abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205877979
Nu al een tijd actief op dit forum en in die tijd al met 22 gasten van dit forum een fysieke ontmoeting gehad.
En zonder uitzondering stonken ze uit hun bek, hadden ze last van scheten of de B.O. was gewoon van de cattegorie Palestijnse stinkbommen tegen Israëlische soldaten.
Is dit inherent aan het slag volk hier? Waarom?

🤮
pi_205878004
Omdat de ambiance van een zolderkamer niks te maken heeft met fysiek sociaal contact. Je leest op het beeldscherm en typt met het toetsenbord. Als die twee maar goed te hanteren zijn, is er niks aan de hand.

Zeggen 'kom jongens we gaan meeten', hierin neemt de FOK!(k)(st)er zowel het mentale aspect als het fysieke aspect om te gaan meeten mee, want beide maken de gebruiker zoals deze is.

Alleen zijn de eigenschappen tijdens een meet omgekeerd, eerst valt het fysieke aspect op en later pas het mentale, omdat er bij een meet de uiterlijke presentatie op de voorgrond treedt. In tegenstelling tot forumdeelname, waar gedrag als eerste wordt opgemerkt.

[ Bericht 20% gewijzigd door Metalfrost op 07-09-2022 13:49:59 ]
Google is your friend, abuse your friends
  woensdag 7 september 2022 @ 13:47:34 #3
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_205878096
Je ruikt je bovenlip (klassiekertje)
  woensdag 7 september 2022 @ 13:50:41 #4
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_205878117
Je stinkt vast zelf.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 7 september 2022 @ 14:14:19 #5
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_205878335
Leuk topic weer Vogeltjesdans.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_205878351
Dit topic stinkt ook
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')