Ze moeten klagen over de hitte, en mogen niets zeggen over de airco's.quote:Op dinsdag 6 september 2022 23:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee, snap het ook totaal niet.Bij dit heb ik geen complot ideeen trouwens.
Dat is wel een paraideetje hoor, zou het. Dan moeten ze allemaal liegen, dat lijkt me flink lastig.quote:Op dinsdag 6 september 2022 23:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze moeten klagen over de hitte, en mogen niets zeggen over de airco's.
Zo gaat dat, moet lijken dat ze onder barre omstandigheden leven.
Positief natuurlijk, wat denk jijquote:
Daar zijn ze op getest.quote:Op dinsdag 6 september 2022 23:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is wel een paraideetje hoor, zou het. Dan moeten ze allemaal liegen, dat lijkt me flink lastig.
Gofferquote:Op dinsdag 6 september 2022 23:58 schreef spapaars het volgende:
Ok dan niet, het is snikheet binnen
[ afbeelding ]
Aahh dat verklaart eeaquote:Op dinsdag 6 september 2022 23:59 schreef freaky40 het volgende:
Gaat weer lekker met de streams. DRM errors.
Misschien verzin jij dit wel, photoshop, dit datquote:Op dinsdag 6 september 2022 23:58 schreef spapaars het volgende:
Ok dan niet, het is snikheet binnen
[ afbeelding ]
Voel je niet verplichtquote:Op woensdag 7 september 2022 00:00 schreef ChocoFan het volgende:
Dadelijk ga ik me weer verplicht voelen om verslag te doen omdat bij niemand anders meer de streams het doen
Zit nu weer even op v1 versie via de website en daar doen de streams het nog wel.quote:
Daar snap ik niks van , ik zie het wel weerquote:Op woensdag 7 september 2022 00:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zit nu weer even op v1 versie via de website en daar doen de streams het nog wel.
quote:Op woensdag 7 september 2022 00:01 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Misschien verzin jij dit wel, photoshop, dit dat
Gelukkig maarquote:
Precies.quote:Op woensdag 7 september 2022 00:01 schreef ChocoFan het volgende:
Spapaars moet dan maar veel foto's plaatsen, alhoewel, ook weer niet want zelfde groepje zit nog in de woonkamer en bewegen niet veel.
Gewoon doorademenquote:Op woensdag 7 september 2022 00:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Allemaal paraaaaa, daar hebben ze goede pillen voor he.
![]()
Ik heb nog ergens een doosje liggen.
Hopelijk kan iedereen morgen gewoon weer kijkenquote:Op woensdag 7 september 2022 00:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Door het onweer zit ik ook iets anders te kijken wat flink herrie maakt. Stemmetjes waren niet hard genoeg.
quote:Op woensdag 7 september 2022 00:03 schreef puzziepie het volgende:
Wow wow wow , morgen minder posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |