Ik denk dat ook, wat ik erg jammer vind want Moraima lijkt me echt gezellig maar omdat Leila niemand leuk vind en niemand haar neemt ze haar een beetje onder haar vleugels of zo. Hopen dat Leila dan snel gaat zodat Moraima met andere om kan gaan.quote:Op woensdag 7 september 2022 12:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik vrees dat Moraima een beetje zit opgescheept met Leila. Gelukkig ging ze niet in op de vraag van dat wakker maken.
En ze willen frieten, moeten ze niet via de Picnic bestellen want die leveren momenteel geen diepvries omdat droogijs te duur is geworden. Dikke crisis overal.quote:Op woensdag 7 september 2022 12:49 schreef Charmian het volgende:
Frikandellen bestellen? Het nieuws dat er een frikandellencrisis is, hebben ze net niet meegekregen.
Moraima kan ook goed met Rupert, die 2 samen vind ik dan weer wel lollig.quote:Op woensdag 7 september 2022 12:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat ook, wat ik erg jammer vind want Moraima lijkt me echt gezellig maar omdat Leila niemand leuk vind en niemand haar neemt ze haar een beetje onder haar vleugels of zo. Hopen dat Leila dan snel gaat zodat Moraima met andere om kan gaan.
Oh ja Rupert, die vind ik ook leuk maar weinig op de streams nog. Samen zijn ze grappig ja. Hopen dat ze lang blijven en we ze later wat meer te zien krijgen.quote:Op woensdag 7 september 2022 12:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
Moraima kan ook goed met Rupert, die 2 samen vind ik dan weer wel lollig.
Kippenquote:Op woensdag 7 september 2022 12:51 schreef D. het volgende:
Hoe noemen we de mensen trouwens? Bewoners? Kandidaten? Deelnemers?
Bern ja, zonder tquote:Op woensdag 7 september 2022 12:52 schreef Charmian het volgende:
Lekker okselzweetvlekken bij, ik denk, Bernt.
Idioten??quote:Op woensdag 7 september 2022 12:51 schreef D. het volgende:
Aandachtshoeren?quote:Op woensdag 7 september 2022 12:51 schreef D. het volgende:
Ik vond het al knap dat ik een naam noemdequote:Op woensdag 7 september 2022 12:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bern ja, zonder t![]()
Lekker hoor, foute shirtjes dus, zullen er vast zo meer worden met zulke plekken.
Ja goed bezigquote:Op woensdag 7 september 2022 12:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik vond het al knap dat ik een naam noemde. Die shirtjes komen vast ook direct uit de verpakking. dat stinkt nog meer
Zijn beide wel geinig ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |