Mijn moeder is doodgegaan aan kanker en heeft op het laatst dus flink gekankerd letterlijk en figuurlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2022 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt nooit Kanker dat fluistert ze en dan alleen de Kss.........
Lijkt me duidelijk.quote:Op dinsdag 6 september 2022 19:05 schreef freaky40 het volgende:
Diagnose typisch gevalletje van aanstelleritus.
Ik heb kanker en noem het beesssie bij zijn naam. Goed leven gehad, dus het kan en mag zo zijn.Ben toch alleen maar niet zielig.quote:Op dinsdag 6 september 2022 19:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn moeder is doodgegaan aan kanker en heeft op het laatst dus flink gekankerd letterlijk en figuurlijk.![]()
![]()
Ze was erg boos erover.
Fijn dat je mams nog leeft trouwens. Ouwe taaie hoor
Echt he, als je ergens eerlijk moet zijn.. loserquote:Op dinsdag 6 september 2022 19:07 schreef ChocoFan het volgende:
Als ie nou ook ff zegt dat ie flink wiet rookte ervoor. Maar nee hoor.
Daar komt het wel op neer ja.quote:Op dinsdag 6 september 2022 19:07 schreef ChocoFan het volgende:
Hij wil een diagnose. dokter zegt netjes dat het een grote aansteller is.
Is dat dan ook werkelijk zo of is dat iets wat hier in de Cos is ontstaan?quote:Op dinsdag 6 september 2022 19:07 schreef engine het volgende:
Heeft hij de dokter al verteld over zijn dagelijkse wiet gebruik?
Wat een ieder fijn vind natuurlijk, gescheld ermee hier in mijn huis tolereer ik niet, verder moet iedereen het zelf weten. Kut dat je het hebt en niet vanaf komt wel fijn dat je er vrede mee hebt. Ik hoop dat je niet te veel pijn gaat hebben op het laatst. Toch sterkte van mijn kant.quote:Op dinsdag 6 september 2022 19:07 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik heb kanker en noem het beesssie bij zijn naam. Goed leven gehad, dus het kan en mag zo zijn.Ben toch alleen maar niet zielig.
Leuk tochquote:Op dinsdag 6 september 2022 19:02 schreef Sestra666 het volgende:
ik vind het een beetje raar om mee te kijken bij een dokter
Ja echt he, een dokter moet zulke dingen gewoon weten maar mensen zijn vaak niet eerlijk over zulke dingen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 19:07 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Echt he, als je ergens eerlijk moet zijn.. loser
Dat is gezegd. Tommy Lee ook.quote:Op dinsdag 6 september 2022 19:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Is dat dan ook werkelijk zo of is dat iets wat hier in de Cos is ontstaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |