nee tochquote:Op woensdag 7 september 2022 10:08 schreef B00STER het volgende:
[..]
Volgens mij is het Hannelore Zwitserlood. Niet gelezen, maar ik denk haar te herkennen.
wandaquote:Op woensdag 7 september 2022 10:08 schreef Moeraskat het volgende:
Die met dat kanten shirtje, wie is dat schreeuwwijf?
Oh, ja dat heb ik nooit gekekenquote:
Ik weet het niet zeker, maar ik dacht haar stem te herkennen.quote:Op woensdag 7 september 2022 10:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee toch
@:Spapaars weet het wel (denk ik)
quote:Op woensdag 7 september 2022 10:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh, ja dat heb ik nooit gekeken![]()
Gat in m’n ontwikkeling
Oke Wanda is op mijn ban-listquote:
Wil jij mij opvoeden dan?quote:
Hmmmquote:Op woensdag 7 september 2022 10:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee
staat wel ergens in dit topic
Ik ben dus niet de enigequote:Op woensdag 7 september 2022 10:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh, ja dat heb ik nooit gekeken![]()
Gat in m’n ontwikkeling
Indien het bericht is verwijderd voordat het kon worden geindexeerd dan telt het niet mee, indien het script het heeft binnengehaald voordat het werd verwijderd dan telt het wel mee. Gezien er om de 5 min. wordt geindexeerd is de kans groot dat ze al in mijn DB staan en zullen ze dus gewoon meetellen.quote:Op woensdag 7 september 2022 00:36 schreef ChocoFan het volgende:
Stel nou dat een modje onze onzin berichten wist, wordt ons dagaantal dan ook weer minder, vraag ik me ineens af.
Bondagequote:Op woensdag 7 september 2022 10:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Indien het bericht is verwijderd voordat het kon worden geindexeerd dan telt het niet mee, indien het script het heeft binnengehaald voordat het werd verwijderd dan telt het wel mee. Gezien er om de 5 min. wordt geindexeerd is de kans groot dat ze al in mijn DB staan en zullen ze dus gewoon meetellen.
JAA / De Stem: Hannelorequote:Op woensdag 7 september 2022 10:09 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar ik dacht haar stem te herkennen.
@B00STERquote:Op woensdag 7 september 2022 10:11 schreef Moeraskat het volgende:
Ja, het is Hannelore Zwitserlood. Volgens Google.
Toch weer die band hèquote:
Maar die heeft verder ook geen levenquote:Op woensdag 7 september 2022 10:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet ook niet alles hoor![]()
maar help je waar ik kan
@:FreshFruit is de echte RLS expert
Nou ik niet, maar Google.quote:Op woensdag 7 september 2022 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:B00ster
mijn excuus u heeft groot gelijk
Neeheee nooit!quote:
quote:Op woensdag 7 september 2022 10:12 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Maar die heeft verder ook geen leven![]()
Dat je nog twijfelde zeg!quote:Op woensdag 7 september 2022 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:B00ster
mijn excuus u heeft groot gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |