Ja maar ik ben gewoon bang ervoor, banger dan van spinnen.quote:Op woensdag 7 september 2022 00:13 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Het onweer en dat is gewoon normaal heh
Nee dat is de TV uitzending. Beelden zijn van afgelopen donderdag, toen waren er nog geen streams. De uitzendingen lopen een dikke week achter vooralsnog.quote:Op woensdag 7 september 2022 00:13 schreef chufi het volgende:
Op TV krijg ik nu streams van vanmiddag
Dan beter van de tv kijkenquote:Op woensdag 7 september 2022 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
en op stream 2 suffe slaapkamer stream
OMG jaaaa chuf opletten en cappen.quote:Op woensdag 7 september 2022 00:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan kan je het spinnenmoment cappen.
Ik hou durvan , mooi ook om foto's te makenquote:Op woensdag 7 september 2022 00:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De afkoeling wel, de flitsen en klappen niet.
Ik ga echt niet kappen op mn TVquote:Op woensdag 7 september 2022 00:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan kan je het spinnenmoment cappen.
Dat snap ik , mooi geweestquote:Op woensdag 7 september 2022 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ze uitgezet ... geloof het wel
quote:Op woensdag 7 september 2022 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ze uitgezet ... geloof het wel
Ja omdat het teringheet is daar.quote:Op woensdag 7 september 2022 00:19 schreef spapaars het volgende:
Meerderen uit bed gekropen.
[ afbeelding ]
Van wat?quote:Op woensdag 7 september 2022 00:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar ik ben gewoon bang ervoor, banger dan van spinnen.
Ik kom er echt niet meer in , voor mij houdt het verder op met de streamsquote:Op woensdag 7 september 2022 00:19 schreef spapaars het volgende:
Meerderen uit bed gekropen.
[ afbeelding ]
Korte versie, mijn moeder had inslag meegemaakt en die angst daardoor, heeft ze aan mij doorgegeven. Inmiddels kruip ik niet meer weg onder een tafel maar vroeger dus wel. Oh en zelf een paar keer een inslag dichtbij gehoord of gezien. Levensgevaarlijk die onweer.quote:
Uiteraard.quote:
Ja maar die zijn weer zo groot dat ik dat dan weer minder eng vind of zo, ja raar ik weet het.quote:
quote:
Dat zou offtopic zijn.quote:Op woensdag 7 september 2022 00:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Fresh heeft een halve dierentuin thuis met allemaal aparte dieren. Denk dat je zo wel een foto krijgt te zien.
Tuurlijkquote:Op woensdag 7 september 2022 00:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja omdat het teringheet is daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |