abonnement Unibet Coolblue
pi_206041423
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 00:15 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Vrijwillig?

Uitgesloten worden, kans op je werk kwijt raken. Niet echt vrijwillig.

Ik heb het zien gebeuren. Nou ja, kan het niet hard bewijzen, maar er is bijna geen andere reden te bedenken.
Nadat er op de werkvloer bij mijn vorige werkgever meerdere keren was aangegeven vaccinatie (en openheid daarover) belangrijk te vinden (vooral van kantoor uit, de overkoepelende structuur dus) komt het moment daar dat 2 medewerkers op einde contract zitten en daarna overgaan op weg of op vast contract.
Degene die vaak te laat komt, werk matig doet, niet afkrijgt en niet behulpzaam is mag blijven. De ander die extra uren draait (terwijl overuren niet uit werden betaald), goed werk doet en collegiaal is moet gaan.
Tweemaal raden wie gevaccineerd was en wie niet.

De druk op mensen die zich niet wilde vaccineerde was echt hoog. Potjandorie zelfs op politiek niveau werd gesproken van het terecht uitsluiten en pesten van mensen die deze vaccinatie niet wilde. Macron is daar een groot vb van, maar onze Hugo was ook niet mild.

Dus hoezo vrijwillig?
Dankje voor het posten.
Er zijn zeker veel meer mensen met deze soort verhalen maar ze durven en willen niet zo veel over schrijven/zeggen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 20 september 2022 @ 16:52:13 #252
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206041427
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 september 2022 15:47 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

Maarten Keulemans maakt zich steeds belachelijker
Mensen meenemen , zijn we kleutertjes ofzo :')
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 20 september 2022 @ 16:55:29 #253
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206041455
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 15:53 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Probleem is respect/begrip voor andermans visie
Plus als iemand vooroordelen heeft moet ie dat niet bij een ander leggen maar met zichzelf oplossen ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 20 september 2022 @ 19:51:33 #254
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206043483
Ach ach ze hebben de overtreffende trap gevonden hoor , een " twindemie"
https://www.hln.be/medisc(...)-voorkomen~af6abab8/
quote:
Griepvaccin cruciaal om "twindemie" van griep en corona te voorkomen
Om te voorkomen dat het griep- en het coronavirus deze winter samen zullen circuleren in een zogenaamde “twindemie”, is het belangrijk om sterk in te zetten op de griepcampagne. Zo klonk het dinsdag op een persconferentie van huisartsenvereniging SSMG, waar ook viroloog Marc Van Ranst een licht wierp op de verwachtingen voor een mogelijk griepseizoen.
:+
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 20 september 2022 @ 20:13:19 #255
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_206043873
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 16:51 schreef Tingo het volgende:

[..]
Dankje voor het posten.
Er zijn zeker veel meer mensen met deze soort verhalen maar ze durven en willen niet zo veel over schrijven/zeggen.
Ik zou graag zien dat mensen er wel over praten, dat is nodig. We moeten weer tot elkaar komen ipv die wig ertussen nog dieper te drijven.

Nu is het nog te vaak schaap vs wappie en beide is oneerlijk en veroorzaakt onnodige tweedeling.
Ik ben bv niet tegen vaccinatie, maar vanuit mijn veterinaire achtergrond heb ik jaren en jaren geleden al de discussie meegemaakt over of herhaaldelijk vaccineren wel altijd zo verstandig is.
Waardoor ik dat continu boosteren niet als verstandig zie voor de niet risico groepen,

Medicatie is iets waar je verstandig mee om moet gaan. Alhoewel medicatie een groot goed is zitten er altijd ook nadelen aan vast. Het is altijd van groot belang om de voor en nadelen tegen elkaar op te wegen.

In het begin, toen niemand nog weerstand had tegen deze nieuwe variant was grootscheepse vaccinatie zeer verstandig. Vooral omdat de varianten toen ook nog snel ernstig konden uitvallen.
Ik had wel liever gezien dat er wat eerlijker over gedaan was. Een we weten het gewoon niet zo goed, maar op dit moment (in die begintijd dus) doen we er goed aan om op save te spelen en grootscheeps te vaccineren.

Wat ik gemist heb is een eerlijke discussie, een eerlijk verhaal.
Ik heb veel gehoord en gezien, maar als ik dat bv in Nws zeg dan wat dat weggewuifd met anekdotisch, dus telt niet.

Ik heb zeer direct gezien hoe iemand die overleed aan een hartaanval, die ernstig onderliggend lijden had, geregistreerd werd als covid dode. Omdat hij 3 maanden daarvoor positief getest was. Niet omdat hij ziek was geweest, maar omdat hij door zijn onderliggend lijden moest testen voor COVID.
Geen autopsie, geen bewijs, wel registratie door de huisarts. Tot grote frustratie van de nabestaanden, die dat niet wilde op die manier.

Zo ken ik ook twee personen die op de prikstraten werken. Die heel voorzichtig (want ze willen geen problemen) zeggen dat de vaccinaties die ze nu nog hebben of over datum gaan of bijna gaan. Dat er vanuit hogerhand gezegd wordt dat ze gebruikt moeten worden.

En heb ik ook gezien hoe mensen met klachten van het kastje naar de muur worden gestuurd. Nee, kan echt niet aan het herhaaldelijk vaccineren liggen hoor.
Maar dan kom ik weer op mijn veterinaire achtergrond. Waarbij het gewoon een fatsoenlijke medische discussie was waarbij het gewoon een feit was dat herhaaldelijk vaccineren de kans op nadelen zou vergroten. En dat ging niet eens over zo vaak, maar over jaarlijks.

En eerlijk is eerlijk. Soms geeft het zoveel voordelen dat je de nadelen voor lief neemt. Neem rabies bv.
Je gaat gewoonweg dood als je dat krijgt. Mortaliteit is 100%. Liever probeer je de nadelen van herhaaldelijk vaccineren op te vangen dan dat je het risico loopt rabies te krijgen.
Tetanus is ook een goed vb. daarover was veel discussie aangezien de werking van de vaccinatie langer duurde dan die jaarlijkse herhaling. Maar tetanus krijgen is vrij gruwelijk. Wat is wijsheid dan, de werking neemt af, maar is nog niet weg. Hoe vaak vaccineer je?

In dit geval zitten we nu met een virus die aan de ene kant vrij mild is inmiddels, maar die ook grote gevolgen kan hebben.
Ik mis de redelijkheid. Voor de niet kwetsbare groepen zie ik eigenlijk geen reden meer voor vaccinatie. Wel zie ik dat er grote voorraden van vaccins zijn die op moeten. Waarbij die vaccins nog minder effectief zijn omdat ze niet meer gericht zijn op de huidige varianten.
Waar zijn we dan mee bezig?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 20 september 2022 @ 20:17:14 #256
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_206043956
Mijn ‘bnw’ stuk is dan ook niet dat de vaccins chips of andere ellende bevatten.
Mijn ‘bnw’ is geld en gehoorzaamheid.

En vooral dat geld stukje is ernstig. We hebben het echt over miljarden en voor geld gaat men over lijken.
Er is geen normale en gezonde discussie. Als je twijfelt ben je een wappie, als je meegaat ben je een schaap. Beide is ronduit slecht, maakt dat de gezonde discussie uit de weg wordt gegaan. Dit geen medische discussie is. De media heerst, de politiek heerst, dat op een vlak waar medische wetenschap zou moeten heersen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_206044029
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 20:13 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Ik zou graag zien dat mensen er wel over praten, dat is nodig. We moeten weer tot elkaar komen ipv die wig ertussen nog dieper te drijven.

Nu is het nog te vaak schaap vs wappie en beide is oneerlijk en veroorzaakt onnodige tweedeling.
Ik ben bv niet tegen vaccinatie, maar vanuit mijn veterinaire achtergrond heb ik jaren en jaren geleden al de discussie meegemaakt
Ab Oosterhaus is ook vetinair opgeleid. :Y
Ook Marion Koopmans.

Maar zonder gekheid, denk dat je helemaal gelijk hebt.
Vakman pur sang
pi_206044069
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 19:51 schreef Summers het volgende:
Ach ach ze hebben de overtreffende trap gevonden hoor , een " twindemie"
https://www.hln.be/medisc(...)-voorkomen~af6abab8/
[..]
:+
Ja lol , las net ook in de krant...met Van Ranst natuurlijk ;)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 20 september 2022 @ 20:25:34 #259
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206044094
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 20:24 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja lol , las net ook in de krant...met Van Ranst natuurlijk ;)
The usual suspects :Y
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_206044140
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 20:17 schreef Cause_Mayhem het volgende:
De media heerst, de politiek heerst, dat op een vlak waar medische wetenschap zou moeten heersen.
Mij hebben juist de medische wetenschappers me enorm teleurgesteld. (Bijna) geen enkele durfde open te praten.
Of overdreef enorm de risico’s, vooral na de omikron, neem een Van Ranst en Koopmans.
Vakman pur sang
  dinsdag 20 september 2022 @ 20:49:22 #261
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_206044345
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2022 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Mij hebben juist de medische wetenschappers me enorm teleurgesteld. (Bijna) geen enkele durfde open te praten.
Of overdreef enorm de risico’s, vooral na de omikron, neem een Van Ranst en Koopmans.
Mee eens hoor.

Maar ook die worden beheerst door het grote geld en de media.

Als je het aandurft te zeggen dat er nadelen zijn wordt je eruit gegooid.
Dat is niet ok. De medische discussie is dood geslagen, de wetenschap wordt beïnvloed. Dat is waar ik serieuze problemen mee heb.

‘We’ willen teveel pasklare antwoorden. Maar wetenschap heef die vaak gewoonweg niet.
Het afwegen en voortschrijdend inzicht mist.

Als je als medisch wetenschapper eerst zei lijkt me verdomd verstandig, maar na verder onderzoek meer nuance aanbrengt (verstandig, maar met mate bv) wordt je kop eraf gebeten. Want hoe kan je van mening veranderen?
De werkelijkheid is dat je van mening zal veranderen, dat niets klip en klaar is.

‘We’ zijn geïndoctrineerd. Wetenschap is waarheid.
Dat is een regelrechte leugen. Wetenschap is leren. Het is geen algehele en grote waarheid en bij medische wetenschap geld dat vrij hard zelfs.
Wetenschap als religie, als politiek middel is een zeer ernstige fout. De hele wetenschappelijke methode is juist gebouwd op de ‘onzekerheid’, op voortschrijdend inzicht.
Haal dat weg en de wetenschappelijke methode gaat kapot.

Op dit moment in tijd zie ik dat we iets dat verdomd waardevol was kapot maken. Dat wetenschap volgend wordt (nog veel erger dan was) ipv leidend.
Er moet ruimte zijn voor twijfel, er moet ruimte zijn voor serieuze toetsing. Dat is wetenschap.
Wetenschap geeft geen grote waarheden, het geeft kennis die groeit.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_206044356
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2022 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Mij hebben juist de medische wetenschappers me enorm teleurgesteld. (Bijna) geen enkele durfde open te praten.
Of overdreef enorm de risico’s, vooral na de omikron, neem een Van Ranst en Koopmans.
Dokters of wetenschappers die durfden vragen te stellen werden schandelijk aan de kant gezet.
Tegelijk werd wetenschap tot een bijna goddelijke status verheven. Ongehoord om in twijfel te trekken
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206044363
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2022 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Mij hebben juist de medische wetenschappers me enorm teleurgesteld. (Bijna) geen enkele durfde open te praten.
Of overdreef enorm de risico’s, vooral na de omikron, neem een Van Ranst en Koopmans.
Zeker van Ranst, maar ook wel Koopmans, zijn toch wel de media geile virologen van deze dagen, dat het propaganda gehalte van die twee wel heel hoog is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206044384
En uiteindelijk zijn de VanRants en co ook maar verkopers van de producten van hun sponsors.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206044815
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 20:50 schreef ludovico het volgende:

[..]
Zeker van Ranst, maar ook wel Koopmans, zijn toch wel de media geile virologen van deze dagen, dat het propaganda gehalte van die twee wel heel hoog is.
Die 2 kunnen eigenlijk alleen nog maar heel ver vallen
Vakman pur sang
pi_206044929
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 19:51 schreef Summers het volgende:
Ach ach ze hebben de overtreffende trap gevonden hoor , een " twindemie"
https://www.hln.be/medisc(...)-voorkomen~af6abab8/
[..]
:+
lol, ik heb besloten dat ik geen griepprik meer neem _O- Gewoon uitzieken die hap als je ziek word.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_206045117
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 21:39 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
lol, ik heb besloten dat ik geen griepprik meer neem _O- Gewoon uitzieken die hap als je ziek word.
Tuurlijk, word je alleen maar sterker van :Y
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator dinsdag 20 september 2022 @ 23:29:40 #268
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_206046489
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 21:50 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Tuurlijk, word je alleen maar sterker van :Y
Bestaat de griep nog?
Lach met een schone bips
  woensdag 21 september 2022 @ 05:04:12 #269
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206047261
Franse generaal brengt hulde aan de AntiVaxxers: “Ze lijken normaal, maar het zijn superhelden”

De boodschap van generaal Christian Blanchon als eerbetoon aan de ongevaccineerden

quote:
Ze zijn er, aan je zijde, ze lijken normaal, maar het zijn superhelden.

Zelfs als ik volledig gevaccineerd zou zijn, zou ik de ongevaccineerden bewonderen omdat ze de grootste druk die ik ooit heb gezien, ook van echtgenoten, ouders, kinderen, vrienden, collega’s en artsen, hebben weerstaan.

Mensen die tot een dergelijk karakter, moed en kritisch vermogen in staat zijn, belichamen ongetwijfeld het beste van de mensheid.

Ze zijn overal te vinden, in alle leeftijden, opleidingsniveaus, landen en meningen.

Zij zijn van een bijzondere soort; zij zijn de soldaten die elk leger van het licht in zijn gelederen wenst te hebben.

Zij zijn de ouders die elk kind zou willen hebben en de kinderen waar elke ouder van droomt.

Zij zijn wezens die boven het gemiddelde van hun samenlevingen uitsteken, zij zijn de essentie van de volkeren die alle culturen hebben opgebouwd en horizonten hebben veroverd.

Ze zijn er, aan uw zijde, ze lijken normaal, maar het zijn superhelden.

Zij deden wat anderen niet konden, zij waren de boom die de orkaan van beledigingen, discriminatie en sociale uitsluiting weerstond.

En ze deden het omdat ze dachten dat ze alleen waren, en geloofden dat ze alleen waren.

Uitgesloten van de kersttafel van hun families, hebben ze nog nooit zoiets wreeds gezien. Ze verloren hun baan, ze lieten hun carrière in het honderd lopen, ze hadden geen geld meer… maar het kon ze niets schelen. Ze leden onder onmetelijke discriminatie, aanklachten, verraad en vernederingen… maar ze gingen door.

Nooit eerder in de mensheid is er zo’n casting geweest, we weten nu wie de verzetsstrijders zijn op de planeet Aarde.

Vrouwen, mannen, oud, jong, rijk, arm, van alle rassen en alle religies, de ongevaccineerden, de uitverkorenen van de onzichtbare ark, de enigen die zich wisten te verzetten toen alles uit instortte.

U bent het, u bent geslaagd voor een onvoorstelbare test die veel van de zwaarste mariniers, commando’s, groene baretten, astronauten en genieën niet konden doorstaan.

U bent gemaakt van het materiaal van de grootste die ooit hebben geleefd, die helden geboren onder gewone mannen die schitteren in het donker.

– Christian Blanchon, generaal van het Franse leger
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 21 september 2022 @ 05:11:03 #270
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206047265
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 23:29 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Bestaat de griep nog?
Sure die komt al zolang we ons kunnen heugen in het griepseizoen :Y
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_206047509
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 05:04 schreef Summers het volgende:
Franse generaal brengt hulde aan de AntiVaxxers: “Ze lijken normaal, maar het zijn superhelden”

De boodschap van generaal Christian Blanchon als eerbetoon aan de ongevaccineerden
[..]

Vakman pur sang
  woensdag 21 september 2022 @ 11:54:15 #272
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_206050107
twitter


Circus 2.0 komt er weer aan folks. Gelukkig staat de tv bij mij zo goed als uit.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_206050249
Dat kunnen ze beter in Canada:

twitter


(openklappen voor meer)
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206050294
bah :r
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206050328
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 12:07 schreef Akathisia het volgende:
Dat kunnen ze beter in Canada:

[ twitter ]

(openklappen voor meer)
Ook nog zo met meerdere rassen gemaakt, zo fucking woke dat je ervan moet kotsen.
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')