Ah! Thanks! Vind haar wel lekker pittigquote:Op woensdag 7 september 2022 12:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gerry, meeste dames vinden haar niet leuk.
Beroepsdeformatie.quote:Op woensdag 7 september 2022 13:03 schreef KoningWouter het volgende:
Wat is eigenlijk de motivatie van Bert om het zo per se over die pot te willen hebben? Volgens mij zou hij meteen een frietuurpan aanschaffen als hij de kans krijgt.
Ja alleen vinden de andere dames dat niet leuk.quote:Op woensdag 7 september 2022 13:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ah! Thanks! Vind haar wel lekker pittig
En om het spastisch anders te doen laten lijken dan andere RLS's. Ik vind het ook overbodig die Febo scheidsrechters.quote:Op woensdag 7 september 2022 13:14 schreef spapaars het volgende:
Met zoveel camera's en schermen die ze hebben zijn die toezichthouders daar ook alleen maar voor het plaatje.
Wat nou?quote:Op woensdag 7 september 2022 13:14 schreef ChocoFan het volgende:
Leila zegt, wel sneu voor Bert, wordt ie 60 en dan zijn we alleen bezig met dit (ballonnen).
Geeft niet Leila, bertje heeft vaak geroepen dat ie het niet wilde vieren.
Dat laatste denk ik ook want anders gaan streamers en kijkers misschien roepen dat de camera's niet alles kunnen zien en dat het niet eerlijk is.quote:Op woensdag 7 september 2022 13:14 schreef spapaars het volgende:
Met zoveel camera's en schermen die ze hebben zijn die toezichthouders daar ook alleen maar voor het plaatje.
Ja toch.quote:Op woensdag 7 september 2022 13:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat nou?
Hij heeft een verjaardag mét ballonnen.
quote:Op woensdag 7 september 2022 13:22 schreef Charmian het volgende:
Ik zit net te denken, ik hoop niet voor Moraima dat de spinnen een lekker nestje in haar pruiken vinden
Bern en nog iemandquote:Op woensdag 7 september 2022 13:26 schreef ChocoFan het volgende:
Madelaine heeft het met zoe en nog een blondje over een stel wat zich gister terugtrok in de slaapkamer, ze weten niet of ze sex hebben gehad.
Ah ok, ja Bern wil sex en snel ook, hij was eerst bezig met Sasha maar die had het er gister over dat ze niet verder wil, dus nu weten we nog niet of ie dan met haar was in de slaapkamer.quote:
Volgens mij Martin die dat over madelaine zei, als geintje, maar madelaine vond het niet leuk. Want dat is ze helemaal niet.quote:Op woensdag 7 september 2022 13:28 schreef puzziepie het volgende:
Iemand wordt dromerig genoemd en is over de zeik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |