Ik zit aan een grote poep aan te gluren. Even streamwisselquote:Op woensdag 7 september 2022 17:53 schreef ChocoFan het volgende:
Gadverdamme, quincy zegt ik ga nog mensen hun tandaanslag eten.
quote:Op woensdag 7 september 2022 17:53 schreef ChocoFan het volgende:
Gadverdamme, quincy zegt ik ga nog mensen hun tandaanslag eten.
Doe maar wisselen ja.quote:Op woensdag 7 september 2022 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit aan een grote poep aan te gluren. Even streamwissel
Ik dacht na ieder spel, dan krijgen ze geld en kunnen bestellen, vandaag het spel en dan moeten ze voor morgen 17 uur bestellen dacht ik en dan krijgen ze het de dag erna. Is al discussie over geweest want tja, hoe laat bestellen ivm bezorgen maar we weten nog niet hoeveel geld enz enz enz.quote:Op woensdag 7 september 2022 17:55 schreef Ebinas het volgende:
Maar ze krijgen een muizenrantsoen? en hoevaak is dat?
Oh ik doe ze beide door elkaar. Geen probleemquote:Op woensdag 7 september 2022 17:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Doe maar wisselen ja.Bij mij staan ze allebei open alleen 1 maar geluid anders wordt ik loco.
Okquote:Op woensdag 7 september 2022 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik doe ze beide door elkaar. Geen probleem
Ja en bij dit spel 2 scheidsrechters naast het scherm, 1 links 1 rechts en ze wisselen soms met andere scheidsrechters.quote:Op woensdag 7 september 2022 17:58 schreef Ebinas het volgende:
Ah er zijn scheidsrechters?
diegene met dat zwarte petje, zittend op de achtergrond?
[ afbeelding ]
Héé dat was een grapje ik trek één stream al niet mutsquote:Op woensdag 7 september 2022 17:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
OkIk heb ook nog wat andere dingen openstaan erbij, jeej pc en 2 schermen
Oh da's wel leuk.quote:Op woensdag 7 september 2022 17:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht na ieder spel, dan krijgen ze geld en kunnen bestellen, vandaag het spel en dan moeten ze voor morgen 17 uur bestellen dacht ik en dan krijgen ze het de dag erna. Is al discussie over geweest want tja, hoe laat bestellen ivm bezorgen maar we weten nog niet hoeveel geld enz enz enz.
Komt wel, geduld. Zijn al veel irritaties.quote:Op woensdag 7 september 2022 17:57 schreef BeriBeri het volgende:
Er moet wel wat meer actie komen, een jaar dit saaie gedoe gaat hem niet worden
Dit wordt niksquote:Op woensdag 7 september 2022 17:57 schreef BeriBeri het volgende:
quote:Op woensdag 7 september 2022 17:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé dat was een grapje ik trek één stream al niet muts
Dat kan wel een leuke toevoeging zijn.quote:Op woensdag 7 september 2022 17:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja en bij dit spel 2 scheidsrechters naast het scherm, 1 links 1 rechts en ze wisselen soms met andere scheidsrechters.
Er moeten wat meer mensen exit. Dit is niet te behappenquote:Op woensdag 7 september 2022 17:57 schreef BeriBeri het volgende:
Jazeker, heb nu gewoon de hoop dat de ballonnen fout gaan natuurlijk en dan allemaal ontploffingen van mensen.quote:Op woensdag 7 september 2022 17:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh da's wel leuk.
Hopelijk veel spellen, weinig winnen = leuke streams
hoe heet dat meisje ?quote:Op woensdag 7 september 2022 17:58 schreef Ebinas het volgende:
Ah er zijn scheidsrechters?
diegene met dat zwarte petje, zittend op de achtergrond?
[ afbeelding ]
Ik vind het hartstikke geinig met die scheidsrechters er iedere keer bij. Bewoners lijken soms zelfs wat bang voor ze omdat ze natuurlijk een gele kaart kunnen krijgen.quote:Op woensdag 7 september 2022 18:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat kan wel een leuke toevoeging zijn.
Vooral als ze consequent zijn.
De nacht door....toch wel een redelijke kans.quote:Op woensdag 7 september 2022 18:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jazeker, heb nu gewoon de hoop dat de ballonnen fout gaan natuurlijk en dan allemaal ontploffingen van mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |