het is een echte dreumesquote:Op woensdag 7 september 2022 22:37 schreef ChocoFan het volgende:
Met een doekie of dingetje erbij ook he.
Klopt. Maar wat mocht je niet meer plaatsen? Ik ben dat vergeten.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat was maar nur in laatste jaren erder niet
Sinds 1986 op de luchtfoto's te zienquote:Op woensdag 7 september 2022 22:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die loods rechts stond er dus al blijkbaar.
Was in de veronderstelling dat Talpa die loods helemaal nieuw geplaatst had, maar niet dus.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:38 schreef Hunter het volgende:
[..]
Sinds 1986 op de luchtfoto's te zien
In 2018 is de bestemming van het woonhuis gewijzigd naar bedrijfspand vanwege de aanleg van het zonnepark.
knuffeldoekje met geur van ?quote:
Mijn zoon noemde zijn zoontje van bijna 2 een dreumes en dat vond ik zo lief klnkenquote:Op woensdag 7 september 2022 22:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat klinkt dan wel weer schattiger dan kleuter.
ff opgezocht, 21 is ze.
Ahw schattig ja.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn zoon noemde zijn zoontje van bijna 2 een dreumes en dat vond ik zo lief klnken
ik vind het ook niet zo fris en dan druk ik me netjes uitquote:Op woensdag 7 september 2022 22:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat ding ook, ziet eruit of het weinig tot nooit gewassen wordt.
Ik heb me er ook niet bemoeid, het is hun leven en daar moeten/kunnen ze zelf over beslissenquote:Op woensdag 7 september 2022 22:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ahw schattig ja.
Die van mij gaan geen kinderen nemen. Vind ik verder niet erg maar zal dat denk ik nooit weten, tenzij ze zich bedenken, dat kan altijd nog maar denk het niet, heb ook gezegd, voor mij hoef je geen kinderen te nemen, doe wat jullie willen.
Aaaah zooooquote:Op woensdag 7 september 2022 22:36 schreef maily het volgende:
[..]
Nee, je mag dat niet plaatsen.
Wel de link van het bericht, en dan kunnen mensen zelf verderklikken.
John de Mol 'n stikstof-boerderij opgekocht ?quote:Op woensdag 7 september 2022 22:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die loods rechts stond er dus al blijkbaar.
quote:Op woensdag 7 september 2022 22:43 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb me er ook niet bemoeid, het is hun leven en daar moeten/kunnen ze zelf over beslissen
Zou er nu ook niet snel meer aan beginnen in deze tijdquote:Op woensdag 7 september 2022 22:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ahw schattig ja.
Die van mij gaan geen kinderen nemen. Vind ik verder niet erg maar zal dat denk ik nooit weten, tenzij ze zich bedenken, dat kan altijd nog maar denk het niet, heb ook gezegd, voor mij hoef je geen kinderen te nemen, doe wat jullie willen.
dat dusquote:Op woensdag 7 september 2022 22:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou er nu ook niet snel meer aan beginnen in deze tijd
Zou wat zijn als je dat zou """eisen""".quote:Op woensdag 7 september 2022 22:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ahw schattig ja.
Dat heb ik ze ook gezegd, de wereld gaat naar zijn klote en kinderen opvoeden is moeilijk en zwaar en toen zei mijn dochter nog en ik was best een kutkind en haar man ook en kutkind en kutkind maken een kutkind.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou er nu ook niet snel meer aan beginnen in deze tijd
Mannen roddelen anders dan vrouwenquote:Op woensdag 7 september 2022 22:45 schreef HappyCharly het volgende:
Ach dat duimen is wel schattig.. Oeh mannenroddelen, ook leuk
Nou, haar schoonmoeder heeft toch een jaar of 2 lopen pushen dat ze zo graag oma wilde worden, inmiddels heeft ze de hoop opgegeven.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:45 schreef maily het volgende:
[..]
Zou wat zijn als je dat zou """eisen""".
Ja, veel rustiger en monotoon, vrouwen wisselen heel de tijd van emotie en geluidsniveau.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:47 schreef just me het volgende:
[..]
Mannen roddelen anders dan vrouwen
Wij bespreken zakenquote:Op woensdag 7 september 2022 22:47 schreef just me het volgende:
[..]
Mannen roddelen anders dan vrouwen
Nee hoor ook gewoon andere mensen. Vanmiddag waren ze flink bezig en nu volgens mij ook een beetje.quote:
Andere mensen kunnen ook zaken zijnquote:Op woensdag 7 september 2022 22:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee hoor ook gewoon andere mensen. Vanmiddag waren ze flink bezig en nu volgens mij ook een beetje.
Over belangrijke dingen zekerquote:
Bij vrouwen blijft het geroddel vaker lang hangen, mannen zeggen je bent een klootzak, biertje ?quote:
Eggnie. Gert Jan zei net dat hij alles gaat terugkijken en dan is het te zien wie er 2 borden eten op had. Die gaat hij nooit uitnodigen op een bbq.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:51 schreef just me het volgende:
[..]
Bij vrouwen blijft het geroddel vaker lang hangen, mannen zeggen je bent een klootzak, biertje ?
quote:Op woensdag 7 september 2022 22:53 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Eggnie. Gert Jan zei net dat hij alles gaat terugkijken en dan is het te zien wie er 2 borden eten op had. Die gaat hij nooit uitnodigen op een bbq.
Ja, nog 2quote:Op woensdag 7 september 2022 22:53 schreef Knikkergeitje het volgende:
Zijn er nog balonnen in de stinklucht?
is er dan gezien wie er twee borden eten op had? Is dat op de streams te zien geweest?quote:Op woensdag 7 september 2022 22:53 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Eggnie. Gert Jan zei net dat hij alles gaat terugkijken en dan is het te zien wie er 2 borden eten op had. Die gaat hij nooit uitnodigen op een bbq.
Gewoon ff 'n rondje lopen en pronken met zijn bicepsquote:Op woensdag 7 september 2022 22:52 schreef ChocoFan het volgende:
Oh hij ging naar de badkamer. nou vooruit dan maar.
Zo liep hij wel eigenlijk daarom zei ik het ook, echt zo met zijn borst vooruit ook, van kijk mijn spieren dan.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gewoon ff 'n rondje lopen en pronken met zijn bicepsoh wacht ik zoek de badkamert..
heb je het over jezelfquote:Op woensdag 7 september 2022 22:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gewoon ff 'n rondje lopen en pronken met zijn bicepsoh wacht ik zoek de badkamert..
Fritsiequote:Op woensdag 7 september 2022 22:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
John de Mol 'n stikstof-boerderij opgekocht ?
Ja daar lette we natuurlijk helemaal niet op en het was chaos, morgen ga ik extra opletten natuurlijk.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:55 schreef Verida het volgende:
[..]
is er dan gezien wie er twee borden eten op had? Is dat op de streams te zien geweest?
Ze hebben vanuit de keuken (Martin) wel 5 keer gevraagd hoeveel borden er stonden (toen hij aan het opscheppen was), dus ik ga er vanuit dat er voldoende waren, er werd iedere keer weer door ik geloof Eunice geteld....quote:Op woensdag 7 september 2022 22:55 schreef Verida het volgende:
[..]
is er dan gezien wie er twee borden eten op had? Is dat op de streams te zien geweest?
Ik loop hier alleen met blote borst als alle gordijnen dicht zijn... en nu helemaal door dat afvallenquote:
Oh dear.... rustig aan hèquote:Op woensdag 7 september 2022 22:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik loop hier alleen met blote borst als alle gordijnen dicht zijn... en nu helemaal door dat afvallen
Ik keek, ik zag die spieren nietquote:Op woensdag 7 september 2022 22:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo liep hij wel eigenlijk daarom zei ik het ook, echt zo met zijn borst vooruit ook, van kijk mijn spieren dan.
quote:
nee, mijn plezier is nu wel wegquote:
Is ze krols/tochtig?quote:Op woensdag 7 september 2022 23:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik zeg toch ook dat hij dat denkt.
![]()
En wil gerry nu wat van bern, ze zitten naast elkaar en ze doet heel erg haar best om mooi te zijn.
Ik vind dat hij, vergeleken met wat andere figuren daar, geen slecht figuur heeft.quote:Op woensdag 7 september 2022 23:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik zeg toch ook dat hij dat denkt.
![]()
En wil gerry nu wat van bern, ze zitten naast elkaar en ze doet heel erg haar best om mooi te zijn.
excuus aanvaardquote:Op woensdag 7 september 2022 23:05 schreef D. het volgende:
[..]
Excuses, wist niet dat je zoveel plezier aan hem beleefde voor ik het zei
Shhhtt dat klopt ook wel een beetje, lichaam ziet er redelijk goed uit maar door zijn rotkop en rotkarakter verpest het dat.quote:Op woensdag 7 september 2022 23:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik vind dat hij, vergeleken met wat andere figuren daar, geen slecht figuur heeft.
Dat deed Amanda ook altijd in de buurt van Brianquote:Op woensdag 7 september 2022 23:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo lijkt het wel, d'r haartjes goed en ze maakt heel de tijd tuitlipjes.
quote:Op woensdag 7 september 2022 23:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo lijkt het wel, d'r haartjes goed en ze maakt heel de tijd tuitlipjes.
Ja he.quote:Op woensdag 7 september 2022 23:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat deed Amanda ook altijd in de buurt van Brian
Ahw roekoe roekoe, leeft ze nog?quote:
Zelfs zijn karakter vind ik meevallenquote:Op woensdag 7 september 2022 23:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Shhhtt dat klopt ook wel een beetje, lichaam ziet er redelijk goed uit maar door zijn rotkop en rotkarakter verpest het dat.
Ja echt waar dusquote:
Denk.t wel.quote:Op woensdag 7 september 2022 23:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ahw roekoe roekoe, leeft ze nog?
quote:Op woensdag 7 september 2022 23:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zelfs zijn karakter vind ik meevallen
Neeee die moeten vallen, ik wil drama.quote:Op woensdag 7 september 2022 23:08 schreef just me het volgende:
Ik wens jullie een goede nacht en dat de ballen maar hoog gehouden worden
Voor iemand die 5 tot 6 keer in de week naar de sportschool gaat valt het me erg tegenquote:Op woensdag 7 september 2022 23:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Shhhtt dat klopt ook wel een beetje, lichaam ziet er redelijk goed uit maar door zijn rotkop en rotkarakter verpest het dat.
Ik ga mijn best doenquote:Op woensdag 7 september 2022 23:08 schreef just me het volgende:
Ik wens jullie een goede nacht en dat de ballen maar hoog gehouden worden
Oh, dat valt zeker tegen dan. Doet ie iets toch niet goed.quote:Op woensdag 7 september 2022 23:09 schreef D. het volgende:
[..]
Voor iemand die 5 tot 6 keer in de week naar de sportschool gaat valt het me erg tegen
Op streams is droog en hier bij mij ook.quote:Op woensdag 7 september 2022 23:10 schreef Charmian het volgende:
Het is hier weer fucking hard aan het regenen, daar nog droog?
Waarschijnlijk loopt ie daar rond iedereen te vertellen wat ze moeten doenquote:Op woensdag 7 september 2022 23:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh, dat valt zeker tegen dan. Doet ie iets toch niet goed.
Tot morgenochtend half 12 puzzquote:Op woensdag 7 september 2022 23:11 schreef puzziepie het volgende:
Is dat ballonnen gedoe nog steeds bezig?
Op de helft nuquote:Op woensdag 7 september 2022 23:11 schreef puzziepie het volgende:
quote:Op woensdag 7 september 2022 23:11 schreef puzziepie het volgende:
quote:Op woensdag 7 september 2022 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk loopt ie daar rond iedereen te vertellen wat ze moeten doen
Ik dacht dat het al klaar wasquote:
Ik hoorde eerder vanavond ook al wat geroddel over hemquote:Op woensdag 7 september 2022 23:14 schreef ChocoFan het volgende:
Berend is snel afgeleid volgens de heren en ze vragen zich af of ie dan geen adhd of add heeft.
Ik heb weinig gevolgd vandaagquote:Op woensdag 7 september 2022 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
Jij dacht dat er sinds vanmiddag vast al 24 uur om waren?
quote:Op woensdag 7 september 2022 23:11 schreef puzziepie het volgende:
Echt iedereen lult daar over elkaar.quote:Op woensdag 7 september 2022 23:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoorde eerder vanavond ook al wat geroddel over hem
Ik ben alweer bijquote:Op woensdag 7 september 2022 23:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]Vraag maar aan D. die weet er alles van
Ze zijn lekker bezig iddquote:Op woensdag 7 september 2022 23:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt iedereen lult daar over elkaar.
Net de echte wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |