ja kende de nieuwe regel nog nietquote:Op woensdag 7 september 2022 18:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik dacht dat er was gezegd dat het in een groepje moest, overspelen dus.
Hoorde iets van 1000 euro totaal dacht ik. Maar hang me er niet aan op, vast iemand anders hier die het wel weet.quote:
Ja je mag de ballon nog maar 1x raken.quote:Op woensdag 7 september 2022 18:57 schreef Verida het volgende:
[..]
damnnnnquote:Op woensdag 7 september 2022 18:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoorde iets van 1000 euro totaal dacht ik. Maar hang me er niet aan op, vast iemand anders hier die het wel weet.
Ja klopt, greys was ff weg en heeft de verandering gemist.quote:Op woensdag 7 september 2022 18:57 schreef Verida het volgende:
[..]
heel even wegquote:Op woensdag 7 september 2022 18:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja klopt, greys was ff weg en heeft de verandering gemist.
Ik ook.quote:Op woensdag 7 september 2022 18:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Gert Jan zich van geen kwaad bewust is
Daar geloof ik helemaal niets van, ze zijn te gefrustreerd.quote:Op woensdag 7 september 2022 18:58 schreef Ebinas het volgende:
Maar goed ze gaat het er niet over hebben met Gert Jan zegt ze net
Ze hebben 3x 200 gekozen = 600. Nu na de regelwijziging kan er 100 euro per team bij komen, dus totaal 900 als ze het allemaal halen.quote:Op woensdag 7 september 2022 18:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoorde iets van 1000 euro totaal dacht ik. Maar hang me er niet aan op, vast iemand anders hier die het wel weet.
En ze heeft het nu tegen zoveel man zo extreem verteld, dat wordt wel in zijn oor gefluisterdquote:Op woensdag 7 september 2022 18:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar geloof ik helemaal niets van, ze zijn te gefrustreerd.
Tyquote:Op woensdag 7 september 2022 18:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze hebben 3x 200 gekozen = 600. Nu na de regelwijziging kan er 100 euro per team bij komen, dus totaal 900 als ze het allemaal halen.
Kijkquote:Op woensdag 7 september 2022 18:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze hebben 3x 200 gekozen = 600. Nu na de regelwijziging kan er 100 euro per team bij komen, dus totaal 900 als ze het allemaal halen.
wat een mutsen zegquote:Op woensdag 7 september 2022 19:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En ze heeft het nu tegen zoveel man zo extreem verteld, dat wordt wel in zijn oor gefluisterd
Ook nog ja want zoals we vandaag gezien hebben, de mannen roddelen ook flink.quote:Op woensdag 7 september 2022 19:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En ze heeft het nu tegen zoveel man zo extreem verteld, dat wordt wel in zijn oor gefluisterd
100,- extra per ballon. 900 euro dus.quote:Op woensdag 7 september 2022 18:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
de mannen waren aardig aan het roddelen vanmiddagquote:Op woensdag 7 september 2022 19:02 schreef bpi het volgende:
Valt me op dat de vrouwen meestal problemen hebben met iemand anders
Het is toch veel leuker om achter iemands rug om te lopen zeiken dan de confrontatie aan te gaan.quote:Op woensdag 7 september 2022 18:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar geloof ik helemaal niets van, ze zijn te gefrustreerd.
las op FB dat Quincy ook wat had met Martinquote:Op woensdag 7 september 2022 19:02 schreef ChocoFan het volgende:
Oh jee alicia zit aan de thee, als quincy die gemaakt heeft zal ie daar vast een mening over hebben. Ze haalt de zakjes eruit en van de week zei quincy dat sommige de zakjes te lang laten zitten en dat ze dan open gaan dus in principe doet alicia het goed.
Prachtig dat hij z'n sportkleren hiervoor aangetrokken heeft.quote:Op woensdag 7 september 2022 19:00 schreef Ireth het volgende:
Erik in dat korte broekkie doet me denken aan Lurch van The Adams Family op de een of andere manier
Klopt maar madelaine was eerder ook gefrustreerd door martin en na het er met diverse mensen over gehad te hebben, lees lopen spuien, denk ik dat ze gert jan dan ook wel gaat aanspreken nog.quote:Op woensdag 7 september 2022 19:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het is toch veel leuker om achter iemands rug om te lopen zeiken dan de confrontatie aan te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |