Yep, zo'n figuur die zegt dat hij het niet viert, maar dan boos gaat worden als ze er dan ook echt niks aan doenquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij wil het niet vieren maar las dat ie slingers bij zich had, als hij die echt bij zich heeft is het gewoon ook een aandachtshoer die gewoon wil dat zijn verjaardag wordt gevierd en hij heel de dag aandacht krijgt.Dus ik ben erg benieuwd vannacht/morgen.
Vind ik wel okayquote:
en een schetterstemquote:
ja ik hoorde het ookquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:23 schreef engine het volgende:
Lol die dame zegt ik vind haar haar er niet uit zien en kan me geen reet interesseren hoe ze heet
Madelaine met haar waaier? Die is wel lekker direct.quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:23 schreef engine het volgende:
Lol die dame zegt ik vind haar haar er niet uit zien en kan me geen reet interesseren hoe ze heet
Ging over Moraima (en Leila) volgens mij.quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja ik hoorde het ook
met haar waaier
ff weer terug naar mijn namenboekjequote:Op dinsdag 6 september 2022 21:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Madelaine met haar waaier? Die is wel lekker direct.
lekker bitchy weerquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ging over Moraima (en Leila) volgens mij.
Ja diequote:Op dinsdag 6 september 2022 21:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Madelaine met haar waaier? Die is wel lekker direct.
quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ff weer terug naar mijn namenboekje![]()
Beterquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:26 schreef greysbones het volgende:
ze blijven wel langer op als in BB
quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:27 schreef greysbones het volgende:
Nadir moet zijn pielemoos vasthouden
shoot gemist, moet ik terugspoelen?quote:Op dinsdag 6 september 2022 21:27 schreef greysbones het volgende:
Nadir moet zijn pielemoos vasthouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |