Welke browser gebruik je?quote:Op zondag 25 september 2022 12:54 schreef Was-beer het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen dat de streams constant vastlopen of zwart beeld geven (wel geluid)![]()
Via de app op mijn telefoon idd. Op de tv doen ze het wel dus kijk ik daar maarquote:Op zondag 25 september 2022 20:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Welke browser gebruik je?
Of zit je via de app van videoland streams te kijken?
V2 zeker.. hier eigenlijk nog niet heel veel last gehadquote:Op zondag 25 september 2022 20:57 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Via de app op mijn telefoon idd. Op de tv doen ze het wel dus kijk ik daar maar
Ja klopt! Hopelijk lossen ze het snel opquote:Op zondag 25 september 2022 20:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
V2 zeker.. hier eigenlijk nog niet heel veel last gehad
Of ff opnieuw downloaden enzo?quote:Op zondag 25 september 2022 21:09 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ja klopt! Hopelijk lossen ze het snel op
Ah goeie, ga ik proberen. Dankje!quote:Op zondag 25 september 2022 21:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Of ff opnieuw downloaden enzo?
Alstublieftquote:Op zondag 25 september 2022 21:15 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ah goeie, ga ik proberen. Dankje!
Het is een bak ellendequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:57 schreef Ebinas het volgende:
Goed spontaan door videoland uitgelogd.
Opnieuw inloggen en ja hoor weer v2![]()
Doe toch gewoon die andere versie, v2 is ruk.
Zo genoeg gejankt
Zeker.quote:
Daar is het topic voor. MEER !!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:00 schreef Ebinas het volgende:
Ec
[..]
Zeker.
Niet te doen ff geluid wisselen en al die ruktekst en meuk vol in beeld.
Zo ik was nog niet genoeg uitgejankt blijkbaar
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:51 schreef Soury het volgende:
Er zijn meer mensen die janken.
https://nl.trustpilot.com/review/videoland.com
ok dann heb ik de kleinste kansquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:51 schreef Soury het volgende:
Er zijn meer mensen die janken.
https://nl.trustpilot.com/review/videoland.com
Nou ja zo help je de users ook die het zelfde probleem hebben. In de COS is het niet zo handig omdat het verloren gaatquote:
Ik al helemaal niet. Ik heb me erbij neergelegdquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
ok dann heb ik de kleinste kans
Ohquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:08 schreef mario390 het volgende:
en ze willen me daar nietik werd
gesuurd naar oostenrijkse seite van
trustpikot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |