abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205877844

deze foto is genomen van de verkeerde kant en ik kan de andere kant niet vinden

klacht: half tamme slang in mijn broek die zijn voer kwijt wil
  woensdag 7 september 2022 @ 13:22:17 #2
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_205877871
Is er op het internet letterlijk 890 petabytes aan video's en foto's van naakte vrouwen te zien. Veelal naakt. Van voren, van achter, voeten, zelfs cams die de vagina zelf in gaan.

En jij... gaat dan zeiken over het gebrek aan fotografisch genomen hoeken van deze dame?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  woensdag 7 september 2022 @ 13:23:38 #3
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_205877888
lol
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205878194
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 13:17 schreef Dries4Ever het volgende:
en ik kan de andere kant niet vinden
gwn met je inner creativity jezelf voorstellen dat dit een POV foto is waarin de tegel waarop zij zit jouw schoot is en je pener in haar is geschoven, vervolgens telepathieer je even haar knietjes in buigmodus en lijkt het net alsof ze reverse cowgirl op de stoeprand met je aan het doen is.

Lui van tegenwoordig hebben helemaal geen voorstellingsvermogen meer :{w
Google is your friend, abuse your friends
pi_205878287
Wat erg zeg :')
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')