Ik heb ook lange nagels maar die van haar zijn nepquote:Op dinsdag 6 september 2022 17:54 schreef Sestra666 het volgende:
ugh die lange nagels van hoe heet ze ?
Het is ook helemaal nog nergens gezegd dat er nieuwe mensen komen .quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:41 schreef JDB94 het volgende:
Ben niet happig op nieuwe mensen tho, bij BB is dat toch ook altijd een deceptie.
Je komt niet zo makkelijk in een nieuwe groep en mensen worden wantrouwig vanwege dingen die zij op camera gezegd hebben en paranoia worden dat dat gehoord is door de nieuwe.
Joh, natuurlijk. Als het niet loopt of er vertrekken er net iets teveel in het begin van dit project komen er echt wel wat nieuwe gezichten. Het is voor het experiment ook wel leuk om te zien hoe hier op wordt gereageerd en hoe de dynamiek mogelijk weer veranderd.quote:Op dinsdag 6 september 2022 17:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is ook helemaal nog nergens gezegd dat er nieuwe mensen komen .
Of ze korten de boel gewoon 3 maanden in, BB werd ook een paar weken ingekort niet?!quote:Op dinsdag 6 september 2022 18:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Joh, natuurlijk. Als het niet loopt of er vertrekken er net iets teveel in het begin van dit project komen er echt wel wat nieuwe gezichten. Het is voor het experiment ook wel leuk om te zien hoe hier op wordt gereageerd en hoe de dynamiek mogelijk weer veranderd.
Nou voorlopig verkorten ze nog niets. Dit is iets te prestigieus om dit soort 'noodgrepen' toe te gaan passen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 18:02 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Of ze korten de boel gewoon 3 maanden in, BB werd ook een paar weken ingekort niet?!
En meditatieles, en yogales.. helemaal zennnn die Eunice..quote:
Oh en boomknuffelaarquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:05 schreef cheanny het volgende:
[..]
En meditatieles, en yogales.. helemaal zennnn die Eunice..
Tsja liever niet inderdaad, maar als het structureel meer gaat kosten dan opleveren..quote:Op dinsdag 6 september 2022 18:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou voorlopig verkorten ze nog niets. Dit is iets te prestigieus om dit soort 'noodgrepen' toe te gaan passen.
Irritaties komen pas na een paar weken. Ik zie het dan welquote:
quote:
Die is wel van alle markten thuis zeg. Yoga, massages, dansjes, mediteren (of zoiets), oplossingzoeker voor minder afwas...toppertje!quote:
Zelfliefdequote:Op dinsdag 6 september 2022 18:08 schreef cheanny het volgende:
[..]en... en.... Pilates...en helpt bij het ontwikkelen van zelfliefde en geluk lees ik net
Hij was gisteren wel goed met al die namen, leeftijden en woonplaatsen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 18:09 schreef JDB94 het volgende:
Quincy komt alleen om z'n tiktok te laten groeien
Altijd handig om erbij te hebbenquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
Die is wel van alle markten thuis zeg. Yoga, massages, dansjes, mediteren (of zoiets), oplossingzoeker voor minder afwas...toppertje!
Hij heeft vanochtend de bewoners voor een ware dood behoedt.quote:Op dinsdag 6 september 2022 18:09 schreef JDB94 het volgende:
Quincy komt alleen om z'n tiktok te laten groeien
Welke kleurquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:12 schreef Aggie46 het volgende:
Ik vind die kleur niet mooi[ afbeelding ]
Vertelquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hij heeft vanochtend de bewoners voor een ware dood behoedt.
De afwas niet met chloor of schoonmaakmiddel doen. Ga je hastikke dood van. Dat weet hij want hij doet kamer 3 in de zonnebankstudio.quote:
Je moest eens weten.quote:Op dinsdag 6 september 2022 18:14 schreef Soury het volgende:
Ok. je bent al wat gezet en dan neem je een paar lipfillers
Zit er toch iets goeds in die jongen. Bedankt.quote:Op dinsdag 6 september 2022 18:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
De afwas niet met chloor of schoonmaakmiddel doen. Ga je hastikke dood van. Dat weet hij want hij doet kamer 3 in de zonnebankstudio.
En waar slaat dit op?quote:Op dinsdag 6 september 2022 18:16 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Je moest eens weten.
Ok, je wilt het niet weten.
Ook goed.
Ja je suikerspiegel is wat laagquote:
Waar kan je die zien?quote:Op dinsdag 6 september 2022 18:18 schreef JDB94 het volgende:
Je moet echt ff die intro video kijken, mensen leiden echt aan waanbeelden hahaha
Best lastig janken met al die puttie pullie op je ogenquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:21 schreef Hendrik83 het volgende:
Blijft ook maar bezig..
[ afbeelding ]
Is waterproof.quote:Op dinsdag 6 september 2022 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Best lastig janken met al die puttie pullie op je ogen
Dat is het nooit. Je bent opgelichtquote:
Oeps. Al jaren dus. Hijs fijnquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is het nooit. Je bent opgelicht
Niet janken met make-upquote:
Ja apart wel.quote:Op dinsdag 6 september 2022 18:25 schreef Sestra666 het volgende:
Ze kan beter naar een psych ipv meedoen met dit programma..
Is er nog geen jank over steams topic?quote:Op dinsdag 6 september 2022 18:29 schreef freaky40 het volgende:
Stream 2 geeft wat blokjes af en toe.
en dan tussen ontbijt en diner niks? Ik zou eerder ontbijt zolang mogelijk uitstellen en goede lunch/diner pakkenquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
waarom eten ze 2 x per dag een warme prak? Kan je toch beter 1 goede maaltijd bereiden i.p.v. zo'n klein muizenhapje per keer
brood is opquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
waarom eten ze 2 x per dag een warme prak? Kan je toch beter 1 goede maaltijd bereiden i.p.v. zo'n klein muizenhapje per keer
Ik zou daar niet willen zitten.quote:
Wesley ook niet.quote:
Tot over een halfjaar.quote:Op dinsdag 6 september 2022 18:42 schreef Pjotr1953 het volgende:
Lastig al die mensen. Ga wel weer streamen als het wat overzichtelijker is geworden.
Kijk nu wel naar de dagelijkse tv-uitzending.
Dit staat haar veel beter.quote:Op dinsdag 6 september 2022 18:46 schreef Rhosyn het volgende:
Moirama heeft haar pruik afgezet![]()
Dapper wel.
Ik denk dat hij dood gaatquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:45 schreef freaky40 het volgende:
Ruben maakt wel TV, met zijn hoofd op janken.
Ze heeft er een hele zooi bij zich zegt ze in het filmpjequote:Op dinsdag 6 september 2022 18:46 schreef Rhosyn het volgende:
Dapper wel.
Lekker die jeukende kut zooi. Serieus een kort afro koppie is beterquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze heeft er een hele zooi bij zich zegt ze in het filmpje
Ik kende iemand in de thuiszorg die er ook 4 of 5 verschillende had (en droeg! ) .quote:Op dinsdag 6 september 2022 18:46 schreef Rhosyn het volgende:
Dapper wel.
Ik moet er niet aan denken om de hele tijd met pruik te lopenquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker die jeukende kut zooi. Serieus een kort afro koppie is beter
vooral met dit weerquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om de hele tijd met pruik te lopen
Tuurlijk, dat kan de arts vanavond op magische wijze beoordelen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 18:50 schreef espri het volgende:
Ruben voelt zich ziek, ziet het ernstig in, hij hoopt niet dat het K woord valt... dramaqueen.
Ik denk dat het helemaal niets te maken heeft met dapper zijn , de meeste donkere mensen hebben meerdere pruikenquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:51 schreef maily het volgende:
[..]
Ik kende iemand in de thuiszorg die er ook 4 of 5 verschillende had (en droeg! ) .
Plus die strakke vlechten op je harses. Ik ben mishandeld met stukken lakenquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om de hele tijd met pruik te lopen
Hij zei al dat hij niet in de arts geloofde, daar moet je 3 a 4x voor komen voordat ze wat doen volgens hem.quote:Op dinsdag 6 september 2022 18:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat kan de arts vanavond op magische wijze beoordelen.
wat een dramaqueen,
Ik heb ze ook wel gehad als blankequote:Op dinsdag 6 september 2022 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Plus die strakke vlechten op je harses. Ik ben mishandeld met stukken laken
en ik vind dat hij een heel bekend gezicht heeft, kan er alleen niet opkomen waarvan ik hem zou kennenquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:54 schreef Ireth het volgende:
Ik heb nu volgens mij voor het eerst Nadir in beeld in de tv uitzending? Die heb ik op de streams nog heul niet gezien??
Oh ja dat is nu vet foutquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ze ook wel gehad als blanke
Ja die zaten bij zn wangen en lippen.quote:Op dinsdag 6 september 2022 18:58 schreef Soury het volgende:
Hij voelde zijn hersenen. Dat was de eerste keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |