abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 10 september 2022 @ 11:44:39 #226
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_205917524
quote:
?
Waar staat dat hij een wereldkeeper is?
pi_205917537
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2022 11:44 schreef tja77 het volgende:

[..]
?
Waar staat dat hij een wereldkeeper is?
Nergens, maar jij stelde dat ik de enige ben die dat denkt:
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2022 11:28 schreef tja77 het volgende:

[..]
Volgens mij ben jij de enige die denkt dat Benitez een wereldkeeper is.
En dat is dus niet zo :)
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zaterdag 10 september 2022 @ 11:50:09 #228
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_205917558
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 10:43 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Nou nee, jij bent degene die PSV altijd onderschat, maar ze hebben momenteel een beter doelsaldo dan Ajax omdat ze in de eredivisie tegen de kleinere clubs met regelmaat hard uithalen.
Ja man je hebt gelijk. Zelf win ik liever Utrecht uit met 0-2 dan Volendam thuis met 6-1 maar dat ben ik he.

Bovendien wat boeit doelsaldo Nou echt en hoevaak is dat beslissend geweest? Kan me alleen die laatste keer herinneren tegen Willem 2.
  zaterdag 10 september 2022 @ 11:50:47 #229
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_205917566
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 11:46 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Nergens, maar jij stelde dat ik de enige ben die dat denkt:
[..]
En dat is dus niet zo :)
Jij bent echt een helder licht hè?
Niemand hier denkt dat Benitez een wereldkeeper is, dus als jij dat roept “dat men dat denkt na 1 redding” zal jij “men” wel zijn.
pi_205917580
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 10:43 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Nou nee, jij bent degene die PSV altijd onderschat, maar ze hebben momenteel een beter doelsaldo dan Ajax omdat ze in de eredivisie tegen de kleinere clubs met regelmaat hard uithalen.
Dik gewonnen van vier degradatiekandidaten. In die vier wedstrijden ook vijf tegengoals moeten incasseren. Eerste serieuze wedstrijd is meteen verloren.
  zaterdag 10 september 2022 @ 12:16:44 #231
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205917832
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2022 11:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Ja man je hebt gelijk. Zelf win ik liever Utrecht uit met 0-2 dan Volendam thuis met 6-1 maar dat ben ik he.

Bovendien wat boeit doelsaldo Nou echt en hoevaak is dat beslissend geweest? Kan me alleen die laatste keer herinneren tegen Willem 2.
natuurlijk boeit het doelsaldo wel, alleen nog niet als je alleen wat laagvliegers hebt gehad maar aan het einde van de rit
pi_205917846
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 17:15 schreef Jaeger85 het volgende:
Pieter Zwart van VI maakt in zijn analyse bij VI pro gehakt van de tactiek van RvN. De achterlinie staat steeds veel te ver naar achteren waardoor er en geen druk op de bal komt en er soms teveel ruimtes ontstaat tussen de linies.
Gewoon post 151 lezen.

Kun je dat vi pro opzeggen. Dat is in kwaliteit zo hard naar beneden gekelderd, dat kent zijn weerga niet.
pi_205917865
Blij dat jullie Shreyas hebben geadopteerd :)
  zaterdag 10 september 2022 @ 12:21:49 #234
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205917881
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 11:28 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ach, hij heeft toch niks te klagen?

Heeft Luuk de Jong gekregen voor die Zahavi. Grabbelaar Drommels vervangen door iemand die in de Franse subtop alles keepte. Gakpo en Sangare zijn gebleven. Til en el Ghazi nog erbij.

Götze ziet het zelden zien eigenlijk. Verder wat spelers vertrokken die niet geheel onbetwist waren of niet eens basisspeler.

Het had echt wel anders uit kunnen pakken. Normaalgesproken verkoopt PSV wel als ze een grote transfer kunnen doen.

Dit is 'n beetje het maximale wat PSV kan doen in de transferperiode.
Het is maar hoe je het bekijkt, misschien nam ik die "we gaan Ajax voorbij" uitspraak van John de Jong wat te letterlijk maar met een plan B spits, een toptalent en een goeie keeper erbij lukt dat niet. Til is niet meer dan een breedte aankoop, El Ghazi, misschien wordt dat wat maar heeft lang niet gevoetbald dus die is voorlopig ook nog niet klaar voor dat 2 keer in de week ritme.
pi_205917886
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 12:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Blij dat jullie Shreyas hebben geadopteerd :)
Iedereen is hier welkom. Of ja...
  zaterdag 10 september 2022 @ 12:24:51 #236
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205917912
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 12:18 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]
Gewoon post 151 lezen.

Kun je dat vi pro opzeggen. Dat is in kwaliteit zo hard naar beneden gekelderd, dat kent zijn weerga niet.
Denk dat Pietertje meegelezen heeft, heb jouw analyse niet voor niets een like gegeven :)
pi_205917914
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 12:21 schreef Tarado het volgende:

[..]
Het is maar hoe je het bekijkt, misschien nam ik die "we gaan Ajax voorbij" uitspraak van John de Jong wat te letterlijk maar met een plan B spits, een toptalent en een goeie keeper erbij lukt dat niet. Til is niet meer dan een breedte aankoop, El Ghazi, misschien wordt dat wat maar heeft lang niet gevoetbald dus die is voorlopig ook nog niet klaar voor dat 2 keer in de week ritme.
Sowieso dom om te roepen in het begin van het seizoen. Als je ook weet dat je concurrent - indien nodig - de mogelijkheid heeft om een kwalitatief hoogwaardig volledig nieuw elftal te kopen, dan is dat denk ik de domste uitspraak die je als td kunt doen.
En het helpt een beginnend trainer ook niet.
pi_205917928
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 12:24 schreef Tarado het volgende:

[..]
Denk dat Pietertje meegelezen heeft, heb jouw analyse niet voor niets een like gegeven :)
Waarvoor dank. Het is allemaal niet heel erg moeilijk.
pi_205917979
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 12:21 schreef Tarado het volgende:

[..]
Het is maar hoe je het bekijkt, misschien nam ik die "we gaan Ajax voorbij" uitspraak van John de Jong wat te letterlijk maar met een plan B spits, een toptalent en een goeie keeper erbij lukt dat niet. Til is niet meer dan een breedte aankoop, El Ghazi, misschien wordt dat wat maar heeft lang niet gevoetbald dus die is voorlopig ook nog niet klaar voor dat 2 keer in de week ritme.
Ajax voorbij kan normaal gesproken nooit met een begroting die de helft is van die van Ajax. Voor verschillende spelers van Ajax zijn Engelse topclubs in de markt en voor die Braziliaan met die nichterige uitstraling wordt even 100 mio afgetikt. De sterspeler van PSV had op het laatste moment weinig trek in Leeds United.

Als PSV niet flink verkoopt, kan er normaal gesproken ook niet flink uitgegeven worden. Dan moet je "creatief" zijn en kom je uit bij dit soort spelers.

Vind dat Ruud niet moet zeiken. Hij weet prima dat PSV niet even twee verdedigers van 15-20m en 'n spits van 25m kan halen.

Hij moet blij zijn dat Gakpo en Sangare niet verkocht zijn en daarvoor in de plek hij had had moeten doen met wat last minute gokjes.
pi_205918004
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 11:38 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Nou ja, als je ziet wat die Drommel en Mvogo vorig jaar allemaal aan het doen waren was het wel realistisch om te denken dat het in ieder geval vooruit zou gaan.

Nou heb ik dat idee ook wel, dat het qua keepen vooruit is gegaan, maar met deze verdediging ga je nooit de 0 houden. Er is geen 1 van de 4 die bij een andere club, op het niveau waarop PSV wil acteren, in de basis zou staan. Heel misschien Obispo bij enkele clubs. Inmiddels doen we het al jaren met dit soort middelmaat, dus ik verwacht ook geen verbetering. Blijkbaar zien De Jong en Brands iets in deze gasten dat de rest van de wereld niet ziet.
Nou, met beperkte middelen kun je niet verwachten dat je op elke positie een topspeler kunt halen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 10 september 2022 @ 12:46:28 #241
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_205918185
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 september 2022 12:32 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nou, met beperkte middelen kun je niet verwachten dat je op elke positie een topspeler kunt halen.
Er schijnen ook niveaus tussen middelmaat en een topspeler te liggen natuurlijk.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zaterdag 10 september 2022 @ 12:51:28 #242
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_205918262
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 20:57 schreef Lange_Lans het volgende:
Veldbezetting klopt overigens niet. Met name op het middenveld. Nu speel je met een 6 en een 8 die altijd te ver naar voren staan. Dit is vloeken in de kerk maar Veerman of Sangare moet eruit voor Guti. Die houdt de balans tussen middenveld en verdediging wel. Veerman was in de minuten die ik heb gezien echt schandalig slecht. Net als Gakpo overigens.

Dat gat tussen verdediging is nu zo groot omdat Obispo en Teze allebei met poep tussen de billen spelen. Linies spelen sowieso ver uit elkaar dus druk zetten lukt nooit. Speeltuin voor de tegenpartij zo.

Sowieso zit er veel angst in dit elftal. Teze is erg snel dus zou nog wel verder naar voor kunnen spelen maar helaas kan die niet verdedigen. Die kan zijn man wel terughalen maar struikelt waarschijnlijk daarna over de bal.

Achterin kunnen ze de bal ook nooit kwijt op het middenveld. Het gaat altijd via Max of Mwene waarna dit tot balverlies leidt.

Het doet echt pijn aan de ogen en het slaat als kut op Dirk.
Ben het hier wel mee eens.
Denk dat van RvN dat ook wel ziet.
Verdediging is schijtbang en onzeker, snap wel dat RvN daarom terug denkt aan een periode in de voorbereiding toen het positioneel niet goed was om er nog enigzins wat positiviteit uit te halen. Hij heeft 10 halfgare verdedigers en als hij die in de media, in de kleedruimte en op het veld finaal met de grond gelijk maakt, zullen ze echt niet beter gaan presteren.
Kritiek mag en is juist goed maar misschien bewaard hij dat liever voor de kleedkamer dan voor de camera.

In de eerste 10 minuten afgelopen donderdag deed zich een situatie voor vlakbij het doel van PSV. Organisatorisch was het een wanboel en het leek op een slapstick film en de onzekerheid droop ervan af. Die mannen achterin weten echt wel dat ze nog niet 1 keer de 0 hebben gehouden.
Misschien dat een keer de 0 houden wat vertrouwen geeft?
  zaterdag 10 september 2022 @ 12:51:33 #243
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205918263
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 20:57 schreef Lange_Lans het volgende:
Veldbezetting klopt overigens niet. Met name op het middenveld. Nu speel je met een 6 en een 8 die altijd te ver naar voren staan. Dit is vloeken in de kerk maar Veerman of Sangare moet eruit voor Guti. Die houdt de balans tussen middenveld en verdediging wel. Veerman was in de minuten die ik heb gezien echt schandalig slecht. Net als Gakpo overigens.

Dat gat tussen verdediging is nu zo groot omdat Obispo en Teze allebei met poep tussen de billen spelen. Linies spelen sowieso ver uit elkaar dus druk zetten lukt nooit. Speeltuin voor de tegenpartij zo.

Sowieso zit er veel angst in dit elftal. Teze is erg snel dus zou nog wel verder naar voor kunnen spelen maar helaas kan die niet verdedigen. Die kan zijn man wel terughalen maar struikelt waarschijnlijk daarna over de bal.

Achterin kunnen ze de bal ook nooit kwijt op het middenveld. Het gaat altijd via Max of Mwene waarna dit tot balverlies leidt.

Het doet echt pijn aan de ogen en het slaat als kut op Dirk.
Like gegeven want goede analyse
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_205918624
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 12:46 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Er schijnen ook niveaus tussen middelmaat en een topspeler te liggen natuurlijk.
Natuurlijk, maar PSV heeft deze zomer nog geen tien miljoen uitgegeven. Wie hadden ze voor dat bedrag moeten halen die beter is dan wat er nu is gehaald? Het is niet voor niets dat men jongens zoals Savio, Hoever en Branthwaite huurt. Dat zijn geen bewuste keuzes als je eigenlijk gewoon betere spelers kan halen, maar blijkbaar kan PSV dat niet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205918965
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2022 11:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Ja man je hebt gelijk. Zelf win ik liever Utrecht uit met 0-2 dan Volendam thuis met 6-1 maar dat ben ik he.

Bovendien wat boeit doelsaldo Nou echt en hoevaak is dat beslissend geweest? Kan me alleen die laatste keer herinneren tegen Willem 2.
Hier heb je volkomen gelijk in, je kan beter twee keer met 1-0 winnen dan 1 keer met 8-0 en de volgende wedstrijd gelijk spelen. Daar gaat het dus niet om, waar het om gaat is dat PSV wel degelijk topkwaliteit spelers heeft om dit soort uitslagen neer te zetten.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_205918981
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2022 11:50 schreef tja77 het volgende:

[..]
Jij bent echt een helder licht hè?
Niemand hier denkt dat Benitez een wereldkeeper is, dus als jij dat roept “dat men dat denkt na 1 redding” zal jij “men” wel zijn.
Wereldkeeper is wat overdreven natuurlijk, maar als je dit topic even doorleest zul je zien dat er genoeg users hier zijn die Benitez een topaankoop vinden en een zeer goede keeper.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_205919049
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 11:52 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dik gewonnen van vier degradatiekandidaten. In die vier wedstrijden ook vijf tegengoals moeten incasseren. Eerste serieuze wedstrijd is meteen verloren.
Excelsior won van Vitesse, Volendam won van FC Twente, Feyenoord won met moeite met één goal verschil van Go Ahead Eagles. PSV heeft gewoon een hele goede selectie, aanvallend enorm sterk met veel snelle en creatieve spelers voorin die wekelijks het verschil maken in de eredivisie. De enige ploeg die hiermee kan concurreren is Ajax.

Dus laten we nu niet doen of de PSV selectie weinig voorstelt, ze worden sowieso tweede en ze winnen makkelijker van de kleine ploegen (waar Ajax vaak moeite mee heeft, zie Sparta uit), dus ze kunnen zo maar weer eens kampioen worden.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_205919081
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 12:22 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]
Iedereen is hier welkom. Of ja...
Bring back @klaasweetalles
  zaterdag 10 september 2022 @ 13:46:03 #249
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_205919177
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 september 2022 13:12 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Natuurlijk, maar PSV heeft deze zomer nog geen tien miljoen uitgegeven. Wie hadden ze voor dat bedrag moeten halen die beter is dan wat er nu is gehaald? Het is niet voor niets dat men jongens zoals Savio, Hoever en Branthwaite huurt. Dat zijn geen bewuste keuzes als je eigenlijk gewoon betere spelers kan halen, maar blijkbaar kan PSV dat niet.
Eerlijk gezegd heb ik geen idee, er zijn dagen dat ik niet naar de Argentijnse of Poolse competitie kijk bijvoorbeeld. Maar ik kan niet geloven dat er voor 3 a 4 miljoen (het bedrag dat Til heeft gekost) er niet een betere back te vinden is dan Max of een centrale verdediger dan Teze of Ramalho. Maar daar worden de scouts voor betaald natuurlijk, dan kan je niet Branthwaite aan komen zetten die Brands vast nog kent van z’n tijd bij Everton.

Huren van Savio snap ik nog wel, blijkbaar staat die hoog op de lijstjes, anders haalt de City group hem niet binnen. Maar Hoever en Branthwaite zijn op het eerste oog gewoon ontzettend matig, en die kun je op de lijst van miskopen/huurlingen zetten van John. Dat gaat ook niet veranderen zolang dezelfde poppetjes op dezelfde plekken blijven zitten, de huidige mensen hebben er gewoon geen kijk op. De enige niet bekende speler (als in, geen Nederlander/Eredivisie of vriendje van technische man) die geslaagd is de laatste jaren is Sangare denk ik, dat kan echt niet.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_205919333
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 13:32 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Wereldkeeper is wat overdreven natuurlijk, maar als je dit topic even doorleest zul je zien dat er genoeg users hier zijn die Benitez een topaankoop vinden en een zeer goede keeper.
Vooral veel users die het een verbetering vinden ten opzichte van Drommel in de wetenschap dat goede keepers naar de Eredivisie halen gewoon heel erg moeilijk is.

Kijk maar naar onszelf en onze concurrentie de afgelopen 10 jaar. Daar heeft zelden een topper onder de lat gestaan. En dan waren de beste vaak nog zelf opgeleid ook.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')