abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † donderdag 8 september 2022 @ 10:31:53 #226
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_205888218
quote:
4s.gif Op donderdag 8 september 2022 10:30 schreef Melting het volgende:

[..]
Helemaal niet slecht. Maar heb de airco uitgezet voor ik naar bed ging omdat ik de raam open heb gezet.
Ik ga het in de toekomst nog wel eens proberen om de airco te laten draaien.
Maar begin is al goed. *O*
maar als je je raam opzet gaat de koelte toch weer naar buiten ?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_205888432
Zo, alle ramen open, weg met die vieze warmte in huis
  donderdag 8 september 2022 @ 12:52:47 #228
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_205889933
Aloha, najaarsopruiming!

Met verse energie de huiskamer vanmorgen omgetoverd tot een bouwput.
Alle audio- en videoapparatuur en tientallen kabels losgekoppeld ( :'( , dat deed pijn…) en opgeslagen, CD kasten leeggehaald en mw. MM gaat zo de 2e muur schilderen.
Morgen komt het nieuwe TV dressoir en dan kan alles weer in elkaar op z'n plek gezet worden, inclusief de nieuwe TV aan de muur en een soundbar ter vervanging van de oude versterker/speakers.

Apparatuur en geluidsdragers ga ik aanbieden aan Concerto.
Mochten die het niet willen hebben tegen een acceptabele prijs, dan gaat het naar de kringloop of zo.
De oude kast gaat sowieso die kant op en misschien nog meer…
pi_205890041
quote:
7s.gif Op donderdag 8 september 2022 12:52 schreef MadMaster het volgende:
Aloha, najaarsopruiming!

Met verse energie de huiskamer vanmorgen omgetoverd tot een bouwput.
Alle audio- en videoapparatuur en tientallen kabels losgekoppeld ( :'( , dat deed pijn…) en opgeslagen, CD kasten leeggehaald en mw. MM gaat zo de 2e muur schilderen.
Morgen komt het nieuwe TV dressoir en dan kan alles weer in elkaar op z'n plek gezet worden, inclusief de nieuwe TV aan de muur en een soundbar ter vervanging van de oude versterker/speakers.

Apparatuur en geluidsdragers ga ik aanbieden aan Concerto.
Mochten die het niet willen hebben tegen een acceptabele prijs, dan gaat het naar de kringloop of zo.
De oude kast gaat sowieso die kant op en misschien nog meer…
Wow, voortvarend bezig.
Ik ben in huis ook aan het speuren of er nog dingen verkocht cq naar de kringloop kunnen, maar de muziekhobby blijft bij ons gewoon op de ouderwetse manier in de woonkamer, met straks zelfs meer ruimte om de geluidsapparatuur neer te zetten en dan de gele stoel ernaast zodat ik vanuit die stoel lekker ouderwets plaatjes kan draaien. Nu nog een keer subtiel van die LP’s van The Cats af zien te komen ;)
  donderdag 8 september 2022 @ 13:27:30 #230
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_205890312
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2022 13:00 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Wow, voortvarend bezig.
Ik ben in huis ook aan het speuren of er nog dingen verkocht cq naar de kringloop kunnen, maar de muziekhobby blijft bij ons gewoon op de ouderwetse manier in de woonkamer, met straks zelfs meer ruimte om de geluidsapparatuur neer te zetten en dan de gele stoel ernaast zodat ik vanuit die stoel lekker ouderwets plaatjes kan draaien. Nu nog een keer subtiel van die LP’s van The Cats af zien te komen ;)
In de huiskamer draai ik al jaren geen fysieke platen of CD's meer, dus dat mag daar allemaal weg.
Jammer van de nog perfect werkende KEF speakers uit 1988 en de DTS 5.1 set die ik er in 2003 rondom aangelegd heb met andere apparatuur en aanvullende speakers, maar film kijken doen we ook nog maar nauwelijks.
Al die apparatuur staat daardoor alleen maar stof te happen en dat vind ik ook zonde...

Het was wel grappig om alle CD's vanmorgen over te hevelen in boxen, ik kwam een hoop tegen waarvan ik niet eens meer wist dat we het hadden. Maar die zoek ik digitaal wel weer op...

En natuurlijk heb ik mijn eigen muziekhok nog, daar staat nog genoeg apparatuur, dat deels ook weg mag (mijn eerste CD DJ set, die misschien naar de kringloop van @brother52 gaat).
Maar alles even op z'n tijd nu...
pi_205890596
Stofvangers moeten weg ja. Ik ga zo maar eens de print in de woonwagenlijst fotograferen voor de verkoop. Het is de print van dit schilderij https://www.invaluable.co(...)e-o-141-c-6c74573990 in net zo’n wanstaltige lijst. In een andere lijst had ik ‘m misschien wel bewaard, want de print op zichzelf past wel bij onze vintage stijl
Oh, ik heb zelfs exact onze print en lijst gevonden https://placerauctions.com/Event/LotDetails/450289
pi_205890625
Goedemiddag :W
  donderdag 8 september 2022 @ 13:56:50 #233
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_205890643
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2022 13:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Stofvangers moeten weg ja. Ik ga zo maar eens de print in de woonwagenlijst fotograferen voor de verkoop. Het is de print van dit schilderij https://www.invaluable.co(...)e-o-141-c-6c74573990 in net zo’n wanstaltige lijst. In een andere lijst had ik ‘m misschien wel bewaard, want de print op zichzelf past wel bij onze vintage stijl
Oh, ik heb zelfs exact onze print en lijst gevonden https://placerauctions.com/Event/LotDetails/450289
Ik vind de lijst mooier dan de afbeelding... :P
Hier komt een Samsung Frame aan de muur te hangen, we wisselen gewoon om de paar dagen van kunstwerk aan de muur...
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 13:54 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemiddag :W
Ook goedemiddag!
pi_205890972
Ja mooi is die Samsung The Frame, welke lijst heb je gekozen?
Onze Samsung kan ook hangen, maar ik wil geen soundbar dus hij staat op z’n voet
  donderdag 8 september 2022 @ 14:32:09 #235
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_205891016
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2022 14:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja mooi is die Samsung The Frame, welke lijst heb je gekozen?
Onze Samsung kan ook hangen, maar ik wil geen soundbar dus hij staat op z’n voet
Ik geloof de teak variant, op de lichtgroene/-blauwe muur.
Past het beste bij onze overige houten meubelen.
Zit nog in de verpakking, morgen of zaterdag ga ik het in het echt zien…
  donderdag 8 september 2022 @ 14:33:08 #236
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_205891031
Concerto wil de apparatuur niet overnemen wegens de 5.1 variant en wat oneffenheden in de stof van de speaker fronts, eens kijken wat ik er dan mee ga doen…
pi_205893342
Vanmiddag een wolf gezien *O* *O* *O*

Beetje vage 'foto's' want het zijn stills uit filmpjes en dan ingezoomd. Maar toch... een heugelijke dag.



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † donderdag 8 september 2022 @ 17:22:59 #238
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_205893914
quote:
6s.gif Op donderdag 8 september 2022 16:50 schreef Tjoent het volgende:
Vanmiddag een wolf gezien *O* *O* *O*

Beetje vage 'foto's' want het zijn stills uit filmpjes en dan ingezoomd. Maar toch... een heugelijke dag.

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_ wat bijzonder _O_
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_205894033
quote:
6s.gif Op donderdag 8 september 2022 16:50 schreef Tjoent het volgende:
Vanmiddag een wolf gezien *O* *O* *O*

Beetje vage 'foto's' want het zijn stills uit filmpjes en dan ingezoomd. Maar toch... een heugelijke dag.

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow heel bijzonder inderdaad :Y _O_
Juin uit Eigen Tuin!
pi_205895090
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_205895122
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_205895174
De heren hierna steunden toen de Oekraïne ook al. :P
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_205895181
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_205895191
Omdat ik nu vakantie heb! *O*
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_205895222
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  donderdag 8 september 2022 @ 19:11:10 #246
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  † In Memoriam † donderdag 8 september 2022 @ 19:11:21 #247
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_205895236
w/ ben nog even bezig maar ik zet de muziek aan
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  donderdag 8 september 2022 @ 19:11:54 #248
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_205895244
Ik ben nog onderweg naar huis, dus ik tune later in.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_205895247
quote:
88s.gif Op donderdag 8 september 2022 19:11 schreef just me het volgende:
w/ ben nog even bezig maar ik zet de muziek aan
Welkom alvast. :W
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_205895256
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')