quote:Op woensdag 7 september 2022 12:15 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zie niemand ballon hoog houden?
Zijn ze nu begonnen?
Of hij zit juist gigantisch onder de plak en heeft nu de tijd van zijn leven zonder vrouw met zweepquote:Op woensdag 7 september 2022 12:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zittend op zijn reet ja. Hij verdient de centjes dus vrouwtje moet de rest doen en dan krijgt ze af en toe wat zakgeld buiten het boodschappengeld om.![]()
Kan het ook mis hebben he.
Ja ook en voor een vrouw tegen de 60 ziet ze er best nog goed uit qua rimpels en zo maar een verkeerde uitdrukking bij een cap en je hebt een verlopen kop ja.quote:
Pensioen? Sjezus zo'n mopperende sjagrijn heel de dag thuis. Maar ze zal het wel gewend zijn na zo lang en een negeerknop in haar hoofd hebben.quote:
of duct tape in huisquote:Op woensdag 7 september 2022 12:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Pensioen? Sjezus zo'n mopperende sjagrijn heel de dag thuis. Maar ze zal het wel gewend zijn na zo lang en een negeerknop in haar hoofd hebben.
Er staan er een paar alleen zijn die niet zo boeiend voor de stream want mensen zijn flink aan het lullen.quote:Op woensdag 7 september 2022 12:15 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zie niemand ballon hoog houden?
Zijn ze nu begonnen?
Lol dat zou ook nog kunnen.quote:Op woensdag 7 september 2022 12:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Of hij zit juist gigantisch onder de plak en heeft nu de tijd van zijn leven zonder vrouw met zweep
Dat was madelaine die dat zeiquote:Op woensdag 7 september 2022 12:19 schreef greysbones het volgende:
babette
ik ben geen kluns
nee
echt niet
madeleine toch?quote:Op woensdag 7 september 2022 12:19 schreef greysbones het volgende:
babette
ik ben geen kluns
nee
echt niet
quote:Op woensdag 7 september 2022 12:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat was madelaine die dat zeibabette is een blondje
al die namen ookquote:
Ik dacht ook Babetquote:
Geeft niet je leert het vanzelf, ik weet er ook heel veel nog niet en vandaag ook geen zin om de foto met namen er naast te hebben.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2022 12:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geeft niet je leert het vanzelf, ik weet er ook heel veel nog niet en vandaag ook geen zin om de foto met namen er naast te hebben.Maar madelaine zit er goed in bij mij.
Madelaine spreekt nu martin aan over kluns gedoe en martin zegt gelijk nee joh dat was een geintje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |