Meen je dat nou?quote:Op dinsdag 6 september 2022 19:26 schreef HappyCharly het volgende:
Wel een luxe hoor, zoveel tijd met een huisarts..
Ja je zal het maar verkeerd doen dan krijg je alle shit over je heenquote:Op dinsdag 6 september 2022 19:27 schreef bbfakir het volgende:
Die dokter neemt er wel de tijd voor zeg.
quote:Op dinsdag 6 september 2022 19:27 schreef espri het volgende:
Hartstikke bedanbkt MAN, tegen de arts.
quote:Op dinsdag 6 september 2022 19:27 schreef Charmian het volgende:
wat zegtie nou "succes met je leven"?
Zo,n goeie heb ik ook, laatst 5 kwartier bezig geweest en nee, niet voor hyochondrie.quote:Op dinsdag 6 september 2022 19:27 schreef bbfakir het volgende:
Die dokter neemt er wel de tijd voor zeg.
Nee Mario, 1 jaar. Proberen ze. Er moet er 1 overblijven en die krijgt het geld.quote:
ff de scoop aanhoren om te bepalen hoe we Ruben weg gaan krijgenquote:Op dinsdag 6 september 2022 19:28 schreef Hunter het volgende:
Martin wel netjes de dokter wegbrengen
Hij pleurde er gelijk uit, ik krijg een puffertje en waarschijnlijk stress. Was een blondje die het gelijk vroeg toen ie beneden kwam.quote:Op dinsdag 6 september 2022 19:27 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben zoooo benieuwd hoe hij dit nu aan de groep gaat delen..
niet gezond om iemand die niets mankeert een pufferetje te geven als vervanger voor wietquote:Op dinsdag 6 september 2022 19:27 schreef ChocoFan het volgende:
oeh laatste mogen we ook horen. kijk stress mensen stress, hij krijgt wel zijn puffertje
Succes met kijken.quote:Op dinsdag 6 september 2022 19:27 schreef Charmian het volgende:
wat zegtie nou "succes met je leven"?
Echt wel pfffquote:Op dinsdag 6 september 2022 19:29 schreef Rhosyn het volgende:
Die Wesley krijgt veel te veel aandacht voor een wegloper.
Pfffff
Ga gewoon.
Gofferquote:Op dinsdag 6 september 2022 19:29 schreef Hunter het volgende:
[..]
Succes met kijken.
Dokter belooft hem er niet uit te stemmen
Nee maar hij wilde zo graag iets en dan is dit wel het minste denk ik en dan hopen dat als ie eruit is en hij voor een herhaling gaat zijn dokter hem dan even langs laat komen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 19:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
niet gezond om iemand die niets mankeert een pufferetje te geven als vervanger voor wiet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |