abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_205870134
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 september 2022 18:41 schreef Slayage het volgende:
De Russen zijn zo fucked nu ze de Europeanen kwijt zijn als lucratieve klant.

[ twitter ]
Het verbaast mij wel dat Poetin al zo snel zijn laatste pressiemiddel inzet. Dat geeft toch wel aan dat de Russen echt in het nauw zitten.
pi_205870160
quote:
Wanneer valt hij uit een raam?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_205870225
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 17:07 schreef speknek het volgende:
Yep begint er toch op te lijken dat Oekraine nu behoorlijke terreinwinsten begint te boeken. Ook opvallend, bij Russische milbloggers is alles altijd de schuld van de "mobiki" de LNR en DNR legers, want eh ja, onwillige mensen die je van de straat plukt om kanonvoer te laten zijn kun je niet zoveel van verwachten. Maar Poetin prijst ze juist

[ twitter ]

De commandant van Kherson mist wat ledematen
[ twitter ]
Vergeet niet dat het leger van LNR en DNR al sinds 2014 in oorlog zijn met Oekraïne. De Russen zelf komen nog maar net om de hoek kijken.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 6 september 2022 @ 19:37:27 #54
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205870251
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 19:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Wanneer valt hij uit een raam?
Hij is gevlucht naar het westen, toch? Al loopt hier ook genoeg FSB rond.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 6 september 2022 @ 19:38:53 #55
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205870278
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 september 2022 19:36 schreef HSG het volgende:

[..]
Vergeet niet dat het leger van LNR en DNR al sinds 2014 in oorlog zijn met Oekraïne. De Russen zelf komen nog maar net om de hoek kijken.
Neehoor, de Russen sturen sinds 2014 manschappen en materieel naar LNR en DNR. Is gewoon een verkapte Russische annexatie.

Ooh en ze vinden elkaar ook niet zo heel leuk begrijp ik? :P

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205870302
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 19:32 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Het verbaast mij wel dat Poetin al zo snel zijn laatste pressiemiddel inzet. Dat geeft toch wel aan dat de Russen echt in het nauw zitten.
Maar wat als de Russen morgen allemaal Oekraïne hebben verlaten? Dan kloppen we weer bij ome Vlad aan voor gas?

Die Russen hebben op de langere termijn ook echt ellende (hoop ik).
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 6 september 2022 @ 19:40:37 #57
8369 speknek
Another day another slay
pi_205870322
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 september 2022 19:36 schreef HSG het volgende:

[..]
Vergeet niet dat het leger van LNR en DNR al sinds 2014 in oorlog zijn met Oekraïne. De Russen zelf komen nog maar net om de hoek kijken.
Dat klopt, en sowieso kennen ze de omgeving beter, maar volgens mij zijn niet zo heel veel van die oorspronkelijke vechters nog in staat om te vechten (dood of gewond), als je ziet hoe ze aan rekruten moeten komen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 6 september 2022 @ 19:43:28 #58
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205870381
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 19:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]
Maar wat als de Russen morgen allemaal Oekraïne hebben verlaten? Dan kloppen we weer bij ome Vlad aan voor gas?

Die Russen hebben op de langere termijn ook echt ellende (hoop ik).
Ik neem aan van niet.
Of het geld voor het geleverde gas storten aan Oekraine voor herstelbetalingen?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205870401
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 19:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]
Maar wat als de Russen morgen allemaal Oekraïne hebben verlaten? Dan kloppen we weer bij ome Vlad aan voor gas?

Als morgen de Russen Oekraïne zouden hebben verlaten, dan klopt ome Vlad bij ons aan met zijn gas om zelf te kunnen overleven.
pi_205870478
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 19:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]
Maar wat als de Russen morgen allemaal Oekraïne hebben verlaten? Dan kloppen we weer bij ome Vlad aan voor gas?

Die Russen hebben op de langere termijn ook echt ellende (hoop ik).
We kloppen ook nu nog gewoon bij ome Vlad aan voor gas hé? Totdat we alternatieven hebben geregeld.

Ik snap niet waarom Poetin de gaskraan nu al helemaal heeft afgesloten. Afknijpen was de ideale strategie: 1) veel inkomsten door de torenhoge prijzen 2) de dreiging om Europa volledig van het gas af te sluiten als pressiemiddel.

Nu is hij beide kwijt. Europa heeft weinig meer te verliezen en kan qua sancties voluit gaan.
pi_205870499
twitter
pi_205870524
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 19:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]
Maar wat als de Russen morgen allemaal Oekraïne hebben verlaten? Dan kloppen we weer bij ome Vlad aan voor gas?

Die Russen hebben op de langere termijn ook echt ellende (hoop ik).
Nee. Die relatie is zo verstoord dat gaat de nodige generaties duren. Maw ook al worden de Russen in Oekraine verslagen gaan we desondanks een zeer zwarte periode tegemoet. Maar dat begon al sinds 2008 en mogelijk nog wat eerder.
pi_205870602
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 19:48 schreef Breekfast het volgende:

[..]
We kloppen ook nu nog gewoon bij ome Vlad aan voor gas hé? Totdat we alternatieven hebben geregeld.

Ik snap niet waarom Poetin de gaskraan nu al helemaal heeft afgesloten. Afknijpen was de ideale strategie: 1) veel inkomsten door de torenhoge prijzen 2) de dreiging om Europa volledig van het gas af te sluiten als pressiemiddel.

Nu is hij beide kwijt. Europa heeft weinig meer te verliezen en kan qua sancties voluit gaan.
per december gaat het gasverbod in. Maar niet alle landen hebben de voorraden op orde, zoals Bulgarije (die interim regering heeft giften van vs geweigerd).

Door nu de kraan dicht te draaien hoopt hij op extra onrust, ipv rustig boel laten aanvullen en dan gas verbod.
pi_205870612
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 19:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]
Maar wat als de Russen morgen allemaal Oekraïne hebben verlaten? Dan kloppen we weer bij ome Vlad aan voor gas?

Die Russen hebben op de langere termijn ook echt ellende (hoop ik).
Dat betwijfel ik. Zelfs als ze nu vertrekken uit geheel Oekraïne, vele miljarden herstelbetalingen aan Oekraïne betalen, dat ze de mh17 verdachten uitleveren aan den Haag, Putin uit een raam valt, zelfs dan verwacht ik niet dat het binnen no time weer business as usual zal zijn met de Russen. Europa heeft decennialang veel vertrouwen en geld geïnvesteerd in de Russen met de verwachting dat ze nooit dit soort shit zouden uithalen wat ze nu doen. Immers waren de Russen als de Europeanen afhankelijk van elkaar. Maar de Russische imperialisme is veel hardnekkiger gebleken. Vertrouwen komt te voet en gaat te paard. Het zal vele jaren duren eer de Europeanen weer de Russen vertrouwen zoals ze hebben gedaan.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205870656
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 september 2022 19:54 schreef Slayage het volgende:

[..]
Dat betwijfel ik. Zelfs als ze nu vertrekken uit geheel Oekraïne, vele miljarden herstelbetalingen aan Oekraïne betalen, dat ze de mh17 verdachten uitleveren aan den Haag, Putin uit een raam valt, zelfs dan verwacht ik niet dat het binnen no time weer business as usual zal zijn met de Russen. Europa heeft decennialang veel vertrouwen en geld geïnvesteerd in de Russen met de verwachting dat ze nooit dit soort shit zouden uithalen wat ze nu doen. Immers waren de Russen als de Europeanen afhankelijk van elkaar. Maar de Russische imperialisme is veel hardnekkiger gebleken. Vertrouwen komt te voet en gaat te paard. Het zal vele jaren duren eer de Europeanen weer de Russen vertrouwen zoals ze hebben gedaan.
plus als russen uit oekraine zijn, kan oekraine gas exporteren naar europa toe, hun voorraad is van de zelfde grote als rusland.
pi_205870671
quote:
He dead...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205870674
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 september 2022 19:54 schreef Slayage het volgende:

[..]
Dat betwijfel ik. Zelfs als ze nu vertrekken uit geheel Oekraïne, vele miljarden herstelbetalingen aan Oekraïne betalen, dat ze de mh17 verdachten uitleveren aan den Haag, Putin uit een raam valt, zelfs dan verwacht ik niet dat het binnen no time weer business as usual zal zijn met de Russen. Europa heeft decennialang veel vertrouwen en geld geïnvesteerd in de Russen met de verwachting dat ze nooit dit soort shit zouden uithalen wat ze nu doen. Immers waren de Russen als de Europeanen afhankelijk van elkaar. Maar de Russische imperialisme is veel hardnekkiger gebleken. Vertrouwen komt te voet en gaat te paard. Het zal vele jaren duren eer de Europeanen weer de Russen vertrouwen zoals ze hebben gedaan.
We gaan wel weer gas kopen bij Rusland, maar we gaan diversificeren. We zullen nooit meer zo afhankelijk van Russisch gas worden.
pi_205870676
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 september 2022 19:54 schreef Slayage het volgende:

[..]
Dat betwijfel ik. Zelfs als ze nu vertrekken uit geheel Oekraïne, vele miljarden herstelbetalingen aan Oekraïne betalen, dat ze de mh17 verdachten uitleveren aan den Haag, Putin uit een raam valt, zelfs dan verwacht ik niet dat het binnen no time weer business as usual zal zijn met de Russen. Europa heeft decennialang veel vertrouwen en geld geïnvesteerd in de Russen met de verwachting dat ze nooit dit soort shit zouden uithalen wat ze nu doen. Immers waren de Russen als de Europeanen afhankelijk van elkaar. Maar de Russische imperialisme is veel hardnekkiger gebleken. Vertrouwen komt te voet en gaat te paard. Het zal vele jaren duren eer de Europeanen weer de Russen vertrouwen zoals ze hebben gedaan.
Putin is niet dom. Hij zag dat Europa steeds meer en meer afstand begon te nemen van het gas. Dus heeft die besloten om nu een miltaire inval uit te voeren in Europa en gas als stok te gebruiken tegen de Europeanen, want nu kan het nog. Later niet meer.
pi_205870709
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 19:56 schreef Korenfok het volgende:

[..]
plus als russen uit oekraine zijn, kan oekraine gas exporteren naar europa toe, hun voorraad is van de zelfde grote als rusland.
Dat betwijfel ik. Zelfs als de Russen de Donbass verlaten zijn de Russen natuurlijk wel instaat daar steeds onrust te blijven stoken. Daar gaan bedrijven niet graag zitten. Bovendien willen we juist van het gas af.
pi_205870711
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 19:56 schreef robotecoo het volgende:

[..]
Putin is niet dom.
Weet je dat zeker?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 6 september 2022 @ 20:01:16 #71
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_205870772
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 september 2022 19:58 schreef Slayage het volgende:

[..]
Weet je dat zeker?
Intelligentie heeft geen correlatie met de juiste beslissingen nemen. Zelfde reden waarom we niet een IQ test als verkiezing gebruiken.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_205870783
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 19:58 schreef Cherni het volgende:

Bovendien willen we juist van het gas af.
Voorlopig zitten we met zijn allen aan het gas en gaat dat op de korte termijn echt niet veranderen. Idealisme gaat niet altijd gepaard met realisme. Kijk naar de Duitsers, die dachten alle kerncentrales te sluiten omdat ze toch wel gegarandeerd waren van goedkope gas uit Rusland.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205870878
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 september 2022 20:02 schreef Slayage het volgende:

[..]
Voorlopig zitten we met zijn allen aan het gas en gaat dat op de korte termijn echt niet veranderen. Idealisme gaat niet altijd gepaard met realisme. Kijk naar de Duitsers, die dachten alle kerncentrales te sluiten omdat ze toch wel gegarandeerd waren van goedkope gas uit Rusland.
Dat gaat natuurlijk niet lukken binnen korte tijd. Maar als de Russen onrust blijven stoken ook al zijn ze weg gaat het nog heel lang duren alvorens er gas uit de grond kan komen.
pi_205870903
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 september 2022 19:58 schreef Slayage het volgende:

[..]
Weet je dat zeker?
Voorlopig treft ie heel Europa met zijn gascrisis. Dus nee, dom is ie niet.
pi_205870921
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2022 20:07 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Voorlopig treft ie heel Europa met zijn gascrisis. Dus nee, dom is ie niet.
Mwah, volgens mij waren zijn ambities wel wat groter dan enkel wat inflatie in Europa veroorzaken toch? En op de meeste van die ambities is ie vrij grandioos aan het falen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')