Ik heb het probleem op 1 laptop tot ong. 2 dgn geleden gehad.quote:Op zondag 2 april 2023 16:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dacht dat het eerst een capaciteits probleem was omdat Big Brother ook bezig was en dat de servers het niet trokken maar het is nog steeds.
Dat had ik dus ook, maar blijkbaar was er ook wat met adblockers die de boel deden doen vastlopen.quote:Op maandag 3 april 2023 09:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Mijn PiP in Firefox heeft sinds Firefox iets heeft aangepast een ontzettend memory leak. Moet Firefox nu elke 2 uur even afsluiten omdat beide schermpjes 6G geheugen gebruiken dan ....
Dat lijkt het inderdaad geweest te zijn, dank!quote:Op maandag 3 april 2023 10:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook, maar blijkbaar was er ook wat met adblockers die de boel deden doen vastlopen.
En nu je excuses aanbieden aan de helpdesk medewerkers, en zeggen dat je een adblock gebruikt.quote:Op maandag 3 april 2023 10:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook, maar blijkbaar was er ook wat met adblockers die de boel deden doen vastlopen.
Waarom zou ik?quote:Op maandag 3 april 2023 12:40 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En nu je excuses aanbieden aan de helpdesk medewerkers, en zeggen dat je een adblock gebruikt.
Je zit verkeerd, je moet hier zijnquote:Op maandag 3 april 2023 16:09 schreef Judiwi het volgende:
Heeft JW al met Esther gesproken sinds ze boven hem is gaan liggen.
Ik heb hem alleen met Eunice en Eric gezien.
Koop eens een keer een nieuwe pc ofzoquote:Op maandag 3 april 2023 16:47 schreef freaky40 het volgende:
Heb nu wel het probleem dat stream 2 volgens mij, af en toe achter loopt merk ik aan postings in de COS. Hoe komt dit nu weer?
Dat heb ik ook Als ik twee streams aan heb staan is een van de twee altijd na een tijdje een eind achter. Had ik niet bij BB wel bij EJVJLquote:Op maandag 3 april 2023 16:47 schreef freaky40 het volgende:
Heb nu wel het probleem dat stream 2 volgens mij, af en toe achter loopt merk ik aan postings in de COS. Hoe komt dit nu weer?
had ik ook vandaag 8 min.quote:Op maandag 3 april 2023 17:40 schreef freaky40 het volgende:
Ik had het nooit naar ik weet, maar blijkbaar nu wel ineens.
Hoe zie je of beide streams gelijk lopen?quote:Op maandag 3 april 2023 18:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
had ik ook vandaag 8 min.
Uiteindelijk reboot en toen liep het weer gelijk
Dat kan ik niet zien. heb nog maar 1 stream tegelijk open.quote:Op maandag 3 april 2023 18:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoe zie je of beide streams gelijk lopen?
Links onder in beeld zie je een tijd staan die moet gelijk zijn met de tijd van je computerquote:Op maandag 3 april 2023 18:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoe zie je of beide streams gelijk lopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |