Ik ga voor die mensen die al een gele kaart hebben.quote:Op woensdag 7 september 2022 09:48 schreef Hunter het volgende:
Ik schat dat Zoe de ballon binnen 5 minuten laat vallen
quote:Op woensdag 7 september 2022 09:49 schreef Ireth het volgende:
Hebben ze net afgesproken dat ze na het eten netjes gaan kleden om Bertje toe te zingen,regelt de Febo er gewoon ff balonnen bij!
Hij heeft wel gelijk vind ik.quote:
Zonder puffer denk ik niet.quote:Op woensdag 7 september 2022 09:52 schreef Ireth het volgende:
Hoe gaat het met ruben?? Zal die deze uitputtingsslag wel overleven??
dat is het haantjequote:Op woensdag 7 september 2022 09:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Absoluut
Maar luister ook naar een ander
Maar mag dat?quote:Op woensdag 7 september 2022 09:52 schreef Hunter het volgende:
Jan Willem stelt voor één zwak team voor 12 uur, en twee sterke teams voor 24 uur
Whutttquote:Op woensdag 7 september 2022 09:54 schreef Hunter het volgende:
Berend wil niet mee doen, die gata voor een boete en denkt dat hij dan geld voor eten krijgt
Ik begrijp dit niet.. hoezo zouden ze wel geld krijgen dan?quote:Op woensdag 7 september 2022 09:54 schreef Hunter het volgende:
Berend wil niet mee doen, die gaat voor een boete en denkt dat hij dan geld voor eten krijgt
Huh???quote:Op woensdag 7 september 2022 09:54 schreef Hunter het volgende:
Berend wil niet mee doen, die gaat voor een boete en denkt dat hij dan geld voor eten krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |