunderd is door hun eigen overheid? En ja ook war hero Zelensky.

@Ali_boo

Ik stop hier nu want anders krijg je het weer te druk :*
Lach met een schone bips
  vrijdag 9 september 2022 @ 21:57:19 #243
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205912918
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 21:54 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Weet jij hoe lang het land al geplunderd is door hun eigen overheid? En ja ook war hero Zelensky.


@:Ali_boo

Ik stop hier nu want anders krijg je het weer te druk :*
Nou vertel want het land bestaat 20 jaar.

Mooi dat je zegt war hero zelensky.
Aan welk front heeft hij gevochten?

Hoe vaak heeft Poetin zijn troepen al bezocht of aangespoord met motivatie waarvoor ze vechten?

Waarom moet er een moderator bij komen?
Heb ik je beledigd??
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator vrijdag 9 september 2022 @ 22:01:16 #244
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205912973
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2022 21:57 schreef theguyver het volgende:

[..]
Nou vertel want het land bestaat 20 jaar.

Mooi dat je zegt war hero zelensky.

Hoe vaak heeft Poetin zijn troepen al bezocht of aangespoord met motivatie waarvoor ze vechten?

Waarom moet er een moderator bij komen?
Heb ik je beledigd??

Nein mein jung, ik ga er verder niet op in omdat het anders te druk gaat worden voor Ali.

Niks te doen met jou :*
Lach met een schone bips
pi_205913054
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 20:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ twitter ]

Worden jullie de leugens nog niet zat?
Geniet van je welverdiende rust jongen

En je bnw ban niet te vergeten c_/
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205913065
Who's next :B
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator vrijdag 9 september 2022 @ 22:13:43 #247
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205913137
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 september 2022 22:07 schreef Ali_boo het volgende:
Who's next :B
:X
Lach met een schone bips
  vrijdag 9 september 2022 @ 22:23:45 #248
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205913257
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 22:01 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nein mein jung, ik ga er verder niet op in omdat het anders te druk gaat worden voor Ali.

Niks te doen met jou :*
Eh hij is toch mod heeft hij voor gekozen.

En waarom niet het is hier een discussie topic.

Dus brand maar los hoor daarvoor zijn we nu eenmaal hier.

Dus.. simpele vraag aan welk front heeft de door jou zogenoemde zelensky warhero gevochten?

Of.. waar staat er in de internationale wetten dat Oekrane geen soeverein land is?

En wanneer begon de burgeroorlog in de Donbass en kan je me de slachtoffer aantallen geven van begin van die burger oorlog tot aan feb 2022 per jaar het liefst.
Vooral de Russische staatsburger slachtoffers wekken mijn interesse.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator vrijdag 9 september 2022 @ 22:27:54 #249
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205913308
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 22:23 schreef theguyver het volgende:

[..]
Eh hij is toch mod heeft hij voor gekozen.

En waarom niet het is hier een discussie topic.

Dus brand maar los hoor daarvoor zijn we nu eenmaal hier.

Dus.. simpele vraag aan welk front heeft de door jou zogenoemde zelensky warhero gevochten?

Of.. waar staat er in de internationale wetten dat Oekrane geen soeverein land is?

En wanneer begon de burgeroorlog in de Donbass en kan je me de slachtoffer aantallen geven van begin van die burger oorlog tot aan feb 2022 per jaar het liefst.
Vooral de Russische staatsburger slachtoffers wekken mijn interesse.
Ik ga vanavond geen ellenlange discussie aan :) Maar om je een kleine toegift te geven.. Je begrijpt dat ik "war hero Zelensky" sarcastisch bedoelde?

Iedereen die die man een oorlogsheld vind zou even in de spiegel moeten kijken.

C'est tout mon ami :)
Lach met een schone bips
  vrijdag 9 september 2022 @ 22:48:51 #250
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_205913619
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 22:27 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik ga vanavond geen ellenlange discussie aan :) Maar om je een kleine toegift te geven.. Je begrijpt dat ik "war hero Zelensky" sarcastisch bedoelde?

Iedereen die die man een oorlogsheld vind zou even in de spiegel moeten kijken.

C'est tout mon ami :)
Eh jij noemt hem een warhero?

Kan je even een post van een andere user hier even quoten die hem een oorlogsheld noemt?

En tja jij reageert op mij dus je jij begint met de discussie..

Het zou fijn zijn als je op mijn vragen zou willen in gaan.
Ik ben wel benieuwd naar een ander perspectief. :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')