Echt hij, wij allemaal helemaal blij, minuut later helemaal niet blij.quote:Op woensdag 7 september 2022 19:37 schreef itsme46 het volgende:
Ik heb mijn 2e pak Pringels klaar![]()
Goffer, GJ komt niet
Oh.. dan maar op eten tijdens de saaie streamsquote:Op woensdag 7 september 2022 19:38 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Nee, kan niet. Pak is open en moet nu op.
Ik trek dit niet meer, ben er klaar mee.quote:Op woensdag 7 september 2022 19:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt hij, wij allemaal helemaal blij, minuut later helemaal niet blij.![]()
Maar ik denk dat het echt niet tot morgen duurt voordat ze het bespreken.
Dat zou best kunnen, ze zijn echt super gefrustreerd.quote:Op woensdag 7 september 2022 19:38 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat de vrouwen het zat zijn dat de mannen de baas spelen
Je kan het, gewoon je chippies eten en rustig blijven volgen.quote:Op woensdag 7 september 2022 19:39 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Ik trek dit niet meer, ben er klaar mee.
Kijk het nog ff aan
Nou ok dan maarquote:Op woensdag 7 september 2022 19:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je kan het, gewoon je chippies eten en rustig blijven volgen.
lekker zelluf koopuhhhquote:Op woensdag 7 september 2022 19:43 schreef xzaz het volgende:
Ik heb nog steeds geen uname en pass in mijn inbox.
Vond het ook al raar dat met een mok gingen opscheppen, want lijkt mij dat ook wel opschep lepels hebbenquote:Op woensdag 7 september 2022 19:43 schreef Charmian het volgende:
Hebben ze geen soeplepels of zo? Zo stom dat met een mok thee opscheppen.
Gisteren zag ik ook iemand met een kaasschaaf een pannenkoek proberen om te draaien. Dus of ze hebben heel veel niet of ze zijn ronduit dom.quote:Op woensdag 7 september 2022 19:43 schreef Charmian het volgende:
Hebben ze geen soeplepels of zo? Zo stom dat met een mok thee opscheppen.
quote:Op woensdag 7 september 2022 19:44 schreef itsme46 het volgende:
[ afbeelding ]
Daar gaan mijn chippies
wat ontzettend zielig voor jequote:Op woensdag 7 september 2022 19:43 schreef xzaz het volgende:
Ik heb nog steeds geen uname en pass in mijn inbox.
Beetje van beidequote:Op woensdag 7 september 2022 19:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gisteren zag ik ook iemand met een kaasschaaf een pannenkoek proberen om te draaien. Dus of ze hebben heel veel niet of ze zijn ronduit dom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |