Is al dagen zo. Niks te zien hier.quote:
Dat moet bij de managerquote:
Van mij mag iequote:
Neeeeeeheeeeeeee we willen geen nieuwe, de meeste dan toch niet.quote:Op dinsdag 6 september 2022 19:23 schreef chufi het volgende:
Gooi geluk de nieuwe er maar in wanneer hij er uit loopt
Zwaar gesprek met de dokterquote:Op dinsdag 6 september 2022 19:23 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Ah zag ff niet wie tegen over hem zat
Lat ligt hoog na dat grootstaltige afscheid van Johanquote:Op dinsdag 6 september 2022 19:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Van mij mag ie
En waarom is wesley nog niet weg, die is nu al erg lang aan het afscheid nemen. Opzouten graag
Total fakequote:
quote:Op dinsdag 6 september 2022 19:24 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Lat ligt hoog na dat grootstaltige afscheid van Johan
Als het eenmaal zo met iemand gesteld is, dan kan je hem beter dumpen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 19:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als ie zo bezig blijft wel ja. Potverdikkeme zeg. Staat nu iig onderin de lijst. Sukkeltje, zie al voor me hoor, over een paar dagen loopt ie te huppelen door het huis of er nooit wat gebeurt is. Lullo
Dat laatste zou ook nog kunnen ja maar ga dan gewoon weg, net zoals wesley. aanstellerietes gedoe heeft niemand wat aan.quote:Op dinsdag 6 september 2022 19:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als het eenmaal zo met iemand gesteld is, dan kan je hem beter dumpen.
Want dit gaat een blijvend probleem worden, hij wil er eigenlijk gewoon niet meer zijn , zo komt het op mij over
Jawel ene Kitty uit BBquote:Op dinsdag 6 september 2022 19:24 schreef HappyCharly het volgende:
Er komen toch hopelijk geen nieuwe mensen?
Waarschijnlijk wel want ruben bleef om een diagnose of pillen zeuren dus dat zal dan toch even duidelijk uitgelegd moeten worden.quote:Op dinsdag 6 september 2022 19:25 schreef Charmian het volgende:
Zou die dokter gedacht hebben dat hij ook de psycholoog moet uithangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |