Ik mag hem wel. Rustig maar kan wel een gesprek voeren.quote:Op dinsdag 6 september 2022 16:57 schreef Ireth het volgende:
Ik vind GJ eigenlijk best wel een leuke kop hebben. Er moet alleen weinig geluid uit komen...
Volgens mij heb ik alles al gezien,was een tijd uit de running dus dan meer bingen.quote:
Ja dan ergens anders jankenquote:
Primaquote:Op dinsdag 6 september 2022 16:59 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nee hoor, blijf lekker zolang jij er ook bent
Zou het niet roken zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:00 schreef Hunter het volgende:
TommyLee moet ook eerst afkicken van de weed
Ook. Maar wiet werd ook benoemd.quote:
Post het dan nietquote:Op dinsdag 6 september 2022 17:06 schreef Ireth het volgende:
Betreffende artikel zit helaas achter een betaalmuur...
[ twitter ]
Astublieftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Jawel even wat weken wachten totdat de vlam in de pan slaat.quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:09 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Is dat nieuwe programma iets?
quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:10 schreef Aggie46 het volgende:
[..]Niet handig is fok niet blij meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:10 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
AstublieftDankjewelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ja in combi met die Bern? maar die chick heeft thuis een vent toch?quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:19 schreef engine het volgende:
Er is een krols katje waarbij je handschoenen aan moet.
Alles wat in die loods gebeurt blijft in die loods.quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja in combi met die Bern? maar die chick heeft thuis een vent toch?
Ja dacht ik ook maar ze vertrouwt jongens nooit vertelde ze wel.quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja in combi met die Bern? maar die chick heeft thuis een vent toch?
Dus?quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:22 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Alles wat in die loods gebeurt blijft in die loods.
Ja dat hoorde ik ook.quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook maar ze vertrouwt jongens nooit vertelde ze wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |