quote:Op dinsdag 6 september 2022 19:48 schreef jasoe het volgende:
Rode zwembroek is blijven hangen in z’n jeugd
Ja, ronduit kut maar ik vermoed dat ie daarna er snel uit gaat.quote:Op dinsdag 6 september 2022 19:48 schreef HappyCharly het volgende:
wow is Martin een maand lang safe? Lekker
quote:
Weet niet of zij kinderen heeft.quote:
Zondag dacht ik, die bert is geinig maar allemaal lulkoek uit zijn mond.quote:Op dinsdag 6 september 2022 19:47 schreef Charmian het volgende:
Bert wil niet in de belangstelling staan voor zijn verjaardag. Morgen haalt hij gewoon de slingers uit zijn koffer.
Eerste tietquote:
Volgens mij is er al een andere man bij.quote:
Morgen toch?quote:Op dinsdag 6 september 2022 19:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zondag dacht ik, die bert is geinig maar allemaal lulkoek uit zijn mond.![]()
En hij wil gewoon wel aandacht, willen ze allemaal anders ga je daar niet in mensen.
Zijn verjaardag, dat las ik net ja. we zullen zien of ie morgen echt slingers tevoorschijn haalt, ik dacht gewoon dat hij wel zou gaan rellen, zo liep ie wel te briesen in het begin dat wij konden kijken maar grote bek en niets gebeurtquote:
in dat momentje is het me opgevallenquote:Op dinsdag 6 september 2022 19:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij is er al een andere man bij.![]()
Waarom zou je daar ook op letten, of denkt mario, dan krijg ik meer aandacht van de dames en hoef ik het alleen met engine te delen, waarom zei hij dat.echt hoor.
Ok, dat kan natuurlijk. Maar inmiddels zijn er meer heren he.quote:Op dinsdag 6 september 2022 19:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
in dat momentje is het me opgevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |