500 meter verder is een paardenwei (nr 23)quote:Op woensdag 7 september 2022 07:09 schreef Frummelie het volgende:
Gatver ik zou gek worden van die vliegen daar... maar ja boeren omgeving hé..
Ja dan wil het wel met de vliegjes...😉quote:Op woensdag 7 september 2022 07:11 schreef Hunter het volgende:
[..]
500 meter verder is een paardenwei (nr 23)
Hoezo doe je dan mee met zo'n programma als dat je al irriteertquote:Op woensdag 7 september 2022 07:17 schreef engine het volgende:
Geklaag over mensen die lawaai maken als ze naar bed gaan.
Mag het hopen voor z'n omgeving..quote:Op woensdag 7 september 2022 07:20 schreef Charmian het volgende:
Zou eric vandaag deo op hebben gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
Ik hoor het wel. Over de vriezer en over een discussie opstarten over 'er is alleen nog voor vandaag eten.quote:Op woensdag 7 september 2022 07:30 schreef Frummelie het volgende:
Ooo we mogen het geklaag van Bert tegen Martin niet horen.. beetje jammer.
Ja klopt, gesprek zat eerst op stream 2 later op 1..😉quote:Op woensdag 7 september 2022 07:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik hoor het wel. Over de vriezer en over een discussie opstarten over 'er is alleen nog voor vandaag eten.
quote:Op woensdag 7 september 2022 07:31 schreef Hunter het volgende:
Boobies!😁😂SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon omdat het kan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |