iemand die daadwerkelijk een hypochonder is, moet je dus absoluut niet tegemoet komen met medicijnen volgens mij.quote:Op dinsdag 6 september 2022 19:33 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Snap wat je zegt, maar voor Ruben lijkt het puffertje het medicijn. Hem dat ontzeggen zal tot ergere aanstellerij lijden. Het slaat natuurlijk nergens op maar ik snap het wel,
Nee de dokter zei zoiets.quote:Op dinsdag 6 september 2022 19:29 schreef Hunter het volgende:
[..]
Succes met kijken.
Dokter belooft hem er niet uit te stemmen
Zoëquote:Op dinsdag 6 september 2022 19:35 schreef RobjeGeus het volgende:
Zooo wie is de volgende die naar huis gaat ?
Rubenquote:Op dinsdag 6 september 2022 19:35 schreef RobjeGeus het volgende:
Zooo wie is de volgende die naar huis gaat ?
De dokter had het ook over in een plastic zakje blazen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 19:34 schreef Verida het volgende:
[..]
iemand die daadwerkelijk een hypochonder is, moet je dus absoluut niet tegemoet komen met medicijnen volgens mij.
Dat is ook achterhaald. Ademhalingsoefeningen helpen beter.quote:Op dinsdag 6 september 2022 19:36 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
De dokter had het ook over in een plastic zakje blazen.
Hyperventilatie.
Dat weet ik, maar de dokter zei het.En ik tiep het hier weer neerquote:Op dinsdag 6 september 2022 19:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is ook achterhaald. Ademhalingsoefeningen helpen beter.
Ik weet heb het zelf vroeger ook flink gehad maar hij wilde maar een diagnose. Die kreeg hij maar dat wilde hij niet horen. En ik wil gewoon zeiken over mensen, motten ze maar niet op tv gaan.quote:Op dinsdag 6 september 2022 19:39 schreef Sestra666 het volgende:
hypochondrie moet je ook niet onderschatten, is wel heel vervelend... heb t zelf ook een beetje
Oh jeequote:Op dinsdag 6 september 2022 19:39 schreef Sestra666 het volgende:
hypochondrie moet je ook niet onderschatten, is wel heel vervelend... heb t zelf ook een beetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |